Anar a viure al poble

Explica'ns on vius
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Anar a viure al poble

EntradaAutor: EMAMI » dv. gen. 03, 2014 8:51 pm

Bones!
Som una parella que vivim a la ciutat i volem marxar a viure al poble de tota la vida.
Però jo sóc mestra sense opos i no se si hi ha la possibilitat de que em reclamin d'alguna escola sense estar a a llistes.
Algú ho sap?
A la ciutat no hi tenim ningú... I tenim ganes d'anar a viure a prop de la família i més tenint una nena de 18 mesets...
Com ho veieu???
Gràcies
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: Anar a viure al poble

EntradaAutor: Susana82 » dv. gen. 03, 2014 9:57 pm

Bona Nit
Crec q avegades hi ha decisions q només les poden prendre la mateixa persona com ara la teva... sou només tu i la teva parella es la vostra vida, podeu agafar un foli i escriure els pros i es contra... i apartir d'aquí decidir...
q vaigi b xxo.0.o
pomaipera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

Re: Anar a viure al poble

EntradaAutor: pomaipera » ds. gen. 04, 2014 1:37 pm

Aquesta decisió es totalment vostra, si en teniu ganes i creieu que us facilitarà la vida... endavant!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: Anar a viure al poble

EntradaAutor: rateta2013 » dt. gen. 14, 2014 7:39 am

Si hi tens la família, segurament trobaràs un gran ajut amb la nena.
Eduard 2005
Arnau 2014
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Anar a viure al poble

EntradaAutor: damma85 » dl. ago. 18, 2014 9:21 pm

Viure en un poble, per mi, és genial per la canalla. En una passejada estàs al camp, els nens sempre es troben a la plaça, a les piscines, etc... I el jovent també hi fa molta pinya.
Jo no ho canviaria!! :***:
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: Anar a viure al poble

EntradaAutor: Laurasg » dl. set. 29, 2014 9:13 am

Jo sóc d'un poble de Girona de tota la vida. Ara per circumstàncies visc a Barcelona i, cada cop menys, però tinc llargues temporades que vull marxar de la ciutat, tornar a la tranquil·litat del poble, viure més en contacte amb la gent i l'entorn. Nosaltres pugem cada cap de setmana, estius,... i hi tenim un piset, però no és ben bé el mateix.
Jo sobretot trobo a faltar el ritme més relaxat que es porta, que per anar d'un lloc a l'altre no trigues res i que pots sortir al carrer sol i trobar-te 20 persones amb qui tens ganes de parlar..

Realment m'encancaria tornar al poble, però per les nostres feines és bastant impossible així que intento no fer-me mala sang.. Així que sí pots triar jo ho tindria clar, claríssim!

Torna a “El meu poble, la meva ciutat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::