Plora en els despertars nocturns

Els hàbits de dormir.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Plora en els despertars nocturns

EntradaAutor: novella » dv. ago. 23, 2013 8:41 pm

Noies, com sempre el tema de la són ens porta de cap!
El meu nen té 10,5 mesos i sempre és desperta moltes vegades a la nit. Sovint cada hora! Fem collit i l'adormo al pit. Solien ser despertars lleugers i solia adormir-se ràpid, però fa cosa d 2 setmanes q es desperta cada hora plorant!! I súper mogut!! S'enganxa a la teta, és calma, i poc després és desenganxa de cop i altre cop a somicar!! Intento adormir-lo a braços, ho intenta el seu pare, estirat al llit, copets al culet, carícies...i res! Somica, és mou, fa croquetes, s'asseu al llit! Ufs! Total, q tardem una estona a q torni a dormir! Em preocupa q plori, pq plora??? I q no descansi suficient...pq, el q és nosaltres, anem zombis!! Q penseu que li pot passar??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Plora en els despertars nocturns

EntradaAutor: Tutty29 » dv. ago. 23, 2013 9:18 pm

El meu nen farà 19 mesos i fa cosa d'uns quants mesos tambe es despertava amb uns plors, tambe fem collit i el calmava com tu, agafant-lo, acariciant-lo,..Jo penso que eren mal sons, ara ja no ho fa.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Plora en els despertars nocturns

EntradaAutor: mdemare » dv. ago. 23, 2013 9:23 pm

¿A fet algun canvi últimament? Recordo que quan va començar a gatejar i a caminar el son es va fer més inquiet. També quan les dents apreten les nits són més llargues. També pot ser la calor que dormen pitjor o si esteu de vacances i anyora casa seva... Espero que tot torni a la normalitat.
Avatar de l’usuari
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: Plora en els despertars nocturns

EntradaAutor: Marieta vola vola » ds. ago. 24, 2013 8:05 pm

Hola!

La nostra també feia el mateix, es despertava i plorava i plorava... Podia arribar fins a tres hores la cosa... Vam decidir provar les flors de Bach i, no si sé si és per efecte placebo, perquè ara, amb 14 mesos es mou més i està més cansada o per què, però el cas és que dorm, es desperta una vegada que es pren el bibi i s'hi torna a girar tan tranquil·la. La veritat és que tots anem més descansats i ha millorat la cosa. Sort!!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Plora en els despertars nocturns

EntradaAutor: novella » dl. ago. 26, 2013 7:45 am

Gràcies noies! La veritat és que últimament està molt mogut, tant de dia com de nit!! En poc temps ha aprés a posar-se dret i camina a tota pastilla (agafat als mobles o a una mà). També ha aprés a gatejar fa poc (jo ja em pensava que no ho faria!) i no para quiet. A la nit també ho fa, s’asseu al llit estant mig adormit, gateja...fa croquetes... Pot ser que es desperti tant perquè està tant mogut? I que plori perquè té son i vol dormir?
La veritat és que les dues últimes setmanes les nits són pitjors que mai i jo estic realment esgotada!!
Ja hi ha qui em diu que l’he de destetar, i que es desperta per culpa de la teta!! Si home! Si la teta és l’únic que el relaxa una mica!!! Suposo (espero i desitjo) que és una fase més i que també ho superarem però que es desperti tant sovint (a vegades cada mitja hora!!) i sentir-lo a plorar amb aquell sentiment...és molt dur!!
Imatge
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Plora en els despertars nocturns

EntradaAutor: mdemare » dl. ago. 26, 2013 2:38 pm

Quan aprenen a mourès sols el son es torna inquiet. Quan el meu fill va començar a gatejar el dormir es va complicar una mica. Domir es va convertir en una perdua de temps que el privava d'explorar el món. M'el trobava gatejant al mig del llit durant els despertars nocturns... Jo tancava persiana i llums i posava música relaxant. Va durar unes setmanes.
Per cert, la teta no té res a veure amb aquesta fase.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::