Pasta a la babycook...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Avatar de l’usuari
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

Pasta a la babycook...

EntradaAutor: ele83 » dg. ago. 26, 2012 10:11 am

Hola,

Volia fer una consulta sobre cuinar la pasta a la babycook...Resulta que la Jana és molt mal menjadora, sobretot de verdura, i costa moltissim que mengi, mai s'acaba les raccions que preparame, i ja no sabem que més fer...El cas és que vam comprar un "potito" que duia pasta, per provar, ja desesperats...i li va encantar!!! N'ha menjat dos dies, i gairebé s'acaba el potet sencer, una proesa!!
El cas és que preferim fer nosalters la papilla que no comprar-ho fet en potito, però anem sempre justos de temps...
es possible o heu provat de posar la pasta també a la babycook, i que es faci tot junt? No necessitaria més temps la pasta per fer-se?
Si teniu alguna altra recomanació també serà benvinguda!

Gràcies!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Pasta a la babycook...

EntradaAutor: neuetes » dg. ago. 26, 2012 10:16 am

Jo faria la pasta bollint-la amb una olla, com sempre s'ha fet.
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Pasta a la babycook...

EntradaAutor: soleilua » dg. ago. 26, 2012 10:39 am

Jo li afegeixo arròs o quinoa, però sempre ho faig a part...
Avatar de l’usuari
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

Re: Pasta a la babycook...

EntradaAutor: ele83 » dg. ago. 26, 2012 12:07 pm

Hola,

Ok, ja veig que ho feu a part, doncs n'hauré de prendre nota, i treure temps de no sé on...tot sigui per aconseguir que mengi una mica més... :ok:

Goga, si, es bona idea, i ha hi havia pensat...però mai dinem a casa. El meu home sol dinar a casa de sa mare, i jo a casa de ma mare, ja que per feina ens passem el dia fora de casa, i fora del poble on vivim. I la nena, doncs normalment amb mare, però també amb la sogra, i ja li baixem el dinar fet, que només li calgui calentar i donar-li...ja fan prou l'esforç de donar-li el dinar, amb el poc menjadora que és i el que li costa..no volem carregar-les més, ja que elles gaire´be mai fan pasta, i ho haurien de triturar, barrejar amb la resta...Per elles, és millor q ja els hi portem tot fet... De tota manera, ho tindrem en compte, per si algun dia hi ha la oprotunitat, els hi comentaré.

Gracies!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::