NO SAP DORMIR!!!

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: martabv » dl. oct. 29, 2012 2:38 pm

Hola marones!!!

Tinc una nena de 3 mesos que no sap dormir! només s'adorm si la tinc en braços, la porto a la motxilla o a la teta, no s'adorm al cotxet ni tampoc quan anem en cotxe, només fa que plorar i plorar, ni tampoc a l'hamaquita (de fet ara escric amb ella dormint a la motxilla), però no només això... quan es queda dormida a la teta i la deixo soleta al llit també es desperta i no sap tornar-se a dormir. S'adorm quan fem teta i dormim les dues juntes, sempre enganxada a mi.

Així que l'he de portar tooot el dia a sobre pq tampoc sap anar al cotxet de passeig, sempre plora! ara pateixo per quan l'hagi de deixar a la guarderia, alguna de vosaltres li passa el mateix????? tot això fa que vagi molt i molt cansada pq també tinc un nen de 3 anys que demana molta atenció i pobret no puc estar tan per ell com m'agradaria.

Gràcies!!!!
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: entrerius » dl. oct. 29, 2012 3:53 pm

la teva nena és ben normal, no pateixis. El meu feia exactament el mateix. El moises, el cotxet... tot tenia punxes, fins i tot quan li posava dormidet :love:
Em sap greu dir-te que la solució és el temps. Amb el temps anirà fent canvis i allargarà més hores de son... però a nosaltres ens va costar més de 2 anys. Espero que vosaltres ho enllestiu més aviat ;-)
Portar-la al damunt t'ajudarà a poder dedicar-li temps al gran i anar fent les cosetes que necessites.

El tema de la llar és el que fa patir més perquè al principi ho notarà molt, però segur, que com tots, s'acabarà adaptant :ok: però quan torni a casa potser et continuarà demanant, fins i tot pot ser més que abans i tot.
Paciència que tot arriba i tot es supera.
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: Cabana » dl. oct. 29, 2012 3:58 pm

Uf! Més que no saber dormir, que si que en sap, es que et necessita a prop per dormir-se, cosa que es normal! A més es molt petitona! Jo vaig estar en la teva situació (el meu acaba de fer 8 mesos) i fins els 5 mesos només s'adormia amb mi, amb el mugró a la boca, i si li treia i intentava deixar-lo dormint es despertava ipso facto! Dormia molt poc durant el dia i de nit dormia enganxat a la teta. Als 5 mesos va fer un canvi (anirà canviant a millor, la cosa, ja ho veuràs) i ha anat a millor setmana rere setmana!

Cada criatura es diferent i pot ser que la teva sigui una nena de molt alta demanda, com ho es el meu. Es dur i difícil al començament, però un cop t'hi acostumes i vas veient com canvien poc a poc, tot es més fàcil!

Ànims, aviam què més et diuen les altres mamis!
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: lila » dl. oct. 29, 2012 7:40 pm

La meva gran feia el mateix que la teva: només s'adormia a braços, al pit, a sobre nostre... al cotxet i al cotxe no feia més que plorar... en deixar-la al bressol, tot i haver-la adormit a braços, es despertava al moment... vaja, un bon estrés perquè, a sobre, ho tenia tot ben idealitzat amb la idea del "bebè que dorm-menja-caga-dorm"...

Certament, com t'han dit, tot plegat és qüestió de temps, de maduració... jo, ara, vist en perspectiva, entenc que els 2 primers anys et necessiten molt, molt i molt... les 24 hores... que si tens fills has d'estar preparat per aquesta dependència total...

Ara, que ja té 4 anys, encara li costa horrors adormir-se, i segueix sent una nena que, en general, demana molt de l'adult... però, és clar, és molt diferent!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: Alesta » dl. oct. 29, 2012 11:04 pm

