Casi 7 mesos i no menja res!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: Marga33 » dv. juny 05, 2015 11:43 am

Pues aixo, el petit fara el dia 19 7 mesos i vam començar a donar trossos i tambe alguna papilla fa un mes, pero al principi molt be i ultimament no vol res! Estic segura q menjara com menjem tots pero m'angoixa molt quan torni a la feina..ell tindra llavors 8 mesosi mig
A alguna li passa o li ha passat? Intenteu cambiar els apats? Se m'esgoten les idees...
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: shyla » dv. juny 05, 2015 12:03 pm

Tranquil.la! FA pit o pren llet no? Fins a l'any l'aliment principal hauria de ser la llet, per aixo se'n diu complementaria, hi ha nens que els hi costa mes fer la transicio de nomes llet a menjar altres coses, diferentes gusto, diferent textura, una forma diferent de menjar..
I a vegades sembla que al fer 6 mesos hagin de començar a fer tots els apats i deixar de banda la llet. Ves provant sense agobiar-vos, en un mes i mig pot fer un bon tomb. Anims!
Imatge Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: Marga33 » dv. juny 05, 2015 1:54 pm

Aaay, si, ho se...fa pit i el ritme es com fins ara..cada 2 o 3 h...
A mes, a la feina passo com 9 h fora de casa, fins les 3 i mitja k no li podre donar pit.. He pensat en substituir tomes per AC un parell de setmanes abans per passar el dolor de pits a casa...no se..no paro de donar-li voltes...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: catalanna » dv. juny 05, 2015 2:08 pm

Marga estic exactament com tu! Només que el meu té casi 8 mesos. Jo no hauré de treballar fins als 10, o sigui que m'ho prenc amb calma. Faig BLW perquè veig que és el que em demana ell, però com tu dius menja molt poc i no ha reduït gens el pit. Tranquil.litzat pensant que està ben alimentat i que ja s'adaptarà quan no tingui més remei perquè tu treballis....
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: Marga33 » dv. juny 05, 2015 2:44 pm

Sii, no li quedara més remei...ho passarem malament tots dos..per aixo em plantejo treure una toma del mati, sino acabare amb els pits fatal..i passar a casa una mica el impass..primer una toma, despres una altre i quan treballi la q queda.. No ho se..que opineu?
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: catalanna » dv. juny 05, 2015 2:58 pm

Jo amb el meu fill gran vaig deixar el pit durant el dia casi de cop, perquè al revés del petit, des del primer dia es va tornar boig amb l'AC i va decidir que només volia pit al matí a primera hora i al vespre, i en cap moment vaig tenir cap problema! El meu cos es va adaptar del tot, sense cap molèstia.
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: Koaleta » dv. juny 05, 2015 3:05 pm

Jo vaig començar a treballar quan el nen tenia quasi 7 mesos i ell no menjava gairebé res a part de pit. Els primers mesos em treia llet a casa però a la feina no podia (estava fora unes 8 hores cada dia). Al principi se m'inflaven bastant els pits però mal no em feien. La producció de llet es va mantenir. I el nen es va espavilar ràpid a menjar sòlids quan jo no hi era (també li donaven llet amb cullereta). Jo t'aconselleria que no avancessis aconteixements, ja veuràs com tot anirà rodat.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: EMAMI » dv. juny 05, 2015 8:23 pm

M'apunto al club!
El meu fill té 7 mesos, bé, els fa dia 7 i anem amb pit només.
Jo, quan dinem, provo de donar-li del q mengem perquè fer-li papilles era llençar menjar... Una cullerada i llestos...
Aniré a treballar que tindrà 10 mesos.
No em preocupa gens. Es pot dir que seguim només amb LME i ja m'està bé!
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: primerenca34 » dg. juny 07, 2015 9:43 am

Nosaltres estem igual, té 6 mesos i mig i no vol res, fa quatre cullerades de la verdura i prou, la fruita ni els cereals no els vol ni veure. Això sí, seguim amb LM a demanda, i no li nego mai encara que li "toqui" papilla al cap de poc. Ja tindran temps de menjar de tot. Jo li ofereixo i prou, si no en vol no el forço. I quan li surtin dentetes començarem a rosegar pa i menjar algun trosset. Està bé de pes i d'altura o sigui que no em preocupo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: catalanna » dg. juny 07, 2015 10:10 am

Primerenca, jo li dono pa i sòlids i no té cap dent! Informa't sobre el baby led weaning, potser és el que busques! Ara, no t'esperis que mengi grans quantitats, almenys al principi!
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: primerenca34 » dg. juny 07, 2015 6:43 pm

Catalanna, gràcies pel consell. Em vaig llegir el llibre fa tres anys, per fer-ho amb la meva filla, però al final em vaig "rajar", em va fer por que s'ennuegués. Ara, amb el peque estic en general molt més segura de mi mateixa i crec que ho provaré... A veure si goso! Vosaltres ho feu? Quant té el teu petit?
Imatge
Imatge
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: Marga33 » dj. juny 11, 2015 3:00 pm

Hola!! Veig k no estic sola!! Jeje.
Ara porta un parell de dies k menja algo més, però vaja k s'alimenta amb el pit.
Ara en trec llet i tinc varies bosses de 150, les omplo cada 2 i 3 dies, pero imagino k hauran de donarli llet artificial o be substituir tomes per papilles (no se k es el k em fa menys gràcia. .)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. juny 14, 2015 8:25 pm

Per a totes les que es preocupen del poc quw mengen els seus fills, això és el que recomana la OMS en qüestió de quant haria de menjar un bebé... Res a veure amb els 250 grams que em van dir a mi que s'havia d emenjar la petitaamb 6 mesos!!!
http://www.who.int/features/qa/21/es/
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 13, 2015 12:41 pm

El meu té 7 mesos i el menjar li interessa molt, quan jo treballo els matins ma mare li dóna puré de verdures o sèmola (no suporta la llet artificial i tampoc les farinetes industrials!), però els caps de setmana jo passo bastant i fa bàsicament pit i li dono fruita a trossos, pa, coses que pugui menjar solet que li agrada molt!! Així evidentment la quantitat que menja és ínfima però la llet és el principal!!!
Ja veig que no estic sola!!!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: Marga33 » dl. jul. 13, 2015 3:12 pm

Hola Bertian!!! Estem millorant! Cumplirà 8 mesos el dia 19 i ara comença a menjar algo més, la teta encara segueix sent el q més, imagino q quan comenci la feina menjarà més i ja està. Petons!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Casi 7 mesos i no menja res!

EntradaAutor: bertian » dt. jul. 14, 2015 12:54 pm

Marga33 guapa!!!!! jo ja em penso que amb tant de temps no us recordeu de mi!!!!! que bé!!!! Sí, quan comences a treballar aprenen que la teta no hi és sempre i potser llavors s'acostumen més a menjar...
Ahir li vaig donar galetes maria integrals i va flipar!!! i se les menja tan bé!!!!!! fa una pasta i llavors empassa i si arrenca un tros que és massa gran l'escup! si en saben molt!!!! Això sí, jo al davant!!!
un petó guapa!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::