Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: kine » dv. ago. 24, 2012 2:23 pm

Hola!!! A mi també m'interessa el tema. Jo vaug començar pels productes cosmètics quan va néixer el meu primer fill i ara estem començant pel menjar.

Jo us volia proposar si li podríem demanar a en Toni que obrís un apartat amb tots els temes eco ja que estan escampats pel fòrum. I així posar-hi tema supermercats on hi ha eco, botigues, llet si-llet no..............

Que us sembla?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dv. ago. 24, 2012 3:16 pm

Bona pensada!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: kine » dv. ago. 24, 2012 3:52 pm

Com li diem a en Toni?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dv. ago. 24, 2012 4:18 pm

Li pots enviar un privat, aviam què li sembla! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. ago. 24, 2012 10:34 pm

seria perfecte!!!

Mara ok, ja em diras alguna cosa sobre els embotits.

Tema maquillatje algun sap de marques Eco que no portin tot l'ho q porten les convencionals?
I cremes hidratants pel Cos? I per bebes?
Ara de Gel de dutxa estem utilitzant el 0% de la Sanex i el Timotei nou q es 0% pero pel bebe no trobo, tots estan plens de parabens i porqueries, sabeu d'algun xampú?
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: kine » dl. ago. 27, 2012 1:12 pm

Hola! En Toni m'ha contesta dient quibs temes hi volem moure. Em podeu ajudar?

També m'ha dit que hi ha a bona cuina, règim i dietes però jo ho vull enfocar més a temes eco, no?

De moment podem fer un llistat dels que volem incloure. Vinga som-hi que quedarà molt xulo tot junt i així segur que sorgiran molts més temes.
Vaig a buscar-ne.

Gràcies.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 28, 2012 7:56 am

Hi havia aquest fil, que he recuperat per una altra cosa sobre canviar l'estil de vida:

viewtopic.php?f=31&t=29750
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
anna31
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:53 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: anna31 » dt. ago. 28, 2012 12:21 pm

Em sembla molt bona idea això d'agrupar tots els posts que parlin d'aquest tema.
Jo avui remenant per internet he trobat una pàgina on es pot comprar de tot. A mi els preus m'han semblat més barats que a la botiga.
Mireu-la i ja em direu a veure que us sembla.
femcadena.com
Es que com que estic tant animada en comprar cada cop més productes d'aquests doncs vaig buscant.
També vaig trobar aquesta: www.compraecologic.com
Quina us sembla millor?
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Julyet » dt. ago. 28, 2012 3:32 pm

Hola noies!

Fa dies que us segueixo "en silenci". Jo prenc llet de vaca i no menjo ecològic, però m'encanta el tema de la salut i l'alimentació, i heu parlat de moltes coses relacionades.

Jo per exemple no menjo embotits (a veure, "mai" no, però almenys no com a rutina, només si surto i coses així) i faig entrepans vegetals (però vegetals de debò, no com els de tonyina amb maionesa que fan als bars què no acabo d'entendre de quin arbre es pensen que surt aquest peixet...) i m'encanten tantíssim!!! A casa amb la meva nena gran triomfa l'olivada, per exemple, i a la meva parella li encanta un que faig últimament de trocets de tomàquet amb oli i avellanes (els fruits secs són una canya nutricional!).

He pensat que us agradarà un bloc que segueixo gràcies a la ponioleta: www.dimequecomes.com . Us donarà moltes idees, unes receptes boníssimes (proveu els frankfurts vegetals o les croquetes, o les mandonguilles...) i molts consells de nutrició (l'autora és dietista, i la trobo molt i molt rigorosa).

Salut!! :ok:
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: nienna » dc. ago. 29, 2012 8:19 am

Hola noies!

Fa temps que us llegeixo ja que tinc els mateixos dubtes que vosaltres. Jo fa uns mesos vaig començar a comprar fruita i verdura ecologica, i quan no puc compro de proximitat de la Casa Ametller que també surt bona... També compro la carn ecologica, la compro una vegada al mes i congelo. Per sort, a 15 minuts de casa tinc el Mercat de l'Abaceria de BCN a on hi ha un puesto de verdura i fruita ecologica que surt bé de preu, i a fora hi ha una carnisseria on venen carn ecologica, hamburgueses i tot aixó. També faig la compra online al Carrefour i compro els productes ecologics de la seva marca...

Nosaltres encara prenem llet normal... jo vaig estar uns 3 mesos sense menjar carn però crec que no ho vaig saber sustituir bé que vaig acabar molt malament. I com volem buscar un tercer he tornat a menjar de tot, encara que la carn me la menjo a disgust, però bé...

