Cereals

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. feb. 10, 2015 3:34 pm

Jo tampoc he donat mai cereals de farmacia, ni tans sols els eco... Basicament lerque sóc una Blw convençuda, i que a casa menjariem tots el mateix.
Per esmorzar i des de ben petita, pa amb tomàquet i una mica de fruita. Per dinar, si correspon, arros, pasta, amanida amb blat de moro, croquetes de mill... Per sopar també si menjavem a casa això pizza casolana, sopa de fideuets..
Si volia fer alguna cosa diferent, galetes de civada i plàtan, i ara que es més grandeta madalenes de garrofa amb farina integral o galetes amb civada i farina d'arrós...

Hi ha moltíssimes opcions, i els adults no mengem per norma general "8 cereals amb gluten" diferents... M'he passat molts anys vivint només amb blat i arròs a la meva dieta habitual. Precissament, ara menjo més cereals diferents per tenir més opcions, però menjant aquest dos ja cumpleixes jejejeje
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Cereals

EntradaAutor: Mara17 » dt. feb. 10, 2015 4:24 pm

O com si no en vols menjar. Jo menjo alguns cereals (sense gluten) però de blat normal fa anys que no! La meva dieta es basa en verdura.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sargantana7
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: sargantana7 » dt. feb. 10, 2015 5:57 pm

Nosaltres li donem cereals Holle (tres cereals) que són eco i sense sucres. Normalment afegim una culleradeta de farinetes d´avena de la mateixa marca pq ens van dir que l´avena va bé per l´estrenyiment i la veritat és que des de llavors la meva filla no ha tornat a tenir problemes.
Sort
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: martina13 » dt. feb. 10, 2015 7:27 pm

Pero mara17 menjeu bledes per esmorzar??? Uixxx a mi no m'entraria aixo jeje
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Cereals

EntradaAutor: tineta14 » dt. feb. 10, 2015 9:27 pm

Ok. Però per les que no fem BLW (simplement perquè em fa molta por que s'ennuegui, no pas perquè no m'agradi la idea!), quin canvi proposeu respecte als cereals x esmorzar i sopar...??
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Cereals

EntradaAutor: Mara17 » dt. feb. 10, 2015 11:07 pm

martina13 ha escrit:Pero mara17 menjeu bledes per esmorzar??? Uixxx a mi no m'entraria aixo jeje


Jo personalment no (si no és com t'he dit, fent fajitas), perquè a mi ara tampoc no m'entren (amb l'embaràs estic molt selectiva). Te les pots prendre amb batut verd, també, que potser no fa tant de rebuig. No hi ha res de dolent. Més aviat tot al contrari! :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 11, 2015 5:20 am

No no sino dic k no sigui sa pero...jejeje no entra
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: Cereals

EntradaAutor: mar2012 » dc. feb. 11, 2015 8:24 am

Tineta, jo faig BLW però no de manera estricta, perquè entre setmana el té unes hores la cangur, i per ella és més còmode donar-li el menjar aixafat o algun puré. Jo crec que la llet alimenta molt més que els cereals, i pel matí i a la nit nosaltres fem únicament pit (tret dels caps de setmana), i el meu nen està molt gran (percentil 90).. No crec que sigui necessari per l'alimentació donar cereals durant el primer any de vida, l'aliment principal és la llet i la resta és alimentació complementària amb una finalitat d'aprenentatge, més que no pas d'aliment. A mi també em feia por que es pogués ennuegar (que és diferent d'ofegar).. Ofegar-se és que no pots respirar perquè un aliment ha anat a l'aparell respiratori, i això és molt difícil, a no ser que donis fruits secs sencers a nens petits o coses així.. Ennuegar-se és normal, i forma part del procés d'aprenentatge, i ells mateixos es treuen el menjar de la gola si els hi ha anat un tros massa gros, fent una arcada, i poc a poc van gestionant el menjar super bé.. El meu nen ha millorat molt des que vam començar als sis mesos, i això que ja et dic que jo no ho faig de manera estricta.. De tota manera, és important que tu estiguis tranquil·la per fer-ho així, perquè sinó el nen es posa nerviós i la cosa no rutlla.. Jo crec que cadascú donem als nostres fills el que considerem millor. També és millor, com deia alguna companya del SP, no donar-li els trossets directament, sinó que sigui ell qui ho agafi, perquè el desenvolupament de mà i de la boca van paral·lels, i el que gestiona amb la mà, es gestiona amb la boca.. si li donem directament trossets,, aquest filtre es perd, i es més fàcil que es puguin ennuegar. Jo estic molt contenta de donar-li el menjar així, i ell també en gaudeix molt.

