No dorm més de 3h seguides...

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Andresa
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

No dorm més de 3h seguides...

dg. feb. 17, 2013 3:48 pm

i portem així toda la seva vida, i és esgotador.
Tothom em diu que algun dia canviarà això, però passen els mesos i continuem igual.
Entenc que a vegades els nens es despertin, entenc que tenir un fill vol dir poder tenir nits dolentes, però jo sempre tinc nits dolentes, mai ha dormit una nit sencera!!!
com a molt, algun cop a dormit 4 horetes i sempre ha coincidit que al dia següent estava amb febre. Es trist, però "guadeixo" només si està malalt...
Fem collit, li dóno el pit a demanda, però a mi això més que ser una solució i fer les nits tranquiles, per a mi és una mena de tortura.
A vegades penso que algun dia no podré més i desalletaré drasticament, però a la vegada em sembla trist i cruel.
Hi ha qui em diu que ens pren el pèl..
Això de no dormir mai bé em produeix molt mal humor constanment. Si puc fer migdiades, faig migdiades de 2h i pico...estic feta caldo.
Necessito desfogar-me, necessito els vostres savis consells!
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
laiademas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 9:26 pm

Re: No dorm més de 3h seguides...

dg. feb. 17, 2013 4:01 pm

Quan té el teu petitó?
És molt dur no dormir, jo també estic igual, tot i que algunes nits de treva tinc!! La meva peque té 15 mesos i tothom em diu que fins als 3 anys és normal que es despertin durant la nit, sobretot si prenen pit. Tinc moltes amigues que han deslletat de nit i els ha funcionat, ara dormen més bé...no sé, és una opció a provar.

Jo intento convinar les nits amb el papi quan puc, sobretot els caps de setmana quan aprofito per descansar...
Ànims!!! i jo, l´únic que et puc dir és que ara l'adorm el seu pare i hem reduit el pit de nit i l'altre dia va dormir 9 hores seguides, ni m'ho creia. No desesperis i si creus que el collit i el pit no funcionen busca alternatives, proposet canvis i sigues constant, ah! i sobretot, que s'impliqui la teva parella si pot ser pq viure el no dormir sol és molt dur...
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

dg. feb. 17, 2013 4:37 pm

Aquest missatge l'hagués pogut escriure jo. No aconseguim que dormi més de 3 hores seguides i ja té 14 mesos i mig. Ha arribat un punt en què jo tinc un insomni terrible i fins i tot li he agafat pànic a que arribi el vespre. Perquè m'espero per donar-li el bibi, per què no suporto adormir-me i que als deu minuts es desperti... i així estem tota la nit, que a vegades són les 4 de la matinada i s'ha despertat tres cops i nosaltres passant unes nits terribles. mai, mai mai ha dormit més de 4h seguides. És horrible. I ho hem provat absolutament tot i res ha funcionat. Paciència... ja ho sé, però arriba un moment en què la paciència s'acaba quan veus que passen mesos i mesos i que no madura gens en aquest sentit.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
katt
:: zebra
Ubicació: Vic
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm

dg. feb. 17, 2013 7:21 pm

No esteu soles. Amb el meu fill gran havia arribat a quedar-me desesperadament plorant al passadís per pànic a posar-me al llit, perque m'havia llevat més de 15 vegades en una nit.

És molt dur, però passarà, és la única solució. El meu gran té 3 anys i un mes, i fins que va néixer el petit, ara fa 8 mesos i mig, doncs no dormia seguit. Ho va fer la primera nit que vàrem estar a casa. I ara el relleu el té el petit, que no arriba a les 2 hores per dir-ho resumidament. Aixi que fa que no dormo una nit seguida, i molt menys 3 o 4 hores seguides, doncs 3 anys i un mes.

Amb el petit fem pit, collit, sopa consistenment, etc, i no aconsegueix ajuntar una fase de son amb una altre. És desesperant, perque també treballo, perque et lleves a les 7 amb el cos dolorit perque no has descansat ni tres hores seguides, i perque el pare per motius de feina no pot compartir la nit, aixi que dormo jo amb els dos nens al llit i el petit es va despertant.

