Xou a l'hora d'anar a dormir

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Xou a l'hora d'anar a dormir

dc. maig 21, 2014 8:06 pm

Hola!
el meu fill té 27 mesos i fins ara li explicàvem un conte, cantàvem cançons, i ell es quedava al llitet i s'adormia al cap de poc. Últimament però, surt del llit constantment, busca excuses (por, aigua), i s'acaba adormint passades les 10 de la nit. I l'endemà es passa tot el dia de mal humor perquè no s'aguanta de son...
El que em té desesperada és que fins que no ens enfadem no s'estira al llit, sino que corre per tota la casa, fa tonteries... i em sap molt greu haver-me de posar de mal humor cada nit perquè se'n vagi a dormir...
algú s'ha trobat en alguna situació similar? Què vau fer???
Gràcies!
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: Xou a l'hora d'anar a dormir

dc. maig 21, 2014 10:10 pm

Hola
jo tinc una nena de 4 anys i un nen de 3 mesos. La nena de molt petita s'adormia sola pero amb dos anys va fer clavat al que expliques, i ja porto dos anys que cada nit, despres del conte, encenem una lampareta molt petita i tenue, m'assec en una butaca al costat del seu llit, li agafo una må i em quedo amb ella fins que s'adorm, que sol ser rapid.

Ja hem sopat tots, la cuina ja esta neta i normalment venen les meves gatetes a posar-se a la meva falda i ens fan companyia. Amb aixo ultim et vull dir que per mi es un moment de relax, i si optes per fer el mateix procura que no et quedi feina pendent o et posaras nerviosa. Aprofita aquesta estoneta i relaxa't!
efidu
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 2:53 pm

dj. maig 22, 2014 11:34 am

Sembla que m'estigui llegint a mi mateixa... el nostre té ara 28 mesos i cada nit és el mateix: busca les mil una escuses per no dormir: aigua, un petó, una cançó, una altre cop el conte... portem uns dies que el deixem al llit i ens quedem amb ell a l'habitació i i l'anem calmant, però és molt capgrosset ell.... s'accepta qualsevol idea!
Pecunia
Ubicació: Garraf
Entrades: 909
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm

dl. juny 09, 2014 10:17 pm

Ostres doncs jo estic igual!

Però en el meu cas ho atribuïa a que ha nascut la germaneta, perquè més o menys coincideix, fa uns dos mesos que tardem entre una hora i una hora i mitja perquè s'adormi, amb plors, soritdes de l'habitació, i al final a la tercera es queda tranquil.la i juga amb els ninos fins que s'adorm...

Cada nit des de fa dos mesos, menys algun dia que no ha fet migdiada i en 5 minuts s'ha adormit.

Com pensem que és per tot plegat, perquè està molt neguitosa i també durant el dia, només esperàvem a que passés, però ja portem dos mesos i la cosa comença a ser desesperant...

Durant la nit dorm bé, potser es desperta algun dia, però no gaires, però per adormir-la és un xou. :ufs:
Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::