Dieta per aprimar-se i lactància

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Dieta per aprimar-se i lactància

EntradaAutor: euterpe » dc. maig 04, 2016 7:20 pm

Hola, noies!
M'havien dit que donant el pit podies perdre força pes, però jo fa mesos que ni en guanyo ni en perdo.
M'agradaria aprimar-me però estic donant el pit i no sé quin tipus de dieta podria fer (brous depuratius, algun complement...).
Sóc celíaca, tinc hipotiroïditis i el colesterol alt (és tot un pack). Intento menjar bé, però ara mateix no faig gens d'exercici.
Alguna em pot ajudar una mica?
Moltes gràcies!!!
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Dieta per aprimar-se i lactància

EntradaAutor: martina13 » dc. maig 04, 2016 9:53 pm

Has sentit parlar de la dieta de la histamina? Es totalment compatible amb la lactancia i celiaquia
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Dieta per aprimar-se i lactància

EntradaAutor: la_rodri » dj. maig 05, 2016 8:58 pm

Ostres! El SP ÉS MÀGIC... Quan penso en alguna cosa o tinc algún dubte, abans d'escriure res, al SP sempre m'hi trobo algú que està com jo!
Tinc la petita que acaba de fer 10 mesos, i la veritat és aue després del part em vaig recuperar de seguida, i em vaig quedar amb els meus 63 kilets d'abans de parir (ja d'aquelles m'hagués agradat haver perdut uns 5k...) El problema està en que desde Nadal fins ara he agafat ATENCION 5 KILOS!!!
Ara si que si em poso en serio, així que com estic fent pit i no puc pendre infusions d'aquestes d'aprimar, ni fer dietes rares, m'he decidit i m'he mirat un endocrí i nutricionista per la mutua! Haig de demanar hora, i a veure que em diuen, ja us explicaré. Però amb mutua o sense jo penso que és la millor opció. No se d'on ets ni si tens mutua, però hi ha nutricionistes que treballes per lliure (mirat al Google Mireia Bargallo Nutricion, es una farmaceutica i nutricionista amb molt bona fama....)
Anem parlant perquè m'interessa!!!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Dieta per aprimar-se i lactància

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. maig 05, 2016 10:00 pm

Hola!!

Jo també estic donant pit i també em vaig quedar estancada amb el pes. Tinc també hipotiroidisme post-part i fins i tot m'havia engreixat tot i donar pit fins que em van diagnosticar... A dia d'avui em queda poquet per arribar al pes d'abans de l'embaràs, però en portava ja algún d'extra, així que...

Fa unes 5 setmanes vaig decidir fer un seguiment a una farmàcia que dóna consells dietètics gratuïtament. Em van donar dieta per un mes, però com dono pit ja vaig dir que no ho seguiria gaire... El que sí que vaig aplicar van ser els consells bàsics (que ja sabia però no aplicava i tot i així sempre he pensat que no he menjat mai malament del tot). Primordial, res de pa, pasta o patates a la nit (pa amb tomata era un recurs habitual als meus sopars...), i més peix que carn.

Vaig començar fent sempre amanida al sopar amb algun tipus de peix o truita o ous bullits, sense pa. I vaig substituir també la majoria de carn dels migdies per peix. També he reduït a gairebé gens la llet.

La primera i segona setmanes vaig perdre més d'un quilo i mig!!! No m'ho podia ni creure perquè no vaig passar gana cap dia! A la tercera vaig tenir celebracions i em vaig relaxar una mica (vistos els resultats de les setmanes anteriors jiji) i no em vaig aprimar gens, però almenys no vaig recuperar pes, a la quarta pèrdua de 400gr (em van dir que era normal frenar, lo habitual és perdre entre 300 i 500 gr a la setmana si no vols tenir efecte rebot), aquesta setmana 100gr, però per qüestions d'horari vaig anar a mirar el pes que només havien passat 4 dies de l'anterior,... Total, veient que segueixo menjant galetes (tipus digestive) i em dono algun capritxo em dono per més que satisfeta canviant una mica els sopars i reduint la pasta i la carn dels dinars.

A mi el que més m'ha funcionat, però, és el fet d'anar a pesar-me a la farmàcia i que la noia s'ho apunti... és trist, però aquest "control extern" fa que no em passi més vegades de les que ja faig. La teoria moltes vegades la sabem però ens falta voluntat per posar-la a la pràctica. A mi que em faci seguiment algú m'ho fa prendre com un repte, em vaig dient a mi mateixa: "va no et passis, o quan vagis allà i no hagis perdut res o pitjor encara hagis guanyat quedaràs fatal! Semblarà que no tinguis autocontrol!" i així vaig fent.

Ànims, que costa, però val la pena una mica d'esforç!

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::