insomni?

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

insomni?

EntradaAutor: cross_13 » dj. feb. 07, 2013 7:11 am

Sempre he dormit malament, quan tinc una punta de feina o tensió tiro de valerianes, però ja no sé que fer… per que no puc dormir d’una tirada i no sempre és pel nen, m’explico: vaig a dormir a les 23:30 i amb el cansament quedo fregida al cap de 10-15 minuts zz:-) , i normalment sobre les 3-4 de la matinada em despert o (o em desperta el nen) i em costa a vegades 1h o més tornar a dormir xxo.0.o i és desesperant sobretot per que el despertador sona a les 6:30, la veritat suposo que és una qüestió d'hàbits (des que vaig quedar embarassada ja no he tornat a dormir una nit sencera).
No sé si busco consell o consol de saber que no soc l’única que em passa. No pot ser saludable, no se com tiro... :-o00m
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: insomni?

EntradaAutor: primerenca34 » dj. feb. 07, 2013 8:04 am

CRoss, jo estic exactament igual! Amb la diferència que jo sempre havia dormit molt bé. Però des que em vaig quedar embarassada que no hi ha manera de dormir una nit seguida. Moltes vegades és per la nena, però les nits que ella no reclama, em desperto igualment. Ho atribueixo a no desconnectar i al costum. Potser quan ella dormi seguit cada nit aconseguiré tornar-me a relaxar... Bé, així ho espero! Molts ànims, que és duríssim!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: insomni?

EntradaAutor: cuqueta » dj. feb. 07, 2013 8:24 am

Hola guapes!!!

Com us entenc!!! a mi si alguna nit (de miracle) cap dels meus dos fills es desperta jo em desperto igualment i a vegades em costa tornar a agafar el son, sobretot si em desperto jo sola, en canvi si em desperten els nens ( i es tornen a adormir relativament ràpid) no em costa gaire. A mi no em preocupa perquè penso que és una època de la meva vida que és així degut a les circumstàncies, de fet, hi ha nits que dormo malament (en plan 3 o 4 hores) i després durant el dia tiro bastant bé, al ppi de tenir el Marc si que ho passava molt malament i em notava molt cansada, però ara ja fa més de 4 anys que no dormo una nit seguida i suposo que el meu cos ja s'hi ha acostumat... xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
En fi, ja veieu que solució no en tinc cap, però us dóno ànims a les dues!! :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
tardibelle
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm

Re: insomni?

EntradaAutor: tardibelle » dj. feb. 07, 2013 8:31 am

cross_13 ha escrit:Sempre he dormit malament, quan tinc una punta de feina o tensió tiro de valerianes, però ja no sé que fer… per que no puc dormir d’una tirada i no sempre és pel nen, m’explico: vaig a dormir a les 23:30 i amb el cansament quedo fregida al cap de 10-15 minuts zz:-) , i normalment sobre les 3-4 de la matinada em despert o (o em desperta el nen) i em costa a vegades 1h o més tornar a dormir xxo.0.o i és desesperant sobretot per que el despertador sona a les 6:30, la veritat suposo que és una qüestió d'hàbits (des que vaig quedar embarassada ja no he tornat a dormir una nit sencera).
No sé si busco consell o consol de saber que no soc l’única que em passa. No pot ser saludable, no se com tiro... :-o00m

Bon dia noia,
A mi em passa exactament el mateix que tu.
I ara a mi se m'ha complicat encara mes, he ajuntat el no dormir del primer fill amb el segon fill que es un bebe.
O sigui que ja veus, saludable no crec que sigui pero s'aguanta i no em preguntis pas com perque no ho se.
Jo solució encara no l'he trobat, ànims nenes que algun dia tornarem adormir la nit sencera.
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: insomni?

EntradaAutor: cross_13 » dj. feb. 07, 2013 9:24 am

Mal de muchos...
Gracies pel missatge, ja se que no soc l’única que dona voltes infinites al llit, definitivament quan neixen els nostres fills a part de totes les hormones reben un xut d’amor infinit que ens dona força per tirar cada dia...
Avui m’han enviat això pel was... qualsevol semblança amb la realitat es mera coincidència... petons reines!

¿Quien es tu mamá?