Hi ha nits que plores de ràbia, hi ha nit que plores de cansanci i altres de pura impotència, i no hi ha solució. Pots ajudar a un nadó a que s' adormi en pau, però com evitar que es desperti? Això és més complicat, i si a sobres quan es desperta no vol pit, no vol que el passegis o no aconsegueix agafar el son i plora enrabiat a les 4 del mati, ja és la pera ...

No et puc donar consells, dir-te que no és cap solució al dia a dia però jo penso que cada dia queda un de menys per poder descansar una mica ...

Molts ànims!
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

dg. feb. 17, 2013 8:03 pm

La meva gran va començar a fer alguna nit seguida cap als 15 mesos... les nits també han estat el nostre suplici, havíem arribat a despertar-nos cada 40 minuts...

La petita encara ara es desperta, però ja ens ha regalat alguna nit seguida...

Quan no es desperta una es desperta l'altra i, de tant en tant, en tenim alguna que dormen les dues tota la nit i no m'ho crec (em llevo preguntant-me quan tardarà a arribar la propera nit sense despertars...).

Ja ho he assumit i el meu cos també... (també he de dir que el meu home dorm com un soc i jo sóc sempre la que s'aixeca i, evidentment, això tampoc ajuda).

Ànims!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Ubicació: Al país de la Tramuntana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am

dg. feb. 17, 2013 8:18 pm

El meu ara té un any i fa tirades de 5 o 6 hores, però escolta : fins els 5 mesos només s'adormia al llit i amb la teta a la boca. Si li treia el mugró es despertava. Es a dir que jo ja hagués pagat per estar en la teva situació, que dormi 2 o 3 hores seguides hagués estat glòria beneïda per a mi! Als 5 mesos va començar a canviar-li el patró del son i ha anat a millor.

Fins els 6-7 anys no tenen el patró del son dels adults, així que el millor que pots fer es prendre-t'ho amb molta paciència! I qui et digui que t'està prenent el pèl es un xic ignorant : com vols que un bebè, que no sap res del món en el que ha vingut a néixer, tingui tanta malícia? Son bebès, no l'anticrist encarnat.

Entenc que vagis cansada, però si et serveix de consol, sàpigues que el cos s'acaba adaptant a no dormir. T'acabaràs acostumant a dormir a estones, tindràs dies millors i pitjors però tot forma part de la meravella de ser mare. Jo pensava que m'acabaria llençant al mar els dos primers mesos perquè ja et dic que sense el mugró no dormia. Però ara estic feliç com un aniç (i tenim dies i nits de tot, eh?)

Així que ànims, que tot millora amb el temps. Si pots llegeix-te el llibre de la Rosa Jové "Dormir sin lágrimas" per entendre el perquè els bebès dormen com dormen i com va evolucionant el tema per mesos, a mi em va ajudar molt. I perdona si he semblat brusca o expeditiva, però m'ha sulfurat això de que t'hagin dit que un bebè et "pren el pèl". Són tan innocents, pobres...
Andresa

dg. feb. 17, 2013 9:49 pm

Per les que preguntàveu per la edat, ara ha fet 21 mesos...

Us agraeixo tots els vostres comentaris. Admiro aquelles que us anima't fins i tot sense dormir bé a tenir el segon fill. Jo a vegades penso que si això no s'acaba, serà fill únic, crec que no suportaria dos a la vegada així. Em consola llegir els vostres sentiments de "plors", "ganes de tirar-te al mar"... Jo a vegades dic coses d'aquest tipus (aaarg, em tallaria les venes!!!), i la meva parella, que em dóna suport i col·labora tot el que pot a les nits, em diu que no digui això, que es molt dur sentir això a la meva boca, i llavors em sembla que mai em puc desfogar.
Són casi les onze de la nit, i aquí estem, posposant les hores cruels que ens esperen...
Bona nit a tothom!!
Imatge

