Es mou neguitós mentre està adormit!!!

Els hàbits de dormir.
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: elimama » dg. març 24, 2013 6:49 pm

Hola!
El meu fill té 1 mes i mig i fem LM. Us exposo el què ens passa.
El posem a dormir cap a quarts de 10 i la primera dormida la fa seguida d'unes 3-4 horetes. A partir d'aqui es desperta cada 2 o 3 hores (de vegades nomès ha passat una hora) llavors jo l'agafo li dono pit si penso que pot tenir gana, li cambio el bolquer i miro de que tregui gasos i a adormir altra vegada (s'adorm de seguida llavors).

El problema es que a partir de les cinc o així, mentre dorm, comença a moure els braços i les cames donant forts cops i movent el cap de banda a banda, tot això amb els ulls tancats,eh... Fa això uns segons (mig minut aprox.) i para de cop. Ell segueix ben adormit eh... Al cap de 2-3 minuts toooorna a donar cops,moure's neguitosament... i així fins que ens aixequem al matí (són moltes hores!!!) Dir-vos que de nit no fa MAI caca.
Durant el dia de vegades té còlics o bé gasos, no ho sabem exactament però li fem massatges i li donem blebit digest que no us sabría dir si ens funciona o no.

Estic amoinada pq veig que tota la part final de la nit dorm super intranquil i penso que no descansa. No sé si són gasos acumulats (que no li surten perque al no fer caca...) o bé es alguna fase del son...o bé perque al estar mes descansat es desperta...
Alguna igual?? consells???
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: novella » dg. març 24, 2013 8:13 pm

Jo no sabria quin consell donar-te, però si q puc explicar-te q el meu xic feia el mateix!! No parava quiet!! La infermera em va dir q es normal, q els nadons es mouen molt i q si alguna cosa li fa mal o li molesta molt, ja es despertaria. No varem fer res al respecte i amb el temps va deixar de fer-ho. Ara te 5 mesos i mig i ja no ho fa mai.
Imatge
Imatge
elidou77
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:50 am

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: elidou77 » dl. març 25, 2013 8:48 am

El meu fa el mateix i ja té 4 mesos. Ho fa més ara que de petit. Ja havia agafat un bon ritme de dormir a la nit, i ara menja molt més sovint i fa el que tu comentes, moure's molt, dorm intrnquil. Fa la sensació que té molts gasos i durant el dia i la nit es tira molts pets. Tampoc sabem massa que fer-hi. Li vam comentar al metge i ens va donar una medicació pel refluxe, per si té l'esofag irritat.

A veure si tot plegat millora!!!
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: jpc » dl. març 25, 2013 9:18 am

El meu fill feia exactament el mateix i durant uns quants mesos he pensat que era intranquil, que tenia gana, que somiava, etc. Finalment van venir uns dies que ja era una passada com es movia d'intranquil que estava i en portar-lo al mertge resulta que tenia otitis.
Potser el teu fill es mogut o només està passant una etapa però jo t'anconselllaria descartar algun motiu mèdic com la otitis abans de res. Però ojo!! Que jo li vaig explicar a la doctora tot això de que era mogut i es despertava a les nits i m'el volia enviar al psicòleg!! I el que tenia era otitis!! (Ho sento, ja ho he explicat molts cops però és que encara flipo quan hi penso).
Sort!!
Imatge
Avatar de l’usuari
gallareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. des. 12, 2012 10:16 am

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: gallareta » dl. març 25, 2013 9:32 am

Elimama,

el meu, quan tenia un mes i mig feia el mateix, sempre a la matinada i fins que es despertava, a les 9h del matí. A part de moure's molt ,feia sorollets, com si grinyolés o li fes mal alguna cosa. Ell dormia profundament i no es despertava però el seu pare i jo no podiem aclucar l'ull!!!!

Ho vam comentar amb la pediatra i ens va dir que eren gasos, que el molestaven. Ell tenia còlics, no gaire forts duran el dia, i a la nit li passava això. Sentir-lo ens feia patir! Però poc a poc li van anar marxant.
Avatar de l’usuari
mimiseva
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 9:49 pm

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: mimiseva » dl. març 25, 2013 10:16 am

Hola!!
el meu fill té dos mesos i a les nits fa això que expliques, aquesta nit per exemple s'ha passat dues hores així i al final s'ha despertat ; ell quan dorm grinyola i fa sorollets des de sempre , però hi han nits que ho fa més i el que li passa es que són gasos i li costa treure'ls; moltes vegades quan li passa i quasi bè sempre és a la mateixa hora l'agafo li faig un massatge i el poso a dormir a sobre meu, sobre el pit perquè senti el cor es relaxi i li arronso les cametes perquè tregui els gasos , aixi dormin molts dies.T'explico el que a mi em funciona, amb el temps passarà a i també li dono aero red gotes pels gasos.
Imatge
TE+: 01/06/12 Agafa't fort cigronet.
29/06/12 Et veiem per primera vegada i et sentim el cor, fas 1,46cm
20/07/12 Eco 12 set :fas 5cm , et mous i no et deixes veure bé, plec nucal 1,1 cm
17/08/12 Eco 16 set:fas 9,5 cm, et deixes veure molt bé, ets un nen, et diràs Èric!
21/09/12 Eco morfològica , tot correcte, fas 375 gr
Avatar de l’usuari
piula29
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dl. juny 25, 2012 4:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: piula29 » dl. març 25, 2013 2:43 pm

Nosaltres exactament igual que la Gallereta, però en poc temps va deixar de fer-ho.
A vegades feia això i quan s'acabava despertant en realitat el que li passava és que tenia molta gana.
Imatge

Imatge
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: elimama » dt. març 26, 2013 6:02 pm

Gràcies per les respostes mamissss!!!
La veritat és que fa patir molt veure'l així...de totes maneres en pocs dies tinc visita amb la pediatra i li comentaré. Si em donen remei miracúlós us ho posaré per aquí per les que encara us hi trobeu!
:ok:
Avatar de l’usuari
Juliett
:: gosset
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

Re: Es mou neguitós mentre està adormit!!!

EntradaAutor: Juliett » dv. març 29, 2013 12:07 pm

La meva Maria fins els 4 mesos genial, feia tirades llargues, després es va posar malalta i ja ens vam destartalar...
Ara ho fa, pot estar dormint i sents com gemega, però quasi sempre es desperta, primer descartar que no sigui algun mal de panxeta o alguna otitis que per les nits fan més mal i si no també podrien ser dents, que és el que ha tingut la meva.
Tot i així amb homeopatia es tranquilitza però no fem pas les nits senceres... res a veure amb el primer que quasi dormia del tirón.
Per sort aquesta es desperta però es torna a dormir, poques vegades es desvetlla....
ImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::