Com cocuna?

Els hàbits de dormir.
nargemsa
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

Com cocuna?

EntradaAutor: nargemsa » dl. abr. 15, 2013 3:50 pm

Hola!!! Hi ha algú que tingui la cuna adossada al llit? Com ho feu,com ho porten els nens??els hi doneu teta mentre estan a la cuna? No sé,m'agradaria conèixer experiències...
Avatar de l’usuari
Falca
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: Falca » dl. abr. 15, 2013 5:00 pm

Nosaltres tenim un bressol adosat al llit, pero la majoria de vegades dorm al nostre llit al mig dels dos, per donar-li el pit quan noto que s'ha despertat em va molt be, ella ja sap on trobar el pit i al cap de 5 minuts ja dormim les dues...
Quan no es desperti tan a les nits ja la posare mes al bressol adosat i aixi tots tindrem mes espai, jeje... Per nosaltres ha estat oli amb un llum, no plora mai a les nits i tots dormim moooolt be.
Recomenable al 100 %, tot i que hi ha molta gent que no ho enten....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: Laia29 » dl. abr. 15, 2013 6:09 pm

Hola!
Nosaltres també tenim el bressol adosat al llit de matrimoni. El peque té 5 mesos i encara no l'ha fet servir cap nit. Dorm amb nosaltres, més concretament entre la cuna i jo. No pot caure entre la cuna i el llit perquè hi tenim una tauleta de nit que fa de tope així no es mou la cuna del seu lloc.
A mi m'ha anat molt bé dormir amb ell perquè tot just el sento remugar o moure's ja me'l enxufo a la teta... sense desvetllar-nos que va molt bé per tornar a dormir sense massa problema. A vegades, crec (bé n'estic segura,) que m'adormo jo abans que ell. Quan el pare marxa a treballar el canvio de cantó i seguim dormint. Jo ho recomano 100%.

La Falca té raó amb això de que no tothom entén el collit però tampoc has d'anar explicant que dorms amb el teu fill. :ok:
Imatge

Imatge
nargemsa
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: nargemsa » dl. abr. 15, 2013 6:30 pm

Jo també tinc el bressol adossat,però precisament faig collit perquè si alguna vegada lhe posat al bressol està neguitós...i pq domir amb ell ara em va molt bé...pero penso que tard o d'hora lhi voldré posar,i volia saber xperiencies...pero veig que coma mi ens tira més el collit...
Avatar de l’usuari
claror
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 2:03 pm

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: claror » dl. abr. 15, 2013 8:05 pm

Jo també tinc el bressol adosat al llit i tampoc hi ha dormit encara perquè dorm amb nosaltres, té gairebé tres mesos. Però compto en posar-la més endavant.
T'ho recomano molt, doncs, a la nit la podràs sentir abans de plorar i donar-li de menjar i canviar-la més fàcilment i sobretot gaudir de dormir amb ell/a.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: pesol » dl. abr. 15, 2013 9:39 pm

Nosaltres tenim un bressol en sidecar i hi ha dormit ben poques vegades!! Però realment va molt bé perquè així no tinc "precipici" al meu costat del llit. Només el poso al seu llit si se m'adorm estant al sofà i el puc traspassar sense que es desperti. Però quan demana teta ja es queda dormint entre els dos per la resta de la nit
Avatar de l’usuari
ganxet
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dv. jul. 22, 2011 5:01 pm

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: ganxet » dc. abr. 17, 2013 3:07 pm

Jo tinc el moises al costat del llit fent de barana i contenidor de pijames, bolquers, joguines...
Ara el vull canviar pel bressol en sidecar pero mai trobo el moment, la nena dorm entre el moises i jo, al meu llit. Super còmode! arriba gairebé sola al pit (amb algun problema de punteria) i quasi ni ens despertem.
La gent que s'hi posi fulles :-)
Mare de l'Aida, 17-12-2011
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: carbasseta » dj. abr. 18, 2013 9:49 pm

nosaltres tb tenim sidecar i hem ti gut epoques en que dorm entre nosaltres i epoques en que dorm al seu llit. de fet podriem parlar de dies, mes que d'epoques. ara que ja sap passar per sobre meu, quan vol estar a l'altre canto, ja sigui del bressol al mig o del mig al bressol, ella mateixa hi va.
hi havia un post que parlava del sidecar (que th es considera collit ;))
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: Inda » dj. abr. 18, 2013 10:07 pm

Hola!! M'ha agradat aquest post perquè així he vist que no som els únics que tenim adossat el bressol i tot i així dorm al nostre llit :-)

Jo també puc parlar de temporades, tot i que les que passa al seu llit son més curtes que les que no. Però és lo millor que em pogut fer per dormir tots tres bé. Encara ara amb gairabé un anyet es desperta unes 3 o 4 vegades, tenir-ho aprop fa que no ens arribem a desvetllar cap dels dos.

Jo quan algú em diu ai o ui (tot i que no ho vaig explicant a tothom, més que res perquè és privat) elshi dic, si mira de moment que fem pit...aleshores ja és...cóm? encara pit? I ja ha quedat clar que no pensem igual i més val canviar de tema ;-)

Ja ens explicaràs què tal vosaltres!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
nargemsa
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: nargemsa » dv. abr. 19, 2013 7:44 am

11 mesos i se sroprenen que donis teta?quefort!!!nosaltres seguim alllit i ni ho intento el bressol.avui mhe axecat a mitja nit i sha posat a plorar en veure que no hi era!!!a veure si trobo el post del sidecar
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: carbasseta » dc. abr. 24, 2013 9:50 pm

Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
nargemsa
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: nargemsa » dl. maig 06, 2013 10:26 pm

Gràcies.ja li he fet un cop d'ull.avui ha estat dues hores al bressol...pero a la que ha començat a fer sorolls me lhe tornat a posar al llit...sóc dèbil i dormo millor amb ell....
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: Com cocuna?

EntradaAutor: cuqueta » dt. maig 07, 2013 7:51 am

Nosaltres teniem aquest http://www.cotinfant.com/cotinfant.php?idioma=2 i de conya :ok: :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::