tornada a la feina......anem enrere

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: annatp » dj. abr. 25, 2013 6:57 am

hola marones
fa 1 setmana que m'he incorporat a la feina i la situació comença a ser esgotadora......Si abans dormia unes 3 hores seguides, ara es dseperta cada hora, hora i mitja o fins i tot cada 20 minuts (com si no acabes d'agafar el son) i motls cops se'm desperta plorant. Li dono el pit i amb sort es torna a adormir pero molts cops se'm desvetlla.
Faig collit amb la meva filla (el pare dorm a una altra habitacio) i a les 5:30 del mati em canvio amb el meu marit perque aixi quan s'aixeca està amb ell.

Estic esgotada. Passa gana? no sap dormir? em troba a faltar? tinc ganes de tirar la tovallola.....
Segurament em direu que "molta paciencia" i SEGUR que teniu rao....nomes necessitava explicar-ho i saber les vostes experiences, si heu trobat algun truquillo, quant de temps heu retornat a la "normalitat", si puc fer alguna cosa per millorar ....segur que entre totes m'animeu una mica i m'ajudeu a seguir endavant.

gràcies!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: Nime » dj. abr. 25, 2013 7:27 am

Primer de tot, molts ànims noieta. Se m'acut que podria ser que dorm més del "normal" quan tu estàs fora i per això té més energia a la nit o que, com no menja mentre tu estàs fora, tingui gana i hagi de "recuperar" aquesta llet que no ha menjat durant el dia a la nit... S'hi està molta estona al pit just abans d'anar a dormir? Ja saps que nosaltres fem LM, però últimament l'últim bibe del dia, el d'anar a dormir, és el més gran de tots amb diferència.
Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: FloR » dj. abr. 25, 2013 8:49 am

Moltes vegades tenim el concepte equivocat.. Quan millor es dorm de dia millor es dorm de nit, això és així! No penseu que si dormen menys siesta tindràn més son a la nit perque és un error..
Nena a mi també em va passar, ells estàn fets a un contacte permanent amb la mare i de cop i volta desapareix.. Totes les seves alarmes es disparen i es mantenen alerta per comprovar que la mare segueix al llit.. Et trova a faltar ni més ni menys.. Potser podries passar tot el temps que la feina et deixa amb ell per anar compensant, també podries explicar-li que la mama marxa però que sempre tornarà, encara que sigui tan petits entenen molt més del que pensem! I sí, MOLTA paciència, si no forçem i els deixen avançar al seu ritme ens sorprendràn!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: Julyet » dj. abr. 25, 2013 9:08 am

Si no hi ets de dia pot ser que compensi la LM de nit per mantenir "el ritme". I també per compensar el "contacte" que necessita.

Jo l'única recomanació que et puc fer sincera és que descansis sempre que puguis per compensar tu també, que intentis no despertar-te quan estigui mamant i que tinguis present que això és temporal (i el temps tan pots ser dies com mesos o anys...però acaba).
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: EMAMI » dj. abr. 25, 2013 2:09 pm

A mi em va fer el mateix... Va ser començar a treballar i deixar de dormir i més teta...
Només et puc dir que paciència... Ara la punyetereta dorm molt durant el matí que jo no hi sóc i des de que arribo s quarts de dos fins les 9 de la nit només dorm mitja hora... I a la nit cada dues hores vol teta.
Ara té 9 mesos i mig i fem collit
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: annatp » dv. abr. 26, 2013 6:40 am

gràcies pels anims!!!!
se'm desperta cridant i amb uns ulls com a taronges...em sap un greu.....pero necessito descansar perque matino molt per anar a la feina i perdo la paciencia.....

a veure si ens adaptem tots rapid a la nova situacio
Imatge
Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: Aly84 » dv. abr. 26, 2013 7:42 am

Coincideixo amb el que diu la Flor, el més probable es que durant el dia troba a faltar el contacte amb la mama I ho compensa de nit.

A nosaltres ens va passar semblant primer Quan va començar l'adaptació a la guardería I després Quan jo em vaig incorporar a la feina... Es despertava com la teva... I la única manera de descansar era fent collit... També et puc dir que tot són cicles... Ara ja torna a dormir tota la nit o només es desperta 1 vegada... Els canvis els afecten molt, així k paciència I ànims! Quan interioritzi la nova situació es tornarà a regular el son, segur!

Nosaltres vam passar així 2 mesos I ara suposo que al ja estar 100% adaptada a la llar I anar-hi contenta I saber que la mama sempre torna I que Quan esta a casa pot tenir tota la teta que vulgui li fa tenir 1 estat de tranquilitat I confiança que l'ajuda a estar serena x la nit. Es així que ara ja fa unes setmanes que fem cohabitació enlloc de collit.

Ja veuràs com serà també 1 època I després tot retornarà a la normalitat, ara esta paint 1 gran canvi, dona-li temps I molta comprensió.

Jo per poder descansar 1 mica I no anar tant zombie a la feina xk també matino molt... Vaig observar que dormía més seguit si Quan deien co llit notaba molt directe el contacte a mi, es a dir, si dormía abraçant-la o amb 1 mà sobre d'ella. També dormía més seguit si des de que arribava a casa em mostraba molt alegre, els dies que arribava cansada I atabalada les nits encara eren pitjors... Suposo xk notaría el meu nerviosisme...

En fi... Molta paciència I molts ànims!
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: tornada a la feina......anem enrere

EntradaAutor: carbasseta » dg. abr. 28, 2013 4:17 pm

estic amb les noies! segur q et troba a faltar. a nosaltres ens va passar semblant i com l'aly, si dorm arrapadeta a mi molt millor. de fet, es ella llavors la que m'aparta. tb el que diu la flor d'explicar-li la situacio i tambe els teus sentiments. l'ajudara a confiar q et te alla les estones que li dius que hi ets. jo quan la poso a dormir al migdia, generalment li explico qui trobara quan es llevi porque jo marxo abtreballar. o quan marxem de cap de setmana tb li explixo on som i q em pot cridar si em necessita i tot aixo i llavors s'adorm tranquil.la, si o no. i molts anims, com diu la julyet, descansa sempre q puguis. i si pots anar a dormir amb ella millor que millor, porque les primeres hores son mes profundes, almenys la meva!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::