Homeopàtia per dormir

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Margoia
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

Homeopàtia per dormir

ds. juny 14, 2014 2:46 pm

Hola noies, tinc un fill de 16 mesos que MAI ha dormit mes de 2-3 hores seguides. S'adorm força be amb la teta però es desperta al cap de mitja hora, després al cap de mitja hora mes, després a la hora i normalment després fa dues horetes aproximadament i es va despertant. Hem fet collit fins fa una setmana i ara l'hem canviat d'habitació per veure si dormia millor al no sentir-nos a nosaltres. De moment,dorm igual, ni millor ni pitjors. La qüestió es que hem començat a Donar-li homeopàtic:passi flora i ignatia mare , però no hem vist resultats. M'agradaria conèixer les vostres experiències amb la homeopàtia per decidir si li seguim donant o deixem estar i esperem que maduri ell sol. Hem començat a donar-li perquè no podíem mes amb el cansament, però si no ha de servir de res o ha de ser contraproduent aguantare el que faci falta. Gràcies noies
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Homeopàtia per dormir

ds. juny 14, 2014 5:46 pm

Hola,

la homeopatia és lenta d'actuar.
Jo l'he començat ara a utilitzar pel meu fill de 13 mesos. És per fer prevenció de cara a l'inici de l'escola bressol el proper setembre.
Jo em queixo de que ell no em dorm bé, però veig que tu estàs pitjor...

Ah! Una cosa... nosaltres vam provar de donar-li un biberó a la matinada i ens dorm unes hores més seguides. Ho heu provat? Hi ha gent que ho fa fins que ells diuen prou.

Molta sort!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Ubicació: Girona
Entrades: 584
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm

ds. juny 14, 2014 6:51 pm

La homeopatia és un frau, o si vols, es pot considerar una creença, com qui creu en un déu o en els àngels. http://lacienciaysusdemonios.com/10-raz ... omeopatia/

I no és precisament barata!
Ara,tu decideixes!!
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 805
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

ds. juny 14, 2014 9:08 pm

hola Margoia,

Jo no he provat la homeopatia per dormir, però si per altres coses i no m'ha funcionat per rès. El que sí et puc dir és que a l'edat del teu fill la meva feia igual: fèiem collit i demanava pit durant tota la nit. Jo estava desesperada per poder descansar i vam decidir aplicar el "pla pare", no sé si ho heu provat, però a nosaltres ens ha anat molt bé. Consisteix en que el pare, i només el pare, és l'encarregat de les rutines d'anar a dormir i de tots els despertars nocturns. Això vol dir que la vaig deslletar de nit (de dia encara no ho he aconseguit). Les primeres nits van ser dures perquè demanava per mi i fins i tot m'havia d'amagar, però mica en mica va agafar la rutina d'anar a dormir amb sun pare, que és totalment diferent a adormir-se amb el pit. Seguim fent collit, però ara el papa dorm al mig i ella a un costat i jo a l'altre. I, el més important, els despertars s'han reduit moltíssim, com a molt un o dos!! el meu home li dóna una mica de llet en got, la gronxa i li canta i de seguida es torna a adormir. Ara ja han passat uns 5 mesos des de que vam començar i alguna vegada que l'he hagut de posar a dormir jo ja no he tingut el mateix problema que abans, perquè ja s'ha acostumat a adormir-se d'una altra manera :content:
Imatge

Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7533
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

dl. juny 16, 2014 8:57 am

Nosaltres ho hem provat tot, ara que té 21 mesos sembla, només dic sembla, que comença a dormir una mica millor, només es desperta una vegada a menjar, també faig collit amb ell.
Imatge