anet30
:: gosset
:: gosset
Entrades: 492
Membre des de: dt. des. 14, 2010 5:56 pm

dj. feb. 21, 2013 10:54 pm

Hola ens apuntem al carro de les males nits...nosaltres també ho hem passat fatal i també es despertava cada 45min. Es terrible perqué t'estas dormin-te u de cop es desperta...buf!ara te 18 mesos i fa millors les nits. En aquests 18 mesos nomes ha fet una nit seguida i va ser com a molt un mes. Ara la meva intenció es treure-liel pit durant la nit i després treure-li la toma d'anar a dormir...aviam si així ja dorm mes seguit mes dies....
Ja veus no estas sola!
Anet
Senta
:: cèrvol
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

ds. feb. 23, 2013 6:55 pm

Molts ànims Andresa, entenc perfectament pel que estàs passant. El meu fill acaba de complir els 2 anyets i fins fa 15 dies només va dormir 6 hores seguides una nit que estava malalt. Normalment el que feia era dormir 3 hores seguides i després anava despertant-se contínuament cada hora, cada dues hores, depén de la nit.

Han estat moments superdurs!! Però fa 15 dies, ha fet un canvi impressionant i ara només es desperta dues vegades, cosa que ja és més normal! I contíuem fent pit. Aquest és un altre tema perquè tothom et diu de tot, fins i tot els pediatres!! Li tiren la culpa al pit, al collit (i quan vam deixar de fer collit, li tiraven la culpa a una altra cosa, clar!), a què som massa tous, i l'hem de deixar plorar, etc. :-((

Nosaltres hem provat un munt de coses. El que em sembla que li va bé és el Blevit sueño. És una infusió instantània d'herbes (tila, melisa i no recorde quina altra). Jo li pose una culleradeta al suc i li dono abans de dormir.

I una altra cosa que he fet, encara que és molt petit, és intentar tranquilitzar-lo, li he dit que a la nit no cal que plori que papi i mami estem ahí, que no es preocupi, etc... També us recomane que intenteu anar a dormir a la mateixa hora que el nen per poder aprofitar aquestes poques hores que fa seguides.

És una època molt dura, molt ànims!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Andresa

dc. feb. 27, 2013 8:45 am

És curiós que sigui jo l'autora d'aquest post....

ho dic fluixet, però fa una setmana que ha fet un canvi increible, i és capaç de dormir durant la nit sense pit. Si que pren per dormir-se i de bon matí (a vegades a les 6, a vegades a les 9h...), però o bé no és desperta o bé es desperta dóna una volteta es posa (o li posem) el xumet...i llestos.
Estem molt feliços tot i que prudents, no sabem quan durarà això...
continuem fent collit i té "barra lliure" de pit,però sembla que ja no el necessita...

I el que em sorpren, tinc sensació que estic més cansada que abans, jo que pensava que al dormir més estaria més fresca..i ha estat així! (serà que necessito 12h seguides de son i això ja no ho tindré mai...jeje)

Així que per aquelles "mares desesperades", ja veieu que qualsevol dia pot sortir el sol!

I confiem, que duri mooolt temps!

Edito per afegir: el canvi l'ha fet amb 21 mesos!
Imatge

AdrianaGC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 5:23 pm

dj. feb. 28, 2013 10:43 am

Que bé Andresa!! Que continuï així!!

El nostre fill, que ara farà els 20 mesos, fa 15 dies que tan sols es desperta dues vegades, i és glòria!! Fins ara però era horrorós, perquè era cada 3 hores aprox. L'avantatge era que no s'acabava de despertar del tot, quan trovaba el pit es tornava a dormir automàticament, però clar, desperts nosaltres sí que ens quedavem!! La cosa ha canviat i ara, com a molt poc aguanta unes 5 hores. Els millors dies fins a 6-6,50. Estem que no ens ho creiem!! I també ho diem fluixet, no fos cas...
Inda
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

dc. març 19, 2014 2:47 pm

Que bé llegir el post amb finals feliços!!

