Fruites als 6 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: novella » dv. abr. 05, 2013 9:15 pm

Hola marones! El meu fill té 6 mesos i hem començat a introduir la fruita. Ja ha menjat poma, plàtan, pera, taronja i mandarina. Sabeu quines altres fruites li puc donar? I quines faciliten la digestio? Sé q la poma i el plàtan poden ser astringents, i si algun dia li costa fer caca evito donar-li.
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: nb_30 » dv. abr. 05, 2013 10:38 pm

La meva nena té 8 mesos i menja les mateixes fruites que el teu. A part, jo li he deixat tastar el meló i li agrada força! I ara que ve l'estiu doncs també podran menjar sindria.
Ah, i per fer-ho una mica diferent a vegades li faig en compota o hi poso una galeteta milupa sense gluten!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 05, 2013 10:59 pm

Ull amb les fruites vermelles! A mi me les van desaconsellar fins a l'any perquè em van dir que són més al.lergèniques.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: nb_30 » dv. abr. 05, 2013 11:07 pm

Eternitat, la síndria tambe entra en aquest grup? Pensava que eren maduixes, cireres...
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 05, 2013 11:40 pm

nb_30 ha escrit:Eternitat, la síndria tambe entra en aquest grup? Pensava que eren maduixes, cireres...


Crec que si, però no n'estic segura. Però sé que el primer estiu ell en volia i no n'hi vaig donar i al segon tenia 1,5 any i ja no en volia! A veure que passa aquest!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: eternitat » dv. abr. 05, 2013 11:43 pm

Almenys això és el que em va recomanar la seva infermera, que a més és nutricionista.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: novella » ds. abr. 06, 2013 8:22 am

Doncs jo no sé q fer, al full q ens va donar infermera posa q, després d'introduir les bàsiques també li podem donar raïm, pruna, albercoc, nespra, síndria i llimona. Penseu q es massa aviat?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: eternitat » ds. abr. 06, 2013 8:47 am

Jo el raim i les prunes les vaig començar a donar als cap als 8 mesos
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: mishka » ds. abr. 06, 2013 8:54 am

A mi el pediatre em va dir les mateixes fruites + meló i mango.
Em va dir que res de fruites vermelles tipus maduixes, cireres.... i també vaig llegir que préssec tampoc. De la síndia no en sé res.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: Lula1 » ds. abr. 06, 2013 12:42 pm

L'estiu passat el.meu peque tenia 6 mesos i va menjar sindria tot l estiu. La pediatre em va dir q evités les maduixes, les cireres i el préssec.
Avatar de l’usuari
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: Belisa » ds. abr. 06, 2013 4:20 pm

a nosaltres ens va dir el pediatra que pot mejar sindria i melo sense problemes!!!!
vic-vic
Entrades: 2
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 8:39 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: vic-vic » ds. abr. 06, 2013 8:46 pm

Hola soc nova en aixo bueno en tot, tinc un petit de 4 mesos i m'han dit que li vagi introduint ja els aliments, cereals i fruita. Estic feta un embolic,perq vem probar la papilla cereals i no la volia,despres a la tarda vem probar el suc traronja i tampoc.Igual ho faig malament...
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: nb_30 » ds. abr. 06, 2013 8:57 pm

Jo tambe tenia entès que la síndria cap problema que les que eren mes alergiques eren les cireres, maduixes...pero pel que estic veient en el tema alimentacio, cada pediatre diu la seva!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: eternitat » ds. abr. 06, 2013 9:28 pm

Si, la meva mare sempre em diu que fa 30 anys no hi havia tanta historia, menjavem progressivament de tot i tampoc ens ha anat tant malament! però clar, quan hi ets et sents malament si no segueixes et que et recomanen...
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: nb_30 » ds. abr. 06, 2013 9:34 pm

Eternitat, completament d'acord! Jo vigilo molt la introducció dels aliments perquè crec que es molt important. Aquest mes tinc visita amb la pediatra i preguntaré per la síndria. I de passada tambe el iogur! Pq el paper q em van donar diu q als 8 mesos ja en pot menjar pero no posa si primer danone o blanc normal.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: eternitat » dg. abr. 07, 2013 5:25 pm

nb_30 ha escrit:Eternitat, completament d'acord! Jo vigilo molt la introducció dels aliments perquè crec que es molt important. Aquest mes tinc visita amb la pediatra i preguntaré per la síndria. I de passada tambe el iogur! Pq el paper q em van donar diu q als 8 mesos ja en pot menjar pero no posa si primer danone o blanc normal.


Amb això si que et puc ajudar, fa poquet al CAP on treballo va venir una nutricionista a explicar-nos la darrera evidència científica en nutrició en quant a mites i coses que recomanem habitualment a la consulta i no s'haurien de recomanar (i per tant fem malament!). I ens va parlar dels iogurts, ens va dir clarament que haurien de ser naturals i sense sucre (de fet a mi, la infermera ja m'ho va recomanar així), i preferiblement desnatats o O%. Però que no s'han de donar ni mi primer dadone ni d'altres que similars que han tret altres marques perquè venen carregadíssims de sucre i, a part de l'aport extra innecessari de sucre que dones al nen, l'estas habituant a un gust tant dolç del iogurt que serà més difícil que de més gran mengui amb normalitat un iogurt normal de fruites o natural. No he cercat res sobre el tema, simplement m'ho vaig creure i ara us ho trasmeto. Lo de la síndria ni idea.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: nb_30 » dg. abr. 07, 2013 6:08 pm

Moltes gracies eternitat!! Quan nosaltres erem pèrits no ho havia mi primer danone i devien donar-nos iogur natural, no? Pel que dius es un altre producte màrqueting perquè piquem. Lo de la síndria ho preguntaré d'aqui 15 dies i ja is explicaré que m'han dit.
bdn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 12:24 pm

Re: Fruites als 6 mesos

EntradaAutor: bdn » dl. abr. 08, 2013 2:41 pm

La meva peque té 5 mesos i la infermera ens ha dit que ja podem ficar-li totes les fruites excepte el fruits vermells i ens va remarcar que la sindria si que es pot, que fa referència a la maduixa, cireres, frambuesas.. i amb el prèssec que no hi ha problema sempre que es renti, es peli i es torni a rentar!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::