Clara, els espaguetis els parteixo per la meitat abans de bullir-los i els hi deixo tal qual (amb verdures o com sigui), sobre la trona.. ells els va agafant i de tant en tant (cada cop més), van a parar a la boca.. a vegades també els hi enrotllo amb una forquilla i li dono la forquilla perquè acabi de portar-la fins a la boca, però això de moment no va gaire be.. és posa a jugar amb la forquilla i punt.. jejej.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 11, 2015 1:09 pm

tineta14 ha escrit:Ok. Però per les que no fem BLW (simplement perquè em fa molta por que s'ennuegui, no pas perquè no m'agradi la idea!), quin canvi proposeu respecte als cereals x esmorzar i sopar...??


per sopar li pots donar sopa feta amb sèmola de cereals (d'arròs, moresc, blat...) aprofitant el brou de coure la verdura del migdia per exemple. La pots fer espesseta i així queda una textura similar a les de les "papilles" de cereals de farmàcia però li estaràs donant els cereals de veritat, sense extres

per esmorzar una mica de pa, alguna galeta...si no menja trossets es pot triturar amb fruita :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Cereals

EntradaAutor: tineta14 » dc. feb. 11, 2015 9:02 pm

Moltes gràcies noies! ;)
petitona182
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 13, 2015 11:06 am

Re: Cereals

EntradaAutor: petitona182 » dv. feb. 13, 2015 11:16 am

Hola noies,

El meu nen té 7 mesos i us volia preguntar quina alternativa tinc doncs al biberó de l'esmorzar i sobretot al del sopar? (ara fa bibe de llet adaptada+2 cullerades cereals de farmàcia)

M'interessa el tema de l'alimentació ecològica i sobretot SANA però la infermera del CAP em va dir cereals al biberó matí i vespre i el pediatre de la mútua em va dir cereals al vespre, per tan jo segueixo el que em diuen els "en teoria" EXPERTS...

De totes formes jo sempre he estat de complexió molt prima i no tinc cap problema de salut ni nutricional, anàlisis sempre perfectes, etc i la meva mare sempre em diu que jo en vivia dels cereals de farmàcia per tan suposo que també influeix molt la constitucio (la genètica) no?

Tot i així m'interessa molt si alguna em pot dir què li puc posar al biberó per substituir els cereals de farmàcia, o quina papilla puc preparar per donar amb cullera i que sigui més sana.

GRÀCIES PER ENDAVANT
petitona182
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 13, 2015 11:06 am

Re: Cereals

EntradaAutor: petitona182 » dv. feb. 13, 2015 11:19 am

PERDONEU !!! acabo de veure el post de l'ametista. Dubte resolt!

però on es poden comprar aquestes sèmoles? a herboristeries? farmàcies? on les trobo?
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: pesoleta314 » dv. feb. 13, 2015 12:06 pm

Per les que voleu papilla de cereals, una que va molt bé i és barata és la de civada.Compres paquet de "copos de avena" (jo a una botiga eco, no sé si als súpers n'hi ha), bulls llet (materna o fórmula) o aigua o totes dues coses, s'hi posa la civada i jo hi afegeixo compota de poma, pera o plàtan perquè agafi gustet (si no és força soso. La compota la faig jo, fent fruita al vapor i aixafant-la amb una forquilla. També es pot triturar). Queda papilla grumollosa i densa, si la voleu més líquida suposo que amb menys civada i triturat queda bé. També venen paquets amb civada més picada, no ho he provat però potser també queda més finet.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Cereals

EntradaAutor: Clara13 » dv. feb. 13, 2015 12:47 pm

Gràcies Mar! Pesoleta, ja sé que la pregunta té tela però és que la cuina mai ha estat lo meu...com es fa la compota de poma? La fas al vapor i prou? El que comentes és una alternativa molt interessant, és una manera de donar cereals saludable.
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: pesoleta314 » dv. feb. 13, 2015 1:31 pm

Clara, és molt fàcil! Com he dit, és qüestió de coure la fruita i trinxar-la. Per coure-la, pots bullir-la, fer-la al vapor, i fins i tot en moments d'apuro l'he feta al microones; no és la millor opció però és ràpid :P Quan està cuita l'aixafes amb la forquilla o la passes pel turmix i ja està! Jo és que me'n faig per mi, per posar-ne al iogurt. I ara per la peque als cereals, o untant-li una llesca de pa tipus melmelada (li encanta). No hi afegeixo res més, i pots fer-la més o menys grumollosa, segons els teus/vostres gustos.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Cereals

EntradaAutor: Clara13 » ds. feb. 14, 2015 2:38 am

Ostres pensava que portava més feina...que fàcil! Merci!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Cereals

EntradaAutor: ametista » ds. feb. 14, 2015 4:17 pm

petitona182 ha escrit:on es poden comprar aquestes sèmoles? a herboristeries? farmàcies? on les trobo?


les pots trobar en herboristeries o botigues de dietètica, llocs de venta a granel... la sèmola d'arròs també la pots trobar en súpers (marca Nomen, Hacendado...)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Cereals

EntradaAutor: sagmai » dl. març 09, 2015 9:40 am

A casa meva no vam arribar a donar mai cereals amb llet. La idea era que aprengués a menjar com els nens grans i per tant donar-li "8 cereales con miel" no tenia cap sentit per mi. Vam anar combinant galetes, pà, pasta, arròs.... tot això són cereals que sí que mengem a casa.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::