Millor poble del maresme per viure

Explica'ns on vius
Hugo'smum
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 28, 2016 2:14 pm

Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: Hugo'smum » dc. des. 28, 2016 3:47 pm

Hola a tots/es! Es el primer cop que escric, a veure si tinc sort i podeu ajudar-me entre tots.
Veureu, ens hem de traslladar al maresme per motius de feina, a Mataró, i tinc tots els dubtes possibles.
Tenim un fill de 4 anys, voldriem una bona escola si pot ser al mateix poble, un poble amb vida, per nens i adults, amb botigues per viure el dia a dia. Voldriem un poble sobretot segur, i un nivell mitg-alt.
Amb encant, amb el mar i transport.
No se si demano molt, si sabeu quin pot ser el nostre poble, espero la vostra ajuda.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: VespresVerds » dc. des. 28, 2016 4:19 pm

Jo crec que el que encaixa més amb aquestes característiques és Vilassar de mar, però sóc bastant nova al maresme...
Hugo'smum
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 28, 2016 2:14 pm

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: Hugo'smum » dc. des. 28, 2016 5:10 pm

Gracies vespresverds, Vilassar de mar es una opció, pero hi ha poca oferta educativa.
Prefeririem que l'escola fos al mateix poble on viurem, encara que pel que he escoltat al maresme la gent volta molt d'un poble a un altre, per l'escola, compres, treballar etc...
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: pucpuc » dc. des. 28, 2016 5:52 pm

quan dius un nivell mig alt que vols dir?
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: VespresVerds » dj. des. 29, 2016 8:59 am

És que en pobles petits, l'oferta educativa és la que és... si vols oferta educativa és Mataró i prou :content: neujor:-)
Hugo'smum
Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 28, 2016 2:14 pm

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: Hugo'smum » dj. des. 29, 2016 9:42 am

Be, no se si m'he explicat prou be.
La oferta educativa no parlo de quantitat sino d'una escola que ens agradi i a veure si tenim sort i el poble tambe.
Del nivell em refereixo a que no vull anar a parar a un poble o barri insegur, com he lleguit que hi ha a Mataró, i no conec la resta de pobles.
Petxineta
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. oct. 15, 2014 1:55 pm

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: Petxineta » dj. des. 29, 2016 11:04 am

Bon dia!!
Doncs jo et parlaré de Sant Pol de Mar, sóc d'allà de toooota la vida i s'hi viu molt bé. És un poble petit i familiar, té 5.000 habitants.
A nivel d'escoles hi ha una llar d'infants amb el sistema Regio Emilia i parella educativa i una escola pública on en el cicle infantil la base de l'ensenyament són els racons. És la única escola del poble pel que tot és molt familiar. Els sistema educatiu que tenen a mi m'agrada molt i el sistema de valors (reciclatge, escola verda, cooperació entre els diferents nivells educatius...) m'encanta!!!.
El poble en si es molt i molt tranquil. No hi ha massa botigues però sí lo suficient per viure-hi més que correctament.
Hi ha tren i bus nit. Crec que també algún bus diurn però jo ja em perdo perquè no l'utilitzo.

No sé...si necessites més info em dius!
A reveure!!!! :b-)))
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Millor poble del maresme per viure

EntradaAutor: VespresVerds » dj. des. 29, 2016 11:32 am

No sé d'on véns, però cap poble del maresme és prou xungo com perquè visquis en perill. A Mataró, com a tota ciutat hi ha barris amb més conflicte q altres, simplement. Jo visc a Mataró, però sóc de Barcelona. I em sembla molt més xunga Barcelona que qualsevol municipi del maresme
I en tema escoles, doncs si ens expliques què t'agrada potser podrem aconsellar-te millor.

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::