Viure a l'Arboç

Explica'ns on vius
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Viure a l'Arboç

EntradaAutor: Efèlide » dj. feb. 27, 2020 8:33 am

Hola marones,

Vivim a Barcelona amb un peque de 3 anys i estem pensant fer un canvi. Aquí la situació de lloguer és gairebé insostenible, i ens agradaria comprar alguna cosa, però sense estalvis i a Barcelona és impossible.

Per tema d'una possible feina del meu marit, estem valorant la zona del baix penedés, i tenim una amiga que s'ha criat a l'Arboç i ens el ven súper bé, però m'agradaria si algú coneix la zona, quina opinió en teniu, pros, contres...

Moltíssimes gràcies marones!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Viure a l'Arboç

EntradaAutor: Toni » dj. feb. 27, 2020 4:06 pm

Jo fins fa 1 any i mig vivia molt a prop, a Sant Jaume dels Domenys i conec una mica el Baix Penedes, després d'haver viscut uns 5 anys. (ara estic separat i torno a viure a Barcelona)

Els meus fills encara viuen allà i van a l'institut a l'Arboç.
Abans vivíem a Barcelona... i aquí al Baix Penedes, no vam trobar cap col·legi que treballés per projectes... el canvi va ser molt important. La comunicat castellana supera de llarg a la catalana, la majoria de nens parlen en castellà, i venint del PobleNou de Barcelona el canvi va ser molt radical.

El Baix Penedès és una comarca amb molts problemes, un atur de més del 15%, transports deficitaris amb un tren cada hora cap a Barcelona (fa anys que es lluita per aconseguir un tren cada 30minuts).

Autopista de peatge, alguna cosa positiva és que l'any vinent serà gratuïta, però és probable que es col·lapsi per l'increment de tràfic..

Tot i així et trobaràs amb un paisatge penedesenc molt bonic, per fer excursions, anar en bici, passejar entre vinyes..
A l'Arboç hi ha molta vida associativa i tens la platja a prop, a unes 20/30minuts.
La gent va a un altre ritme que a Barcelona i això s'agraeix...

Jo no sé si recomanar-te l'Arboç o no.. a mi m'agrada el Penedès i si ja coneixes algú pots trobar gent molt maca, jo de fet molt aviat hi tornaré, però aquesta vegada a Sant Sadurní d'Anoia a l'Alt Penedès.

Si et puc ajudar en alguna cosa més, m'ho dius. Molta sort! :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Efèlide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 9:36 am

Re: Viure a l'Arboç

EntradaAutor: Efèlide » dj. feb. 27, 2020 8:32 pm

Hola Toni, moltes gràcies per la teca resposta. La veritat que m'he quedat una mica xafada... Que les escoles no vagin per projectes no m'ho imaginava :(
Recomanes millor Sant Sadurní? La possible feina del meu marit sería a Santa Margarida i els monjos, vull dir que deiem Arboç per desconeixement de la zona.
Seguirem donant voltes a totes les opcions, merci!
Imatge

SOP, buscant des d'agost de 2015.
9/3/2016 TE+!! 2on cicle d'Omifin
7/11/2016 Neix el nostre bombonet
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Viure a l'Arboç

EntradaAutor: Toni » dt. març 03, 2020 6:37 pm

Si treballa a Santa Margarida i els Monjos tens Vilafranca moolt a prop.
Vilafranca és més ciutat, te millor transport públic, més comerços, molta vida i venint de Barcelona el canvi no serà tant fort. Investiga una mica, Vilafranca és molt gran i pots trobar algun cole que treballi per projectes, sort!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::