Em sembla una idea genial crear un apartat nou amb temes ecologics. Hauriem de rescatar aquests posts també:
Netejar la llar sense quimics: viewtopic.php?f=89&t=30205
On comprar aliments ecològics: viewtopic.php?f=99&t=17026
fruita i verdura ecològica: viewtopic.php?f=99&t=31058

Bé, a veure si aviat tenim un lloc on posar totes les idees, trucs, botigues, etc i així s'ens fa una mica més fàcil fer aquests canvis a casa. Ànims! :ok:
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dc. ago. 29, 2012 6:06 pm

Nienna! Que bé la cerca que has fet! :ok: :ok: :ok:

Prova un dia de fer una macarronada o una lasanya amb seitan! És una cosa fàcil de fer (només et cal trinxar el seitan i deixar-lo com carn picada) i que agrada força. Nosaltres en fem una amb pollastre i la següent ja amb seitan i així anem fent, per variar una mica. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Sonne » dc. ago. 29, 2012 8:50 pm

Ei molt bona idea fer aquest apartat de temes eco! prenc nota de tots els consells que aneu dient!
Fa uns dies vaig obrir un post sobre com fer menús sans i no vaig acabar de trobar resposta i ara amb el bloc que ens ha aconsellat la Julyet he trobat molt bona informació! gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: firelag » dj. ago. 30, 2012 3:14 pm

Nienna, jo tinc a prop aquest mercat. On està la parada de verdura ecològica?
Normalment vaig al pagès a mataro, però treballo prop de mercat i també m'aniria bé saber-ho. Sobretot la carn.

Gràcies!
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: coquette » dj. ago. 30, 2012 9:05 pm

Seré telegràfica que no tinc temps i escric amb el mobil!

Algú ha preguntat per cosmètics eco:
Maquillatge: Dr Hauschka, Logona

Cosmètics: dr Hauschka (recomano molt la crema netejadora de la cara, uns 15€)
Logona, Green People, Weleda, Ypsophilia... Hi ha moltes marques

Per nens, Weleda, Green people

Botigues: a Mataró, la Fageda, El Pi i Món Viu

A bcn: algunes farmàcies com la Coliseum, Adonia (Balmes- Mallorca) Veritas, Corte Inglés, botigues de productes eco...
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: fox » dv. ago. 31, 2012 3:36 pm

Hola,

A mi m'interessa tambè aquests temes i aprendre...

Una pregunta que segur que les que sabeu més us semblara de ximpleta, el seitan s'ha de cuinar? si es si? com? Es fa servir tal cual com si fos carn?

Responen a no se qui sobre el mill, jo el vaig probar amb una recepta del veritas, era amb verduretes com si fos cus-cus però com bè han dit em va quedar pastos i no he tornat a provar res més.

Respecte al esmorzar dels nens, nosaltres esmorzem a casa cereals amb beguda de civada o arros i pel cole intento posar-li fruita però no li va gaire i vaig combinant amb entrepans, tortitas d'arros, palitos de pa...

Per cert, aprofito per demanar-vos receptes de hamburgueses vegetals, m'agradaria provar de fer-les.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dv. ago. 31, 2012 4:03 pm

Sí, el seitan es cuina. Si és per substituir carn picada, es trinxa i es passa per la paella com faries amb la carn; també es pot fer arrebossat com faries amb el pit de pollastre. Fins i tot se'n poden fer estofats. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Sonne » dg. set. 02, 2012 1:17 pm

Una pregunta, les que utilitzeu alternatives al sucre per fer pastissos, com sabeu quina és l'equivalència? i quin substitut feu servir? a casa hem provat l'estèvia i no ens agrada perquè dóna com un gustet estrany (almenys amb el cafè amb llet), ara utilitzo el "sirope de agave" i molt bé, endolça sense donar cap mena de gust. No se si seria adequat pels pastissos.
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: nienna » dg. set. 02, 2012 7:25 pm

Sonne, jo tenía el mateix dubte que tu i finalment vaig trobar sucre blanc de canya, sense refinar, i totalment ecologic:
http://monviu.opentiendas.com/tienda/mi ... -1k-native

No es molt blanc ni tampoc es tan dolç com el sucre normal, però bé, es la millor opció que vaig trobar de moment...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Mara17 » dg. set. 02, 2012 8:56 pm

De sucre n'hi ha d'ecològic, i si fas pastissos tampoc deu ser tan sovint, no? Vull dir que no t'hi amoïnis si hi poses sucre si és una cosa que consumiu esporàdicament. Jo ho he provat amb l'atzavara (l'agave en castellà) i queda bo. Les proporcions no te les sabria dir exactes, però són més o menys la meitat d'atzavara per mesura de sucre. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Dieta amb productes ecólogics i sense láctis.

EntradaAutor: Sonne » dl. set. 03, 2012 2:34 pm

Gràcies noies, de pastissos no en faig massa sovint però volia fer la prova de no posar-hi sucre a veure com queda! nienna aquest que em poses és el que tenim a casa, però en gastem ben poc des de que he descobert el sirope de agave o xarop d'atzavara :content:
Imatge

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::