cicles de 45´

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

cicles de 45´

EntradaAutor: Belisa » dj. ago. 08, 2013 3:52 pm

Hola marones, tinc una baldufa de once mesos acabats de fer, les migdiades sempre las ha fet als meus braços ( o del papi) :love: desde fa cosa de 10 dies he tret un matalas petit al menjador, poso l.airet acondiocionat(sua moooooolt la pobre)la dormo al braços durant uns 10 min la "tiro" al matalaset i dorm 40-45 min clavats....lo que dic jo un cicle.....bè, aprofito aquests 40 min per fer feina de tot tipus, sempre controlant el rellotge....al 40 min m.apropo i veig que comença a despertar-se, la torno a agafar i acaba dormint uns altres 45 min ben bons al meus braços. ni jo ni el seu pare tenim caaaaaaap problema en tenir-la als braços, nosaltres fem collit. Pero ens pixem de riure el meu home i jo quan anem controlant els minuts i patam!!! desperta. Alguna experiència sobre "cicles" marones :globus:
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. ago. 08, 2013 4:39 pm

Jejejee, la meva té 15 mesos i també té aquest cicle de 45 minuts des de que va nèixer, durant la migdiada, passats els 45 min es desperta però si està fresqueta i cómode torna a empalmar i llavors ja pot dormir el que vulguis seguit, ha arribat a fer migdiades de casi 4 hores. A la nit tb fa el cicle de 45 minuts però com que està cansada ara ja sap enllaçar-lo soleta, però durant mooooolts mesos als 45' es despertava, sort que amb el xumet i una abraçada s'adormia de seguida. Jo tinc comprovat que passat ls 45' dom moltísim i ja no s'entera ni dels sorolls ni de res.
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: elimama » dj. ago. 08, 2013 6:13 pm

Hola,
Hi ha un llibre de laTracy Hogg, que es diu El Secreto de tener bebes tranquilos y felices, que justament parla de que els nadons fan cicles de 45 minuts perque no saben empalmar una fase amb l'altre. Ella en aquest casos aconsellava posar-se un despertador i cinc (o deu, no sé) minuts abans de que toquessin els 45 minuts posarlos la ma a la carona per acompañar-los en aquest salt de fase, per a que se sentissin acompanyats. Segons deia això nomes caldria fer-ho una temporada perque això els ensenyaria a fer-ho solets de passar de fase.
Tambe mencionava algo de donar-li petits copets a l'esquena per adormir-lo i jo això ho he utilitzat i m'ha anat be, tot i que no ens enganyem, no es la panacea tampoc, eh...
Podeu probar-ho, no hi perdeu res tampoc no?
Apa sort!!!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: Inda » dj. ago. 08, 2013 9:16 pm

Hola!! Jo també soc de les que "controla" els cicles, més que res per saber l'estona que tinc per fer feina i/o estudiar, jejeje...

Quan veig que arriba l'hora el miro per la càmara i a la que es comença a bellugar vaig corrents em poso al seu costat (te el bressol adossat al nostre llit) i de seguida em busca el pit, fa un glopet i es gira per fer un altre cicle :-)

El que sí farà qüestió d'un mes o així que els cicles son d'un hora i quart (o potser fa cicle i mig) i hi ha dies que enllaça dos tot solet....el que son....DOS HORES I MITJA!!!! Això al migdia em va genial, així puc recollir la cuina, endreçar, estudiar... i quan es desperti poder estar per ell al 100%.

Ah! i també desde que fa aquets cicles més llargs, comença a haver forces vegades que per enllaçar cicles no demana pit. Obre els ulls, diu mama i li dic que si que estic aqui i es gira i continua dormint...

Va bé saber que no soc la única, jajajaj
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: glorieta » dv. ago. 09, 2013 8:34 am

Jeje, jo crec que tots els nens ho fan, lo que alguns enllaçen cicles més ràpid i d'altre no.
En Pol ho feina, lo que no recordo de quan eren els cicles, i en Jan també ho fa.
A mig matí dorm uns 40-45min, a la migdiada se sol despertar als 40-45 min i si l'enganxes de seguida es torna a adormir i llavors pot fer unes 2 hores més, i en canvi a la nit, se sol despertar una vegada una estona després de dormir, però no hi ha una norma establera, a vegades al primer cicle, a vegades al cap d'1 hora,... depen.
I amb el temps millora, vull dir, que aprenen a enllaçar cicles i millora per nosaltres per que dormen més estona seguida z2:-) z2:-)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: Ponchan » dv. ago. 09, 2013 11:13 am

Ostres que bo això de saber els cicles! jo no ho coneixia i ara entenc més cosetes =)

al migdia dorm 45 minuts una mica de pit i 45 minuts més!!!! o fins i tot ho allarga 1,30h més (1cicle + pit + 2 cicles >.-<: )
abans de sopar dorm uns 45 minuts més així agafa forces per sopar i jugar una estona amb el papa!!!!

ara he de mirar a la nit quants cicles aprox enllaça avanç no vol xumar!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: Margoia » dg. ago. 11, 2013 3:13 pm

Hola, el meu fill també fa cicles curts de uns 40 minuts. Si li dono pit una altre gelada generalment es torna a adormir una estona més. Però dubto de si això és el millor, perquè ell després d,una hora i mitja d'estar despert ja es queixa de son, hagi dormit el que hagi dormit. Ara té 5 mesos i mig. Vosaltres no teu que us aguanten més estona desperts si enllacen 2 cicles o més?
Avatar de l’usuari
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: Belisa » dl. ago. 12, 2013 3:07 pm

la meva te 11 mesos i de sempre mooooolt millor si ajunten dos cicles. Ella ara fa dos bacaines pel de matí ja que es lleva a quarts de vuit. Cada una de 45 una hora de duraciò. I desprès de dinar cap a les 15 fa dues hores
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: cicles de 45´

EntradaAutor: turuleta » dl. nov. 04, 2013 9:12 pm

Jo,el meu te nou mesos i amb els iaios ho passa fatal,pq té son i no sap empalmar...amb mi ho fa ambteti,però amb ells no pot.va fet pols....i a les nits encara estem cada 1h.30min...
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::