Els despertars

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
martetablau
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

Els despertars

EntradaAutor: martetablau » ds. març 29, 2014 9:51 am

Hola soc mare d.una nena de 23 mesos q sempre ha dormit malament tot i fer pit i collit.
Per mi el problema no son els despertars sino el q triga a aconseguir adormir.se en algun d.aquests sobretot els ultims a partir de les 4 o 5 del mati.Es posa a dormir pero al cap de res es torna a despertar i aixi pot passar una hora....es com si intentes adormir.se xo no aconseguis el son profund , es comença a moure i queixar.se i es desperta i torna a possar.se en posicio de dormir i altre cop i aixi fins a mitja hora o una...tothom q conec acostuma a tenir nens ab alguns o molts despertars xo tots s.adormen deseguida ab el pit .
volia saber si algu de vosaltres tb s.hi ha trobat..gracies es q hem preocupa q pugui tenir algun trastorn del son
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. març 31, 2014 1:27 pm

La meva petita té 6 mesos i això ho ha començat a fer fa un mes. També fem pit i collit.
Es desperta a les 4 o les 5 i ja "se li ha acabat el son". Ni pit, ni braços, ni xumet... Es va posant cada vegada més nerviosa, somiqueja....podem tardar més d'una hora en fer-la dormir.
Avui la porto al homeòpata, a veure si ens pot ajudar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
martetablau
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

Re: Els despertars

EntradaAutor: martetablau » dt. abr. 01, 2014 8:31 pm

Hola PetitPrincep com va anar la visita al homeopata?
Nos hem fet homeopatia i flors de bach.Ara estem amb homeopatia a veure q tal? Tb hem anat a l.osteopata des q era molt petita i alguna millora vem notar .Tb ab el temps hem anat millorant xo no per tirar cohets.
Ara he destetat a la nit i no hem millorat el numero de despertars , q en te algun mes pero triga menys a adormir.se.Be anirem probant cosetes.
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: Elma » dc. abr. 02, 2014 9:27 am

Hola marones,
el meu fill també és super matinador! Acostuma a despertar-se a les 5.00 i 5.30 i...buf, costa que torni a dormir, es desperta al cap de 30 minuts, o d'una hora, pero lo normal és que cap a les 6 o 6.30 es desperti. De fet de vegades no em sona ni el despertador, o sona i al moment...ell plora, van sincronitzats. I clar, ell no entén de dissabtes ni diumenges...així que es fa durillo. Des de que van canviar l'hora intento allargaar-li una mica l'hora d'anar a dormir al vespre, ni que siguin 10 minuts, i així allargui una mica més al matí (ell fa 10 hores, com un rellotge, i si ara s'adorm a les 20.45h...es desperta a les 6.45h), i ens va funcionant.

Ara que està a punt de fer els 16 mesos puc dir que comencem a millorar les nits, vull dir que es pot despertar entre 3 i 5 vegades, aprox. (de fet ultimament nomes tres), i per nosaltres és molt, teniem marge, jejeje. Te dies que torna a dormir de seguida i d'altres que li costa una hora, però bueno, poc a poc.

Nosaltres tb hem provat vàries coses (homeopatia, canviar bressol per geopatia,...) però més que pel tema del dormir per altres necessitats de l'organisme. No us se dir si ha estat per aixó o, simplement, que forma part de procés maduratiu. També ha coincidit amb un canvi a la guarde (ha guanyat molta més seguretat), per tant no puc dir que ha estat primer...sigui com sigui...la paciència i el respecte ha estat clau. Així que...ànims!!!
ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
powerpuff_girl
:: pantera
:: pantera
Entrades: 847
Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Els despertars

EntradaAutor: powerpuff_girl » dc. abr. 02, 2014 2:01 pm

martetablau ha escrit:Hola soc mare d.una nena de 23 mesos q sempre ha dormit malament tot i fer pit i collit.
Per mi el problema no son els despertars sino el q triga a aconseguir adormir.se en algun d.aquests sobretot els ultims a partir de les 4 o 5 del mati.Es posa a dormir pero al cap de res es torna a despertar i aixi pot passar una hora....es com si intentes adormir.se xo no aconseguis el son profund , es comença a moure i queixar.se i es desperta i torna a possar.se en posicio de dormir i altre cop i aixi fins a mitja hora o una...tothom q conec acostuma a tenir nens ab alguns o molts despertars xo tots s.adormen deseguida ab el pit .
volia saber si algu de vosaltres tb s.hi ha trobat..gracies es q hem preocupa q pugui tenir algun trastorn del son


