aliments als 7 mesos

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

aliments als 7 mesos

EntradaAutor: EMAMI » dj. feb. 14, 2013 3:02 pm

Hola marones. Tinc una filla de 7 mesos i no m'ajuden gaire amb l'alimentació...
Què pot menjar? Li doni:
Patata, pastanaga, carbassa, carbasso,.vedella, pollastre, ceba, arròs i fruita...
Pot menjar iogurt? Sopa amb el caldo de la verdura? Vaig una mica perduda...
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. feb. 14, 2013 4:32 pm

Hola, l'ho que l'hi estas donant perfecte, el Iogurt natural els pots introduïr, una sopa amb el caldo de les verdures també, a aquestes altures ja GAIRABé poden menjar de tot, a partir dels 8 mesos podries introduïr el lluç amb les verdures.

Jo amb les verdures de vegades l'hi posso xampinyons, carxofa, espinacs (encara que pocs pel tema dels nitrats, encara que aporten molt de calci), algues.
Llegums també, l'hi dono les llenties sense pell que son taronjes.
L'hi pots ficar pasta al puré.
Papilles a aquestes altures gairabé totes les poden menjar.
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: EMAMI » dj. feb. 14, 2013 6:54 pm

Moltes gràcies. Iogurr natural de qualsevol classe? Pasta et refereixes a macarrons al pure de verdura?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 14, 2013 8:44 pm

el iogurt atural no es pot introduir fins al 10 mesos! si tens dubtes consulta aquesta guia feta des de la generalitat http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/D ... 20anys.pdf està molt bé. :ok:
Avatar de l’usuari
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: Belisa » dj. feb. 14, 2013 9:03 pm

Quina xulada guia!!!!!! Moltes gracies per compartir
Avatar de l’usuari
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: Belisa » dj. feb. 14, 2013 9:04 pm

Quina xulada guia!!!!!! Moltes gracies per compartir
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: SINDRIA » dj. feb. 14, 2013 9:13 pm

Perdona Yaiza però als 7 mesos hi ha 37755787 coses que no és recomanable que mengin..
La guia aquesta està super bé ;-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. feb. 14, 2013 9:30 pm

Per aclarir-ho la meva Pediatra em va dir que ja se l'hi podia donar Iogurt Natural, això dependrà de cada Professional, tampoc em guiaria massa de cap Guia, esclar que alomillor si fos primerenca ho hagues fet pero es la tercera filla i se que tinc que fer en cada moment.
La pasta jo l'hi poso de "Maiz" a les verduretes i tot triturat perquè quedi un puré, nosaltres optem per aquest tipus de pasta per evitar el Gluten.

Personalment em reitero com sempre nosaltres no l'hi donem res animal a la petita, desde que em vaig informar no soc partidaria de donar res que l'hi pugui ocasionar una enfermetat dintre d'uns anys....tenint l'informació que ens proporciona tanta tecnologia, prefereixo evitar-ho per elles....pero d'aquest 57367369 que diueu que no poden pendre les meves abans de l'any havien pres la majoria de coses de les que surten a la guia treient de l'ou, embotits, marisc, fruites vermelles, i ja s'enten que les coses senceres tampoc, la guia esta bé pero crec que totes les mares entenem que si no poden mastegar adequadament no es podra donar sencer l'aliment.
Es com la Fruita i els Cereals Sense Gluten fa anys enrere es podien donar als 4 mesos i les verduretes (pastanaga i patata) també i ara diuen que no, jo amb la petita ho he fet com amb les grans i em reitero que sense problemes.
Avatar de l’usuari
Rània80
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 9:09 am

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: Rània80 » dv. feb. 15, 2013 8:41 am

Jo et puc dir les indicacions que m'han donat al CAP, que segueixen la guia d'alimentació que t'han enllaçat.

Com a resum seria que dels 6 als 9 mesos han de prendre llet i pots anar introduint progressivament verdures cuites, fruita, cereals, carn blanca, oli d'oliva cru i a partir dels 7 mesos cereals amb gluten (p.ex. pasta) i vedella.
L'únic que fan notar és que deixis passar 15 dies entre la introducció del gluten i la de la vedella.

I dels 9 als 12 mesos ja pots introduir rovell d'ou, peix blanc, llegums, iogurt nautral i formatge fresc.
Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: aliments als 7 mesos

EntradaAutor: soleilua » dv. feb. 15, 2013 9:16 am

Fes cas al teu pediatra, perquè com han dit cada pediatra és un món....

Segons Carlos González, per exepmle, evitant els aliments més alèrgics, li pots donar el que vulguis, en l'ordre que vulguis, només respectants uns 5-7 dies entre la introducció de nous aliments, per controlar possibles alèrgies o intoleràncies.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::