Nosaltres ja son més de 22 mesos i trobo que últimament estic esgotadíssima!! Temo la nit, perquè no descanso. A més porta uns dies que és teta, ara l'altre, ara l'altre....ai mare, i quan he agafat la postura i estic mig dormint...altra vegada..I si li dic agafa una i ja descansa.. uuffff...plora moltíssim...

Ains...paciència, suposo, però a vegades no sé ja d'on treure-la!! Dorm al seu bressol amb sidecar, però estic per probar de posar-lo al mig de tots dos, a veure si amb la olor del papa no em reclama tant...no sé...

Jo també m'he plantejat tenir un altre arrel d'això. Pensàvem començar ara, que farà dos anys, però ens ho hem repensat. Primer a veure si veiem la llum a aquestes nits i després ja veurem.!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
martetablau
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

dj. març 20, 2014 6:08 am

Buff una altre q tb te nits terribles.
Jo tinc una nena de 22 mesos q fins als 14 mesos aprox es despertava molt sovint i el problema ja no eren els despertars sino q l.hi costava tornar a agafar el son i molts cops havia d.aixecar.me i dormir.la a braços.
Ara es desperta només un parell d cops però en un d.aquests despertars l.hi costa molt tornar a agafar el son profund a vegades una horeta o més i es passa estona q intenta dormir xo al cap de deu min voltes i mes voltes i a demanar teta i torna a començar , és un son inquiet i jo ja hem desvetllo...tb fem pit i collit.
Andresa

dj. març 20, 2014 9:15 am

Nostàlgica torno al post.
Per aquelles que ho llegiu us resumeixo la meva experiència. Amb el temps tot es veu diferent:
- Fins els 21-22 mesos, no va dormir més de 3h seguides.
-Un bon dia va canviar, sense fer nosaltres tres. Crec que simplement és un tema maduratiu, i mooolta paciència.
-Va prendre pit fins els 27 mesos. Però durant les nits, el va deixar als 21-22 mesos. Durant el dia continuava mamant molt. Jo li vaig dir que al seu aniversari de 2 anys, deixariem el pit, que ja es feia gran... però va arribar el dia i va continuar mamant igual... Així que vam continuar 3 mesos més. Un bon dia li vaig dir que si volia un patinet "de nen gran", i deixavem de fer pit, que ja era gran... i això va funcionar perfectament! Un parell de cops el va demanar, però li vaig dir que era gran i tenia patinet i ho va entendre perfectament. Als pocs dies es va posar malaltó, i li vaig oferir pit...el va provar i va dir que ja no li agradava.
-Engrescats als 27 mesos de com d'independent era ja...vam decidir treure'l de la nostra habitació, desmontar el seu bressol de collit, i preparar el seu llit de nen gran a la seva habitació. La vam decorar, va participar en tot... i sorprenentment li encanta dormir al seu llit!
-En dos mesos, farà 3 anys. Continua sense pit des dels 27 mesos i també continua passant les nits al seu llit. No s'adorm sol...habitualment s'adorm al sofà, l'agafem en braços i el portem al seu llit. Normalment no es desperta a la nit, o es desperta a la nit un cop, beu aigua o fa un pipí... i continua dormint. No es desperta facilment.
- Tot i dormir tota la nit seguida, no es fa pipí...no porta bolquer ni de dia ni de nit... Aguanta perfectament fins al matí. I si té pipí a la nit, es capaç d'avisar.

L'alegria de veure que les nits dolentes pasen, ens ha engrescat a casar-nos (d'aquí a 15 dies...) i buscarem un germanet/a.
Desitjant això sí, que el seu germà/na dormir abans millor!! O com a mínim, que no sigui pitjor!!!

La meva conclusió és que totes les criatures, algun dia aconsegueixen dormir tota la nit.. a vegades induits... a vegades amb paciència esperant que arribi el seu dia. Molta sort si ho estàs llegint esperant que el teu fill dormi més del que fa fins ara... qualsevol dia pot sortir el sol!
Imatge

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::