23 mesos?? Nooo t'has equivocat, encara no els té, té 22 i mig!! Ahhh que no parlaves de la meva filla!! :-D :-D :-D :-D

Quan pugui t'explico però bàsicament és el que tu has explicat :-:)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
martetablau
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

Re: Els despertars

EntradaAutor: martetablau » ds. abr. 05, 2014 7:24 am

Hola maretes,
avui ha sigut una d.aquelles nits durilles i estic bastant feta pols tan de son com psicologicament.
Portavem uns dies bastant bons no ab els despertars xo si ab el readormir.se rapid.
I ara tornem a portar dos dies dolents, ella es comença a queixar dormida i volta cap una banda volta cap a l.altre i anar.se queixant es desperta la intento ajudar a adormir.se es posa en posicio i tornem a començar .Les nits pitjors com aquesta ho fa a un parell o mes de cops i triga a adormir.se.
Normalment la primera tirada de la nit va be com a minim fins les 2 o mes xo ara fa un parell de dies q el primer cop q es comença a queixar son les 11...Sap greu el rollo xo en dies aixi a mi m.afecten molt psicologicament ...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. abr. 08, 2014 9:16 pm

martetablau ha escrit:Hola PetitPrincep com va anar la visita al homeopata?
Nos hem fet homeopatia i flors de bach.Ara estem amb homeopatia a veure q tal? Tb hem anat a l.osteopata des q era molt petita i alguna millora vem notar .Tb ab el temps hem anat millorant xo no per tirar cohets.
Ara he destetat a la nit i no hem millorat el numero de despertars , q en te algun mes pero triga menys a adormir.se.Be anirem probant cosetes.


Ara per ara estic força desconcertada amb l'homeopata. Ens tractem les dues (així m'ha vist!) i em va avisar que probablement li donaria febre... I aquesta nit, febre!! Mai m'ho hagués pensat! La nit ha estat terrible, a veure avui...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: PALME » dc. maig 14, 2014 6:11 am

Com van els despertars? Ens passa algo semblant.
Es desperta cap a quarts d 3 i es desvetlla dl tot. Pot tardar dues hores a tornar a dormir....no es q plori sino q es mou molt, juga amb el xumet o amb ls mans i va fent. Ara te 13 mesos.
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: puski » dj. maig 15, 2014 7:46 pm

Bona tardanit marones!!!
el meu nen és més petit, té quasi 8 mesos, però a les nits ens passa el mateix.
La primera part de la nit, unes 5 horetes, les fa del tiron a la seva cuna, i despres el passem al llit pq mami, però a més de posar-se tranquil i dormir, no pare de moure's com nervios, com volguent adormir-se i que no pugui. Ara fa una setmana que els despertars es converteixes en plors desesperats. No es desperta masses vegades, unes 3 0 4, pero una d'aquestes és terrible! podem tardar una hora a que torni a dormir!
Us seguiré a veure que dieu mamis expertes! :globus:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nut
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 7:41 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: Nut » dj. maig 15, 2014 10:10 pm

Noies només dir que tot passarà. Són petits i tenen altres ritmes de son. A més poden tenir gana, sed, calor, estar dentant. És molt desesperant però a partir dels tres anys per lo general fan un canvi i dormen molt millor. El meu peque petit fins els 16-17 mesos tambe es despertava a les 6.30 ja saltant i amb una energia, era horrible però ara amb 21 aguanta fins les 7.30 i algun dia dins les 8. És un nen de dormir bastant be per la nit a no ser que tingui alguna cosa, però ara fa uns dies que es despertava unes 4 vegades i sempre tenia sed, li vaig treure el pijama manta i el vaig deixar només amb un de vellut... Portem tota la setmana dormint del tiron, el nen tenia calor i per això és despertava tant. Per això os dic que molta paciència, intenteu descartar que no tinguin cap molèstia. Ànims noietes.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ELS MEUS DOS TRESORS
El post del princep Jan: viewtopic.php?f=71&t=18700
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Els despertars

EntradaAutor: carbasseta » dg. maig 18, 2014 11:43 pm

Estic amb la nut! La meva si te fred o calor es desperta i em busca per recuperar el confort. Despres hi ha el desenvolupament motriu i el pair el q ha passat durant el dia. Palme, pot ser q estigui a punt de caminar?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

Re: Els despertars

EntradaAutor: PALME » ds. maig 24, 2014 8:20 am

Hola carbasseta,

Camina desde els 10.5 mesos i en te 14. Sabem q és molt belluguet, pero no sabem com aguanta.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::