quins productes fem servir?

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dl. juny 16, 2014 11:39 am

...pensant amb els productes que faig servir i preguntant-me què podria millorar i com, se’m va acudir que potser ho podríem compartir i així ens donem idees, trucs, consells, ens expliquem si provem algun producte nou...vaja, que fem una mica de safareig de tema “potingues” que m’encantaaaa tot i que a l’hora de la veritat no sóc gaire presumida i m’oblido de les rutines, no tinc temps de fer tot el que voldria... però la intenció és el que compta, no? :content: :content:

havia pensat que podríem fer com una espècie de fitxa de cadascuna en plan:
xampú: tal (m'agrada per això i allò)
crema hidratant: tal
crema facial: tal (va bé per una cosa i una altra)

i anem comentant i actualitzant la llista....així en un sol post i d'un cop d'ull tenim moltes idees juntes i no hem d'anar de post en post buscant informació...

què us sembla, us apunteu? (si em seguiu la corrent començaré a fer la meva fitxa, si em quedo sola noooo :r) )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 16, 2014 11:47 am

Hola!
Va que començo!


crema facial: vichy normaderm antiarrugues, la vaig començar a fer servir als 30, la faig servir pq a part de prevenir arruguetes es per pell grasa, des que la faig servir no em surten més que un granet amb la regla. També està molt bé de preu.

CABELL
xampú: elvive l'oreal, cabells tenyits, relació qualitat / preu em deixa el cabell força bé i el tint dura 3 setmanes
mascareta: elvive L'Oreal, a vegades el pot de cabells tenyits a vegades el de cabell llis, pel mateix que el xampú.
acondicionador bifàsic: el del mercadona, pels nens, va molt bé pq fa de repel·lent dels polls!

CARA
neteja: llet netejadora clarins, sabó facial vichy, aigua termal en spray avene quan vaig a la platja o piscina, a vegades per anar ràpid tovalloletes desmaquillants de la vitesse pells mixtes/grasses
contorn d’ulls: cap
crema hidratant: vichy normaderm antiarrugues, la vaig començar a fer servir als 30, la faig servir pq a part de prevenir arruguetes es per pell grasa, des que la faig servir no em surten més que un granet amb la regla. També està molt bé de preu.
protecció solar: mercadona factor 30
Altres: cap

COS
gel de dutxa: sanex o nb, son els que més m'agraden
exfoliant corporal: tinc varis, mercadona, Avon... m'agraden tots, ja agafo la olor que m'agrada
crema hidratant: eucerin pells sensibles i molt seques, producte de molta qualitat, bastant bé de preu i que també poden fer servir els nens a casa. Quan tinc la pell molt seca me la poso i es instantani.altres


A veure qui més s'anima!
noviachuky l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 16, 2014 1:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dl. juny 16, 2014 12:19 pm

>.-<: >.-<: >.-<: noviachuky holaaaaa!

que bé que t'hagis animat! :ok:

la veritat és que abans he dit dues o tres coses com a exemple... la meva idea inicial era més ambiciosa o-o:) o-o:)
(digueu-me friki)

seria una fitxa de l'estil:

CABELL
xampú
crema suavitzant/condicionador bifàsic
"mascarilla"
altres

CARA
neteja: llet netejadora, sabó facial, aigua micel•lar, desmaquillant d’ulls...
tònic
contorn d’ulls
crema hidratant (dia/nit)
protecció solar
altres

COS
gel de dutxa
exfoliant corporal
crema hidratant
altres

i de moment fins aquí... perquè també podria afegir productes específics per mans i peus, depilació, maquillatge...però potser ja us semblaria massa, no? ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 16, 2014 1:37 pm

ostiaaaaaaaaaaaaaaa t'has passat jejejeje
ara ho rectifico va... ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: leta » dl. juny 16, 2014 9:04 pm