- Mamá es esa señora que lleva en el bolso un pañuelo con mis mocos, un paquete de toallitas, un chupete y un pañal de emergencia.
- Mamá es ese cohete tan rápido que va por casa disparado y que está en todas partes al mismo tiempo.
-Mamá es esa malabarista que pone lavadoras con el abrigo puesto mientras le abre la puerta al gato con la otra, sosteniendo el correo con la barbilla y apartándome del cubo de basura con el pie.
-Mamá es esa maga que puede hacer desaparecer lágrimas con un beso.
-Mamá es esa forzuda capaz de coger en un solo brazo mis 15 kilos mientras con el otro entra el carro lleno de compra.
-Mamá es esa campeona de atletismo capaz de llegar en décimas de segundo de 0 a 100 para evitar que me descuerne por las escaleras.
-Mamá es esa heroína que vence siempre a mis pesadillas con una caricia.
-Mamá es esa señora con el pelo de dos colores, que dice que en cuanto tenga otro huequito, sólo otro, va a la pelu.
-Mamá es ese cuenta cuentos que lee e inventa las historias más divertidas sólo para mí.
-Mamá es esa chef que es capaz de hacerme una cena riquísima con dos tonterías que quedaban en la nevera porque se le olvidó comprar, aunque se quede ella sin cena.
-Mamá es ese médico que sabe con sólo mirarme si tengo fiebre, cuánta, y lo que tiene que hacer.
-Mamá es esa economista capaz de ponerse la ropa de hace cientos de años para que yo vaya bien guapo.
-Mamá es esa cantante que todas las noches canta la canción más dulce mientras me acuna un ratito.
-Mamá es esa payasa que hace que me tronche de risa con solo mover la cara.
-Mamá es esa sonámbula que puede levantarse dormida a las 4 de la mañana, mirar si me he hecho pis, cambiarme el pañal, darme jarabe para la tos, un poco de agua, ponerme el chupete, todo a oscuras y sin despertarse.
¿La ves? Es aquélla, la más guapa, la que sonríe…. Tú¡¡¡¡¡¡ xxkiss::
Imatge
Imatge
fiona84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

Re: insomni?

EntradaAutor: fiona84 » dj. feb. 07, 2013 5:44 pm

Jo estic igual. Abans em costava molt agafar el son xro dormia tota la nit seguida, ara en canvi q estic embarassada caic feta pols a les deu xro a les 3 s'obren els ulls i ja no dormo!!
Avatar de l’usuari
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

Re: insomni?

EntradaAutor: shila » ds. set. 28, 2013 3:20 pm

Ups, a mi em passa alguna cosa similar.
Vaig a dormir i em quedo fregideta de seguida. El problema és que a vegades em llevo a fer pipi (i ja intento no beure força estona abans d'anar a dormir, però...em desperto igualment). Fins aquí més o menys bé, le problema és que si trigo molt a adormir-me començo a pensar en la feina (sóc autònoma), en els clients, en el cobros, en el meu treballador (grrrrrrrrr..), en tot plegat, i per no posar-me de més mal rotllo, agafo el portàtil i em connecto al SP.

I volsatres què feu quan no podeu dormir?

Adéu!!

I bona nit!
Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: insomni?

EntradaAutor: Psicoloca » dl. set. 30, 2013 9:35 pm

A mi em va per èpoques , quan em passa el que faig es aixecar me fer alguna cosa i tornar al llit. Com començar de nou....m acostuma a anar bé. .
Avatar de l’usuari
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

Re: insomni?

EntradaAutor: shila » dt. oct. 01, 2013 8:20 am

En prenc nota!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: insomni?

EntradaAutor: Hadda » dt. oct. 01, 2013 4:33 pm

Una altre q es suma al insomni. M'adorno normalment ràpid, i encara que la meva filla dormi moltes vegades sense dir ni "mu" en tota la nit jo em puc despertar igualment per el que sigui, pipi, set, el company roncant (arghhhh) i em puc estar perfectamebt 2 hores dedperta ja sigui pensant en algun problema puntual o rumiant que fer per sopar!!!!! Intento relaxar-me pensant que encara que no estigui dormint si que estic descansant i si al menys tinc els ulls tancats no tindre tantes ulleres al dia següent :-)!!! Però no entenc com soc capaç d adormir-me al tren mentre vaig i torno de la feina i en canvi que no hi hagi manera amb el meu "super-matalàs viscoelàstic" :-D
i no hi ha cosa mes odiosa que adormir-se al sofà o llegint al llit i quan et disposes anar a l'habitació o simplement tancar la llum va i et DESVETLLES!!!!!
Ja tornarem a dormir com angelets aviat ( o aixó espero)
(he de dir que moltes vegades la meva parella es va a dormir a una altre habitació, ja que es lleva molt aviat (4:30) i es un gran problema si jo començo a donar voltes perque el desperto... Però tots dos entenem que son etapes i a dia d'avui l'important es DESCANSAR tot el que poguem i poder somriure l'endemà :-D)

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::