Com ja t'han dit, la teva filla SÍ que sap dormir, el problema és que no dorm com i on tu voldries... i, és clar, això és un problema per a tu... No has de patir pel seu son, ella segur que descansa el suficient si tu la portes a sobre, però és clar, que tu estiguis relaxada i tranquila és un altre tema...
Hi ha alguns nens que dormen al moises,al cuco, a l'hamaca, al cotxe, al cotxet o a on digui des del primer dia, però també estan els que només s'dormen enganxats als seus pares (o a la seva mare...) i així estan durnat uns quants mesos. Tots dos "tipus" de nens són d'allò mésnormals i si "investigues" una mica, veuràs com hi ha moooooolts altres bebès com la teva filla, el que passa és que els que més parlen del "fantàstic son dels seus fills" son aquells que tenen nens que dormen a qualsevol lloc i a qualsevol hora i després tothom parla del meravellós bebè de fulanito que dorm tan i tan bé, però... la realitat no sempre és aquesta...
Pensa que ella et necessita per tot, no és autònoma per pràcticament res i s'ha d'assegurar que la persona que la protegeix, l'alimenta i la cuida està allà, ben a prop seu, a punt per donar-li allò que li faci falta. Si està a un moisès o a qualsevol altre lloc ella no pot estar segura que aquesta persona tan important per ella (o sigui, tu) hi és i, per tant, necessita del teu contacte per poder-se relaxar i descansar dormint.
Entenc que t'esgoti, que et preocupi, que et tingui una mica farta (o molt) i que pensis que "tant debò s'adormís a qualsevol lloc!" però pensa que tens una filla molt normal enl'aspecte del son i està feta unagran supervivent!!!
Si estàs molt desesperada et recomanaria un llibre: "la siesta hasta los 6 años- sin lágrimas" d'Elisabeth Pantley. En aquest llibre no trobaràs fórmules màgiques per fer dormir cap nen, ni et dirà si l'has de deixar plorar o no,ni res d'això, simplement t'explica com és el son dels bebès, perquè es desperten, perquè necessiten saber què hi som... i t'ajudarà a planificar els canvis en el son del teu bebè d'una manera ajustada al teu criteri i a la reacció del bebè.
A mi em va ajudar molt després dels primers 6 mesos en els que la meva filla no dormia més de 20 minuts seguits (tant de dia com de nit), poc a poc va anar augment el nombre de minuts, d'hores i, des dels 2 anys i un mes que dorm tota la nit sencera!!! més de 10 hores d'una tirada!!! per mi és com un miracle...
Esperohaver-te ajudat unamica... ;-)
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: sagmai » dt. oct. 30, 2012 11:56 am

Corroboro els que t'han dit les altres mares, per mi també és un misteri això del son dels bebes. Dos consells, que pots fer servir o no:

- compra't un portabebès, motxilla, fular el que prefereixis. Jo li hauria de fer un monument a qui me'l va regalar. Et servirà per anar de passeig, fer encàrrecs, passar la mopa, etc.
- fes un registres de son, per conèixers els hábits de la teva filla. Apunta en una llibreta l'hora de dormir, de despertar, i el com es va adormir i on. No li canviaràs el son, però tindràs molta més informació del seu comportament.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: mdemare » dj. nov. 29, 2012 8:30 am

Si que en sap. Passa que hi ha nens que necesiten estar amb les mares mes que d'altres. A mi em passava el mateix. De fet, em segueix passant. al principi m'agobiava però al final vaig entendre que dormir xuclant el pit natural. Som els únics mamífers que ens neguem nosaltres mateixos això.jo em vaig llegir el llibre "dormir sib lágrimas", em va anar molt bé.
Avatar de l’usuari
Cati2
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 18, 2012 2:35 pm

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: Cati2 » dj. nov. 29, 2012 11:05 am

No pateixis, la meva té any i mig i encara s'adorm enganxada al pit. Fem collit perquè tots els intents perquè dormís al bressol van ser infructuosos. Hi ha nits que només es desperta tres o quatre vegades, i n'hi ha que deu o més, però sé per experiència de la filla gran que cap als dos o tres anys el son madura i anirà allargant més. Paciència i mooooolt de carinyo!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: Tutty29 » dj. nov. 29, 2012 2:08 pm

El meu nen fins fa poc dormia a la cuna tota la nit, es despertava un cop pel bibi. Ara fa 2 setmanes que ens hem canviat de pis i aguanta a la cuna 3 hores i es desperta(s'aixeca i es posa dret), el que faig es portar-lo al llit amb mi dorm d'una tirada, ja no demana bibi. Tambe fa la migdiada amb mi.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: novella » dj. nov. 29, 2012 8:42 pm