Uohhhh, jo demà ho poso q també em mola el tema potingues!, >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: montsejoel » dt. juny 17, 2014 10:40 am

Aquí una potiadicta més:

CABELL
xampú: Tsubaki de Shiseido, el blanc. M'agrada tant com els de Kerastase i de preu està genial
crema suavitzant/condicionador bifàsic: mai
"mascarilla": Discipline o Elixir de Kerastase i Tsubaki de Shiseido, línia blanca.
altres: oli de pentinat, o Kerastase o MoroccanOil

CARA
neteja: aigua micelar de Bioderma a diari, si necessito desmaquillar: oli de MAC i sabó blau d'Anesi
tònic: cap
contorn d’ulls: cap
crema hidratant (dia/nit): cap crema, de dia ampolles de vitamina C de Martiderm + protecció solar i de nit mascareta d'hidratació de Paula Begoun a mode de crema
protecció solar: Paula Begoun factor 45 a diari
altres: serum de retinol de Paula Begoun (alguna nit), exfoliant AHA de Paula Begoun cada nit

COS
gel de dutxa: sanex 0%
exfoliant corporal: mercadona o Rituals
crema hidratant: nivea reafirmant
Avatar de l’usuari
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: Eimy » dt. juny 17, 2014 12:12 pm

jo també m'apunto :love:

CABELL
xampú: el xampú hidratant de Schwarzkopf
crema suavitzant/condicionador bifàsic: mai
"mascarilla": també de Schwarzkopf
altres: escuma (tinc el cabell arrissat) de Schwarzkopf o oli per cabell arrissat de MoroccanOil

CARA
neteja: sabó líquid de Clinique
tònic: nº2 de Clinique
contorn d’ulls: sí!!! i ho he notat molt des de que me'l poso, estic molt contenta!!! de Guerlain
crema hidratant (dia/nit): de dia i de nit el sèrum de "Dream Skin" de Dior + crema de dia de Sisley i a la nit "l'Abelle Royal" de Guerlain.
protecció solar: sí de Lancaster +50 a la cara i al cos la del Mercadona + 30
altres: mascareta de Sisley 1 cop a la setmana.

COS
gel de dutxa: gel d'ametlles del mercadona
exfoliant corporal: no n'utilitzo
crema hidratant: la llet corporal de bebè del mercadona :ok: m'agrada molt! a la meva filla li poso des de que va néixer
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dt. juny 17, 2014 12:28 pm

eeeeei, que bé que us aneu animant! >.-<: >.-<:

ara jo:

CABELL
xampú: Herbal 0% per cabells arrissats
suavitzant: no en faig servir perquè el xampú ja em deixa el cabell força suau, puntualment si necessito un extra faig servir el condicionador bifàsic d’Herbal Bionature, el Vitasèrum Complex
mascarilla: també puntualment, més sovint a l'estiu, Herbal 0% per cabells arrisats
pel cabell arrissat: esprai recuperador de rínxols de Deliplus
altres: a vegades si se m'encrespa molt, el sèrum per puntes obertes de Deliplus

CARA
neteja: aigua micel·lar de Bioderma alternant amb l'exfoliant Tensoderm Scrub
crema hidratant (dia/nit): Repavar Oil Free Hidroequilibrante de dia i el Retirides 0'5% de nit (és un tractament pels míliums)
protecció solar: Anthelios de La Roche Posay, 30+

COS
gel de dutxa: Sanex 0%
exfoliant corporal: el blau de Deliplus
crema hidratant: la d’oli d’oliva de Deliplus

mola perquè us vaig llegint i vaig veient productes i marques que no coneixia i ja tinc ganes d'investigar neu:-D
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 15, 2015 12:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: leta » dt. juny 17, 2014 5:25 pm

Ara m'hi poso jo! :content:

CABELL:
xampú: Elvive de l'Oreal
crema suavitzant/condicionador bifàsic: també utilitzo d’Herbal Bionature un liquid multivitamínic
altres: mascareta d'Elvive, ara la de hidra colágeno, de tant en tant també una mascareta reparadora tb d'Elvive de la total repair 5, es diu milagro instantáneo o algo aixi :-:) I l'aceite extraordinario que va de conya per l'encrespament!


