problema amb els pipis de nit, es surten del bolquer...

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
SONIC
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dv. oct. 29, 2010 12:54 pm

Re: problema amb els pipis de nit, es surten del bolquer...

dl. feb. 18, 2013 6:27 pm

jo tenia el mateix problema que vosaltres però un dia vaig comprar un paquet de bolquers tipus calcetes i per la nit li poso d'aquests i pel matí dels altres de moment cap dia s'ha aixecat moll o sigui q el canvi que vaig fer va anar molt bé.
eva_molle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 8:48 pm

dt. feb. 19, 2013 9:08 pm

Hola||, de vegades, jo no ho he fet, pero tinc amigues que si, es aixecar-se a mitja nit a canviar el bolquer, ha de fer molt mandra-!!!, pero buno si al final funciona
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dt. feb. 19, 2013 9:50 pm

Elem meu tresor te 12 mesos i fem servir bolquers de la talla 4 i a la nit utilizo els dodot i a la nit quan es comença a moure li canvio, aixi dorm mes tranquil.
wendell
Entrades: 1040
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

dc. març 13, 2013 9:57 pm

Nosaltres estavem igual fins fa uns dies enrere! :ufs:

Vaig provar una talla més (vaig passar de la 4 a la 5) i li vaig comprar els Dodot Activity Extra (teòricament absorbeixen més).
La cosa va millorar una mica, però seguiem amb "fugues" de tan en quan.
Al final vaig decidir eliminar el bibi d'abans d'anar a dormir i... oli en un llum!!! :ok:
Ara el que fem és el bibi de cereals per esmorzar i llavors iogurt per postres de sopar i hem controlat el tema! :miko:
Imatge

Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

dv. març 15, 2013 10:28 am

yo tenia el mateix problema vaig posar-li una talla mes per dormir i perfecte, estic super contenta.
Imatge
Imatge
carbasseta
Contacta:
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am

dj. març 21, 2013 4:55 pm

doncs nosaltres amb els dodot activity portem una temporada que no hi ha manera. cada nit hi havia fuga i fins i tot algun dia dos cops! em vam recomanar els deliplus i ens van perfectes! fa dos dies com no tenia el dodot mullat li vaig deixar i hi vam tornar, aixi que ara ja ho tinc clar, deliplus per dormir. son mes rigids i grossots, pero tenen una vgometa a la cintura que crec que va molt be!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
scarlet
Entrades: 1215
Membre des de: dv. gen. 02, 2009 4:25 pm

ds. març 23, 2013 10:14 pm

Veig que no soc l'unica que esta farta de posar rentadores! El gerard te 30 mesos i de dia ja no porta bolquer pero a la nit no ho ha manera q es llevi sec. Pesa 15 quilos. Crec q poca cosa mes em queda per provar, gairebe no beu aigua, fa pipi abans de dormir, he provat els drynites, els tipus calceta del carrefour, els talla 5 fins 25kg... abans nomes passava quan sopava verdura o sopa pero ara es cada dia i per ell tambe es molt molest. Es desesperant...ah ell tambe sol dormir de bocaterrossa.
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge

El post del Gerard: viewtopic.php?f=71&t=17709
Nars
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. març 10, 2014 9:18 am

dv. març 14, 2014 8:20 am

Nosaltres també tenim aquest problema, cada nit tenim fugues! I és horrible!!!
Ahir vaig llegir aquest post i vaig anar a comprar bolquers dels que utilitzem (dodot etapas) de una talla més (normalment gasta la 4, així que he agafat la 5) i durant la nit no hem tingut fugues (l'he mirat a les 6 del matí per últim cop), però s'ha despertat a les 8 ben pixadet pobre... aissssss ja no sé què més fer!
Imatge

Imatge

+ --> 11/03/2014
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

dv. març 14, 2014 10:25 am

El meu te 25 mesos i dede dilluns que ja començsem a utilitzar l'Orinal, abans d''anar a dormir fa un pipi i a mitja nit li canvio el panyal perque em crida. mama, mamaaa!!Algun cop li canvio dos cops a la nit i al mati s'aixeca sec.

Torna a “La nit”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::