Consells? És normal?

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Consells? És normal?

EntradaAutor: jaruma » ds. gen. 23, 2016 2:29 am

El meu fill de 19 mesos sempre ha dormit malament, fent moltes voltes i demanant pit cada 2 hores aproximadament. Cap a les 6 es posa molt inquiet i ja només dorm agafat al pit o somicant cada poca estona.

Dorm al llit amb mi, i per donar-li pit m'assec i me'l poso sobre les cames, perquè els dos estirats estem incòmodes (jo, i ell ja està massa acostumat a estar a sobre meu).

Total, que això és la normalitat. Però porta ja una setmana sencera demanant pit cada hora, i a partir de la 1 aprox. ja és com si fossin les 6: es frega la cara, nerviós, gira pel llit, llavors plora demanant pit a crits, i quan ja n'ha pres i el vull tornar a deixar al llit, plora, demana pit altre cop, etc.

En quant es desperta del tot, cap a les 7, és un altre nen, està alegre com sempre, i no sembla que li faci mal res. Però les migdiades les fa igual de nervioses.

Sabeu si això és normal, si pot ser una fase? Si cregués que té mal el portaria al pediatre, però pot ser mal només de nit?? Coincideix que de dia està molt més trapella i terremoto, però això sí que ho veig com una etapa, no sé.

Buf, jo ja no puc més. Perdoneu si no m'he explicat molt bé, però són les 3:20 i ja he dormit les 2 hores que em tocaven avui :-(
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. gen. 23, 2016 9:04 am

La meva li va passar quelcom similar sobre 18 mesos. Jo vaig atribuir-ho a dents (ara no recordo si queixals o incissius). Es despertava a cada moment, neguitosa, ploranera...
Total, que va estar així un temps i va tornar després a les seves 2 hores habituals i poc a poc, un dia va dormir més i ara, que té 28 mesos alguna nit ja la fa del tirón i altres, 1 únic despertar de teta.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 23, 2016 9:21 am

Jaruma fes la.prova ( tot o qie 0 cientifica ejje) de donarli apiretal o dalsy
Si.es tema dents donantli aixo es calmara
A mi la pediatre em va dir k li dones quan sospitava k eren dents i sempre mha anat molt be
quan es de nit es quan els fan mal.les genives perque es quan el cos es relaxa de tot el.dia
Nose es un consell k a mi em va anar.molt be...
perque tema destete no tel pots plantejar?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: jaruma » ds. gen. 23, 2016 1:57 pm

Gràcies per les respostes!

Petitpríncep, encara que hagi d'esperar als 28-30 mesos, com a mínim em dones esperances que algun dia dormirà bé! Jo quan es desperta cada 2 hores ja estic contenta, ho tinc assumit. Però això... No sé si poden ser dents, perquè ja va passar etapes així fa temps per les dents, i ara sembla com si les tingués pràcticament totes. En fi, em carregaré de paciència i ja passarà...

Martina, li vaig donar Apiretal el primer o segon dia, i no vaig notar cap millora. També pot ser que li estigui donant una dosi massa baixa, perquè ara fa temps que no el peso. El Dalsy encara no li he donat mai, potser podria provar. És que els pediatres sempre ens recepten Apiretal, mai Dalsy.

I destetar, de moment no m'ho plantejo. Si aquestes nits no milloressin potser provaria de treure-li el pit de nit, a veure si millorava. Però no sé com m'ho faria llavors per calmar-lo!
Avatar de l’usuari
June
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: June » dg. gen. 24, 2016 10:29 am

Jaruma,

En el meu cas, el meu fill (27 mesos) sempre ha dormit molt bé però de tant en tant, ens donava nits de no dormir gens, d'estar molt i molt irritat, gairebé emprenyat. Quan ens ha passat això sempre ha coincidit que posant-li un pijama més gruixut o més finet (depenent de l'estació) s'havia acabat el problema. zz:-)

Espero que passi aviat!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: jaruma » dg. gen. 24, 2016 1:20 pm

Hola June, a nosaltres també ens ha passat, sobretot per abrigar-lo massa (sóc una mica exagerada, jo). Està inquiet i plora a estones fins que li trec alguna peça de roba.