Ei Martabv! El meu xic aviat farà 2 mesos i també apunta maneres!! Li costa adormir-se i sempre ha de ser en braços!! El moises sembla q tingui punxes, així com qualsevol altra cosa: hamaqueta, llitet baranes, el xurro...fins i tot costa q dormi al cotxet quan anem de passeig!! A la motxilleta, però, si q s' hi adorm. Ja veus, q jo tb em passo el dia amb el petit a sobre i a vegades es esgotador!!. Però bé, suposo q són fases. ÀNIMS!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
doloretes13
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: doloretes13 » dl. des. 03, 2012 12:29 pm

Cabana ha escrit:Uf! Més que no saber dormir, que si que en sap, es que et necessita a prop per dormir-se, cosa que es normal! A més es molt petitona! Jo vaig estar en la teva situació (el meu acaba de fer 8 mesos) i fins els 5 mesos només s'adormia amb mi, amb el mugró a la boca, i si li treia i intentava deixar-lo dormint es despertava ipso facto! Dormia molt poc durant el dia i de nit dormia enganxat a la teta. Als 5 mesos va fer un canvi (anirà canviant a millor, la cosa, ja ho veuràs) i ha anat a millor setmana rere setmana!

Cada criatura es diferent i pot ser que la teva sigui una nena de molt alta demanda, com ho es el meu. Es dur i difícil al començament, però un cop t'hi acostumes i vas veient com canvien poc a poc, tot es més fàcil!

Ànims, aviam què més et diuen les altres mamis!

HOla Cabana, dius que va fer un canvi als 5 mesos. Vau fer alguna cosa o simplement a partir dels 5 mesos el ficaves al llit i es quedava adormit solet?¿
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: Cabana » dl. des. 03, 2012 1:11 pm

doloretes13 ha escrit:
Cabana ha escrit:Uf! Més que no saber dormir, que si que en sap, es que et necessita a prop per dormir-se, cosa que es normal! A més es molt petitona! Jo vaig estar en la teva situació (el meu acaba de fer 8 mesos) i fins els 5 mesos només s'adormia amb mi, amb el mugró a la boca, i si li treia i intentava deixar-lo dormint es despertava ipso facto! Dormia molt poc durant el dia i de nit dormia enganxat a la teta. Als 5 mesos va fer un canvi (anirà canviant a millor, la cosa, ja ho veuràs) i ha anat a millor setmana rere setmana!

Cada criatura es diferent i pot ser que la teva sigui una nena de molt alta demanda, com ho es el meu. Es dur i difícil al començament, però un cop t'hi acostumes i vas veient com canvien poc a poc, tot es més fàcil!

Ànims, aviam què més et diuen les altres mamis!

HOla Cabana, dius que va fer un canvi als 5 mesos. Vau fer alguna cosa o simplement a partir dels 5 mesos el ficaves al llit i es quedava adormit solet?¿


No, no vam fer res, d'un dia per l'altre el vam poder començar a dormir passejant-lo en braços. Això de posar-lo al bressol i que s'adormi solet, res de res. Ara encara s'adorm amb la teta per fer la becaina (però ja deixa anar el mugró quan dorm profundament) i en braços per anar al llit de nit. Tot just ahir es va adormir solet al sofà, amb mi al seu costat, però s'hi va estar 20 minutets girant-se, moguent el cap i buscant la posició, i ara ja té 9 mesos. Però estic contents, perquè, en comparació als primers mesos, està molt bé!
Avatar de l’usuari
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

Re: NO SAP DORMIR!!!

EntradaAutor: martabv » dj. des. 13, 2012 12:05 pm

Hola!!!

Nosaltres seguim igual, la nena només s'adorm agafada a la teta o si la poso a la motxilla. Si l'intento adormir a braços s'enfada i s'enfada i no hi ha manera. Seguim fent collit pq a les nits es desperta cada 2 o 3 hores i sincerament, encara no he provat de deixar-la al moisés, tinc por que es desperti. I és que a vegades es desperta a les 5h i li costa ben bé 1h - 1:30h tornar-se a dormir...

Ara la por que tinc és saber com s'ho faran a l'escola bressol per adormir-la sense teta zz:-) ...

A vegades crec que això de fer LME fa que no s'atipi i es desperti a les nits cada 2 o 3h, que creieu?
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::