Coixí per dormir

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Coixí per dormir

dl. maig 26, 2014 3:27 pm

Hola noies!
Quan heu començat a posar coixí per dormir als vostres petitons?
La meva té 2 anys i encara dorm sense, però no sé quan pot ser que estigui més còmoda dormint amb coixí...
Susana82
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Coixí per dormir

dl. maig 26, 2014 4:16 pm

Hola
Jo li vaig posar coixí de seguida q va passar de la cuna-llit, a més a més els hi va be pels nens q se tapen i tenen atacs asmàtics i bronquitis pq son nens q millor q dormin inclinats, mho va dir la pediatra...
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

dl. maig 26, 2014 4:38 pm

El meu dorm abraçat al coixí com si fos un nino o un coixí de lactància! Jo li vaig posar cap als dos anys, però ja veus que no en fa un ús tradicional. Sempre he sentit que millor baixets.
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

dl. maig 26, 2014 10:12 pm

Jo li vaig posar molt aviat un pràcticament plà que vaig comprar a una botiga de puericultura. Podriem dir que és un coixí simbòlic pero a ell li encanta tenir-ne, com els papàs!!
Necessitar, no el necessiten i quan més yard millor.

Pel tema asma i bronquitis son uns coixins especial que aixequen desde l'esquena. Un coixí normal pot forçar massa les cervicals dels petits.
montsecm
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

dt. maig 27, 2014 9:14 am

Nosaltres li vam posar el coixi, un d'aquests molt baixets/petits, quan vam canviar al llitet de nen gran, ja que també era com un incentiu de nen gran que ja tenia coixi i tot. Normalment hi dorm bé, pero a vegades acaba pels costats i dorm sense.

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::