Canvis en el son?

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
elpoma
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:45 pm

Canvis en el son?

dt. des. 10, 2013 5:02 pm

Hola a totes!

La meva filla sempre ha sigut una joia dormint, la veritat es que des de ben petita dorm al seu bressol, i quasi tota la nit, o sigui cap queixa. Només es despertava (però murmurava mig adormida) si perdia el xumet, però si li tornaves a posar ràpid, continuava dormint.

Hem anat passant per diferents etapes de fer-la dormir, primer al sofà amb mi, després gronxant-la i ara des de fa un temps al nostre llit perquè ens estirem al costat d'ella, ella ens toca i s'adorm. Quan s'adorm l'agafem i la posem al seu llit.

El cas es que des de fa un temps, es desperta murmurant i quan hi anem ens la trobem dreta al seu bressol esperant que hi anem, l'agafem, la tornem a posar estirada i continua dormint; això era fins fa cosa de dues setmanes, ara es desperta totalment i quan l'estirem al seu llit es posa a plorar, l'hem d'agafar i està molt desvetllada, no vol anar al seu llit i al final acabem al nostre llit. Però està tant desvetllada que costa molt adormir-la i nosaltres anem morts. Si aconseguim adormir-la i tornar-la al seu llit, al cap de 1 hora com a molt hi torna altra vegada i cada dia comença el show més aviat.

Vull pensar que és perquè vol estar amb nosaltres, però volia preguntar-vos si alguna de vosaltres s'hi ha trobat amb aquests canvis en el son (ara té 25 mesos) o realment pot ser que tingui un trastorn en el son o algun altre problema?

Creieu que seria bó adormir-la al seu bressol i no al nostre llit com ho fem?

Gràcies a totes!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Canvis en el son?

dt. des. 10, 2013 10:48 pm

El meu nen te 22 mesos i abans feiem collit, fara 1 setmana que dorm al seu llitet, em aprofitat al canviar de pis per acostumar-lo. Hi ha nits que es desperta murmurant i assentat al llit o alhguna vegda baixa del llit, el que faig es anar a fer un glop d'aigua, canvi de panyal i es torna a quedar adormit.
Mes d'una nit l'agafaria i el posaria a dormir amb mi al llit perque hi ha nits que m'aixeco 5o 6 cops, pero seria tornar anar enrere. Paciencia.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dt. des. 10, 2013 10:51 pm

El meu nen te 22 mesos i abans feiem collit, fara 1 setmana que dorm al seu llitet, em aprofitat al canviar de pis per acostumar-lo. Hi ha nits que es desperta murmurant i assentat al llit o alhguna vegda baixa del llit, el que faig es anar a fer un glop d'aigua, canvi de panyal i es torna a quedar adormit.
Mes d'una nit l'agafaria i el posaria a dormir amb mi al llit perque hi ha nits que m'aixeco 5o 6 cops, pero seria tornar anar enrere. Paciencia.
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dv. des. 13, 2013 12:03 am

potser hi ha hagut algun canvi important per ell en el seu dia a dia q fa q es desperti. jo crec q el pots adormir on a vosaltres us vagi be, si aixo no ha canviat no te perque ser el problema/motiu. potser pots aconseguir q t'expliqui si ha tingut por o endevinar si estava somisnt alguna cosa concreta abans de despertar-se. sento no poder ajudar mes!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

dt. des. 17, 2013 11:26 am

Bones,

doncs jo estic més o menys igual que la elpoma... la meva filla té 23 mesos, de ben petita ha dormit sola al seu llit i "de tiron" tota la nit, més petita si que li havias de posar el xumet alguna vegada, ara ja fa temps que ni això, ja el localitza ella i s'el col.loca. Ara fa cosa d'una setmana es va despertar i es va desvetllar del tot. No i havia manera de que tornés a dormir, fins que la vam dur al nostre llit i va caure rendida.

Ahir i avui ha passat exactament el mateix, com anem cansats preferim posar-la al llit que fer 200 viatges, potser ens equivoquem...

En ella he notat altres canvis des que va començar la llar (especificaré que ja hi va anar l'any passat però era molt petita i crec que no ho va acusar gens, a més aquest any hem canviat de llar). Aquest any, li va costar una mica l'adaptació... i quan portavem uns 15 dies ja adaptada, es va començar a "enganxar" al xumet; de ben petita no el feia servir més que per anar a dormir, ella mateixa el deixava al bressol, junt amb el doudou, al llevar-se. Ara soc incapaç de sortir de casa sense el xumet (li prenc un cop entrem a la classe), el doudou amb prou feines es queda a casa... I en sortir de la llar és el primer que demana, i al entrar per la porta de casa va volada al llit a buscar el doudou.

També he notat que ara té més por, abans entrava per la porta fletxada i fa unes 3 setmanes que es queda a la porta diu "tuto" i fins que no entro jo i obro el llum no entra... També ho fa per casa, de tant en tant, va cap a una habitació i si no hi ha llum diu "tuto" i es para, l'has d'acompanyar a tot arreu.

Tot això es normal??? he sentit que quan es fan més grans tenen pors, però no soc conscient que li hagi passar res concret que la pugui espantar... també s'espanta molt dels sorolls, un cop de de porta d'un veí, al parking si es posa en marxa un cotxe, fins i tot a la planta de baix, tuto tuto... i s'agafa a la meva cama.

No se si tot està relacionat, em fa por que estigui passant per algun mal moment i jo no sapiga com ajudar-la; m'estic plantejant posar-li una llumeta a l'habitació.

Em sembla que m'he enredat una mica, no se si queda clara la meva angoixa, son varies coses...
Com ho veieu??
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dt. des. 17, 2013 7:49 pm

hola bronte! quant temps! quina ilu tornar a trobar-te!
doncs nosaltres, abans parlo, abans comença l'aina! fa un parell de nits q de cop es posa a plorar demanant per mi encara q estigui al seu costat i no reacciona encara q jo li parli, amb el q dedueixo q esta somiant. tb s'enganxa mes al pit.
jo crec q a mida q es van fent grans prenen consciencia de la seva independecia, pero a la vegada els dona vertigen, amb el q necessiten afferrar-se a tot el q tenen segur per poder seguir endavant.
molt d'amor i molta paciencia i si posant-vos-el alllit us va be , doncs per que ha de ser dolent? si us necessita mes a prop durant la nit i vosaltres ho podeu fer, doncs endavant!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::