Imatge
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

dt. juny 17, 2014 9:35 pm

doncs jo 3/4 del mateix...fins i tot he anat a la consulta de la rosa jové per demanar consell, pq encara no el vull destetar, però no aguanto despertar-me 10 vegades a la nit, tot i collit. el seu consell ha estat fer un horari estricte, que fins ara no fèiem, feiem més o menys, però no un horari clavat dia rere dia. va dir que al 5è dia notaríem un canvi, i és veritat, des de el 4t només es desperta 4 vegades a la nit. segueix sent molt, però com a mínim jo ara faig alguna dormida de 2h, a vegades 3h, que abans ni això!
Imatge
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

dt. juny 17, 2014 10:02 pm

Jo era MOLT escèptica, però desesperada per les males nits tot i el collit, amb 6 mesos la vaig dur a l'homeòpata.
Ens va tractar a les dues, i em va dir que era probable que la meva nena agafés febre (mai n'havia tingut).
Doncs 3 dies després de començar el seu tractament, va començar a tenir rajera de nas i a la nit una febreda repentina, que va durar una nit.
A partir d'aquí, el nostre gran problema de les nits es va solucionar (més que la quantitat de despertars, em matava el fet que de matinada, cap a les 3 o les 4 la nena decidia que no tenia més son).
Van passar 2 mesos que màxim feia 2/3 desertars, alguna tirada de 4 hores seguides (un rècord).
Però va tornar a despertar-se més sovint i vàrem tornar a anar. Vam repetir tractament però no veia resultats i ens ha enviat una dosi més elevada. 5 dies més tard de començar la nova dosi, avui torna a tenir febre sense cap altra simptomatologia (no té otitis, ni vòmits...).

Casualitats o no, és per pensar-s'ho.

I ara, a veure si les nits tornen a millorar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Margoia
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

dv. juny 20, 2014 2:19 pm

Hola noies, moltes gràcies a totes per les vostres respostes, en general veig que no sou massa partidàries de la homeopàtia. Turuleta, quan els nostres Pekes eren petits petits parlàvem molt pel Fòrum de nascuts al mes de febrer. Jo ara feia molt que no em connectava perquè amb la feina vaig molt liada, però m'ha agradat saber de vosaltres, com esteu? Lo dels horaris de la Rosa Jove a que et refereixes? A anar a dormir i llevar-se cada dia exactament a la mateixa hora, migdiada inclosa? Quant et va costar la visita? I et va agradar, vau parlar de mes coses? Es que jo també m' havia plantejat d' anar'hi... Perdona per tantes preguntes, si vols parlem per privat. Petons per totes i els pekes
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

ds. juny 21, 2014 8:58 pm

crec que t¡he fet un privat
Imatge
Imatge
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

dg. juny 29, 2014 8:19 pm

Hola

Hem utilitzat homeopatia per les dents i per la boca i no ens ha funcionat. Però n'hi ha q si q els funciona. Tot es probar i :-o00m :-o00m :-o00m
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

dj. jul. 03, 2014 12:20 pm

Hola Margoia,
Jo et diria que segueixis provant la homeopatia. A nosaltres ens ha anat i ens està anant molt bé, no per dormir perquè tenim la sort que ens dorm gairebé la nit sencera, però si que l'hem fet servir pels còlics, les dents i ara estem en ple tractament per les bronquiolitis que ha tingut aquest hivern.
Tot és qüestió de creure-hi o no. Nosaltres hi hem notat efectes positius des de principis de donar-li. La meva nena des de les dues setmanes va començar amb còlics. Als 3 dies de donar-li Colikind van anar desapareixent fins que ja no en tenia. QUan li deixàvem de donar tornaven a aparèixer i així fins als 3 mesos que van desaparèixer del tot.
Pel cas de les dents, quan veiem que babeja molt i que només es posa les coses a la boca perquè té la geniva inflada i hi ha alguna dent que vol despuntar, el Chamodent ens va de conya. S'acaven les babes i deixa d'estar neguitosa amb la boca.
I ara estem en tractament des de l'abril perquè tot i no haver anat a l'escola bressol, ha tingut 4 vegades bronquiolitis aquest hivern i sempre (des de que va nèixer, dimarts farà un any) hem hagut de fer rentats de nas amb suero pels mocs que tenia. Des de que li fem el tractament homeopàtic, els mocs s'han acabat, respira molt millor i està molt més contenta.

No sé, a nosaltres la veritat és que ens va molt bé. No sé si és molta casualitat o no però jo crec que alguna cosa fa.

Ànims!!
Imatge

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::