Operació de menisc...

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Operació de menisc...

EntradaAutor: Ítaca » dv. juny 01, 2012 10:25 am

Tinc el genoll cardat des q va nèixer la nena...
De fet, mentre era a la sala de parts, el ferro aquell q posen per aguantar les cames, estava mal collat i es va mig plegar, i vaig notar una estrebada al genoll esquerre... la cosa no va anar a més, però passats uns dies cada cop q pujava les escales veia les estrelles... a més, un dia fent un "partit de fútbol" amb l'itaco, se'm va acabar de torçar...

Al gener vaig anar a consultar al meu trauma (pensant q seria una altra cosa) i em va dir q era menisc... vaig aguantant però avui el dolor q tinc és terrible, vaig totalment coixa :ufs:
Jo em resisteixo a l'operació pq amb la nena i tot se'm fa una muntanya, però si la cosa no afluixa, començo a ensumar q la cosa acabarà al quiròfan i no trigarà ...
Em podeu explicar el tema de recuperació, anestèsia, etc???

Per desgràcia no serà la primera vegada q entro a quiròfan (serà la 4a ja...), però cada cop q em toca entrar-hi, em poso malalta... :ufs:
Quina merda :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 01, 2012 10:40 am

A mi no m'han operat pero escric per donar-te ànims reina!
Recordo que al meu pare l'han operat dues vegades del menisc i sempre s'ha recuperat molt bé, pensa que som joves i la recuperació és molt més fàcil.

Petons bonica!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Ítaca » dv. juny 01, 2012 10:43 am

Gràcies bonica :-()-) ... però avui és un d'aquells dies q ho veus tot negre i q et fotaries a plorar per qualsevol cosa... sols falta aquest donant pel sac avui.... :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Takita » dv. juny 01, 2012 1:10 pm

Ítaca, a la meva mare la van operar i, tal i com ho fan ara, la recuperació és molt ràpida; ella, sent gran, es va recuperar molt ràpidament i molt bé, està encantada :ok: . Ànims, guapa i no t'ho deixis gaire, eh? :-()-)
Avatar de l’usuari
Pupuleta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Pupuleta » dv. juny 01, 2012 5:04 pm

jo et puc donar opinió de 1a mà: quan el Biel tenia 1 any i 10 mesos am van operar del menisc...en 1'5 mes ja estava quasi recuperada, els primers 15 dies son una mica durillus però vaig tindre ajuda de pares i sogra. En la operació van descobrir q tb tenia el lligament creuat trencat i al cap de 6 mesos em van tornar operar. Llavors ja es una operació una mica + complicada xq no només hi ha els 3 foradets de l'artroscopia sini que hi ha un tall. Mira d'assegurar-te que només es el menisc i dp no tinguis cap sorpresa com la meva....
Però el teu nen ja es grandet i segur que anirà molt bé, pensa q pots recolçar el peu desde el primer dia.
ÀNIMS!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lluna 21
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: lluna 21 » dv. juny 01, 2012 8:30 pm

hola! al meu marit el van operar de menisc, la operació va ser per la SS, li van fer una artroscòpia. No va estar ni ingressat,
va anar pel matí i a mitja tarda ja el van deixar anar a casa.
L'anestèsia va ser local però li van donar una pastilla per atontar-lo una mica. ELs primers dies va ser dur, potser la primera setmana
que anava amb crosses però després la recuperació va ser ràpida, al cap d'un mes i mig ja estava del tot recuperat.
Ell tb ho passava fatal amb el dolor i al final es va decidir, després deia que "ojalà" ho hagués fet abans.
No sé si t'he ajudat... però t'entenc, ell tb tenia molt mal humor. Ara un cop operat ja torna a fer de tot..córrer, anar amb bici, nedar...
Molts ànims !!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Ítaca » dl. juny 04, 2012 1:22 pm

AIx, noies, gràcies pels vostres comentaris... ostres 1 mes i mig, pffffffffffffffff :ufs:
És q això del menisc és ben curiós... divendres, estava q ni podia donar un pas de dolor i aquest cap de setmana q he caminat i això, no em molesta pràcticament gens... però tinc clar, q curar-se no es curarà sol... sols hi ha el quiròfan.

lluna, no el van ni ingressar??? ostres, q bé! Jo suposo q si m'ho faig serà per la mútua i segur q 1 nit me la faran passar (per allò q també factura l'hospital clar)... aix, però de veritat q em fa moltíssima mandra, i més encara anant de cara a l'estiu...

pupuleta, doncs espero q sols sigui menisc, la veritat... sols faltaria q també tingués el lligament fotut... i no t'ho van poder fer tot de cop????? pq ja q hi estan posats, tira milles, no???
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. juny 04, 2012 1:35 pm

Al meu cosí també el van operar del menisc, per mútua, i sí que va estar una nit ingressat. Però potser del que depèn és de l'hora que t'ho facin, no? Si ho parles amb el metge i procures que sigui a primera hora potser a última hora de la tarda et deixen anar a casa.
Va, ànims, és el que dius tu, sol no es curarà...
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Ítaca » dt. juny 05, 2012 3:05 pm

Raqueleta, quan m'animi a demanar hora al trauma, ja li comentaré això... però a mi sempre m'han operat a primera hora, inclús per la darrera em van fer ingressar a les 20.00 del dia anterior, qui els va parir :ufs:

M'agradaria poder-ho deixar per després de l'estiu la veritat... :-:)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
rakel73
:: pantera
:: pantera
Entrades: 853
Membre des de: dj. juny 04, 2009 12:02 pm
Ubicació: Girona

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: rakel73 » dt. juny 05, 2012 9:41 pm

hola wapi,precisament el dia 26 de març hem van operar del menisc intern trencat.Anestesia epidural,i una mica de atontament,perque recordo que deia alguna tonteria a quirofan.La nit a casa genial,gens de mal,l´altre genoll tambe operat de menisc i recordo passar una nit de gossos.En tres setmanes ja treballlava,i treballo les 6 hores dreta.recuperacio uns exercicis a casa i alaaaa.Per cert operacio i cap a casa,res de dormir al hospital.Pero clar cada hospital i cada metge sap lo seu,encara que si es ss,amb les retallades segur que vas cap a casa
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: noviachuky » dj. juny 14, 2012 8:24 am

Ítaca com tens el tema del menisc? :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Operació de menisc...

EntradaAutor: Ítaca » dj. juny 14, 2012 9:55 am

Rakel, ostres molt bé!!!
Saps quin és el problema... q jo no puc faltar a la feina 3 setmanes, ni de conya... estic jo sola al despatx... com a molt podria estar 1 setmana de baixa. Tampoc visc al costat, vull dir q haig d'agafar el tren, caminar uns 10 minuts, pujar i baixar escales... i no sé si ho podré fer o no...
Me n'alegro q tu t'hagis recuperat tan bé!

novia, doncs està... :-D ;-) No m'ha tornat a fer tan mal com el dia q vaig obrir el post (era horrible), però encara no he tornat al traumatòleg :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::