Però aquests dies no era això, ja m'he assegurat que no estés suat ni fred. No sé, avui ha dormit millor, i li vaig tornar a donar Apiretal, així que potser sí que són les dents, ja veurem.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: Clara13 » dg. gen. 24, 2016 9:41 pm

Jaruma el meu té 17 mesos i li estan sortint quatre dents (dos queixals, per més inri) i sempre ha dormit malament. Ara es desperta cada tres o quatre hores, algunes nits plorant a tope i de cop. Li poso la teta i es calma. Gairebé estic segura que són les dents,perque a més durant el dia es posa moltissim les mans a la boca. Ara ja anem alternant nits bones amb dolentes, però la cosa ha millorat moltissim, tot i que encara li estan acabant de sortir. Molts ànims i paciència, que ja veuràs que passarà ràpid.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: jaruma » dl. gen. 25, 2016 6:28 am

Ell no es posa les mans a la boca, però avui li he tornat a donar Apiretal i ha dormit una mica millor. Tampoc no vull donar-n'hi cada dia, però començo a pensar que sí que li molesta alguna cosa de nit.

A part, de cop i volta no vol dormir. Estem hores per aconseguir-ho! Aish, en fi, paciència.

Espero que el teu nen torni a dormir millor ben aviat!
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: laneta » dt. gen. 26, 2016 2:04 pm

Hola!

El meu també va passar per alguna fase així i fins que no vaig probar diferents coses com el dalsy, beure més líquid o treure-li roba, no va millorar, o potser va millorar perquè havia de fer-ho, no per res en concret XD

Nosaltres vam notar un gran canvi quan va començar a parlar i em deia si volia teti o peti (xumet), jo almenys ja sabia què era el que necessitava... i des que el vaig destetar, amb 22 mesos (perquè em volia quedar embarassada aviat) en comptes de teta el que fa és agafar-me la teta i el mugró amb les mans. Ara, que té 28 mesos, ho segueix fent i va a ratxes. Hi ha nits que molt poc i altres que mogollón, amb més o menys força... total, que el que busca és el mateix consol que buscava amb la teta, i va a dies i a ratxes, com tot!

Molta paciència i a escoltar-lo molt!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: jaruma » dc. gen. 27, 2016 9:08 pm

Buf! Jo no sé si m'acostumaria a que m'anés tocant els mugrons tota la nit! El meu quan es mig desperta sol dir "lleteta" o "a ca!" (que vol dir a coll) i en els dos casos me'l poso al pit.

Ara està dormint força bé altre cop, però li estic donant Apiretal cada nit. Crec que li estan sortint els qieixals, però no n'estic segura. La setmana passada és que es despertava cridant, i cada hora, o menys! Espero que ara vingui una etapa de dormir bé, per agafar forces per la seguent!
Avatar de l’usuari
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: NYITUS » dl. feb. 01, 2016 9:55 am

Hola,
I que no tingui otitis?
la Mar té 17 mesos, s'adorm sola i dorm del tiron desde els 4. xo a tingut 3 otitis sense febre, i els unics simptomes han sigut despertar-se i estar neguitosa de nit i potser no menjar tat però de dia està ben tremapada.
També és veritat que el Jan quan li sortien ullals i queixals tb es despertava i estava neguitós.
ImatgeImatgeImatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells? És normal?

EntradaAutor: jaruma » dl. feb. 01, 2016 9:31 pm

Ostres, jo creia que les otitis feien molt de mal, però ara que ho dius, podria ser aixó, perquè sí que menjava una mica menys (me n'adono ara que torna a menjar bé) i es tocava una orella, però sense que semblés que li fes mal ni res.

En tot cas ja porta dies dormint relativament bé, i sense prendre Apiretal. Però si torna a passar anirem a que li mirin les orelles. Gràcies!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::