CARA
neteja: normalment vaig ràpid i em desmaquillo amb unes tovalloletes de la Garnier, però si no, utilitzo una aigua desmaquillant de la Diadermine. Ara estic provant una aigua micel·lar de la Vichy. També de la Vichy utilitzo un netejador purificant Normaderm que va molt bé (ara se m'ha acabat i n'estic utilitzant un que ja tenia de la Clinique). Els caps de semana em faig una exfoliació amb una crema eco d'aloe vera i una mascareta d'aloe vera. La veritat és que van molt bé, però la persona que me'l subministrava ha plegat... :ufs: :ufs: :ufs:
tònic: no n'utilitzo
contorn d’ulls: utilitzo un que es diu It's Potent de Benefit
crema hidratant (dia/nit): a la nit ara em poso una que em van regalar que és de la marca Galenic. En realitat, és de dia, però com em maquillo, només em poso crema a la nit. Per cert, ara ja no em poso maquillatge però si una BB cream...
protecció solar: aquest any encara no n'he comprat, però el compraré de l'Avène


COS
gel de dutxa: el que caigui
exfoliant corporal: de tant en tant, un del Sephora
crema hidratant: ara me'n poso una que me la van recomanar per ma filla i és la Leti AT4, que tinc la pell molt seca i em va molt bé. Abans gastava una de la L'Oreal.

deu n'hi do la de potingues que anem acumulant... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. jul. 20, 2014 7:58 pm

Hola!
Molt interessant, aquí va:

CABELL
xampú: el vaig canviant, perquè el meu cabell és molt especial i quan està acostumat al xampú fa de les seves. Ara estic provant el xampú (sense acondicionador) de le petit marsellaise i l'anterior va ser el xampú anticaspa amb keratina de natural honey.
crema suavitzant/condicionador bifàsic: no n'utilitzo, em deixa el cabell fet una porqueria.
"mascarilla": no n'utilizo


CARA
neteja: tinc la cara molt greixosa i normalment me la netejo amb aigua i una mica de sabó de glicerina marca LIda, un que venen en líquid, que és més còmode que la pastilla
tònic: no n'utilitzo, diria que fa més de dos anys que no m'he maquillat la cara, algun dia de compromís em faig la ratlla als ulls i una mica d'ombra d'ulls i apa, ja n'hi ha prou.
contorn d’ulls: no n'utilitzo
crema hidratant (dia/nit): no n'utilitzo
protecció solar: no n'utilizo
altres: cada quan em sembla, em poso al nas una "tira limpia poros" marca Pond's, arrassa amb tot el que troba!

COS
gel de dutxa: un de litre del Mercadona
exfoliant corporal: no n'utilitzo
crema hidratant: una d'oli d'oliva en tarrina també del Mercadona


Apa, una abraçada!
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
PaulaBF
Entrades: 4
Membre des de: dl. ago. 24, 2015 10:33 am

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: PaulaBF » dl. ago. 24, 2015 1:31 pm

Ara em toca a mi…

CABELL
Champu i mascara capilar: utilitzo un d la marca Byphasse q es diu Hair Pro Nutritiv… Estan especialmente formulats per cabells secs i els revitalitzen… LA relació qualitat-preu és molt bona…

CARA
Crema facial: Hyaluron Filler de Eucerin, me la poso per la nit i potencia la producción d’acid hialuronic de la pell q fa q la pell quedi més lluminosa i més jove…
Aigua micelar: Sensibio H2O de Bioderma… m’agrada pq s’adapta a la pell sensible com la meva i en un sol geste m puc treure el maquillatge, tonificar i hidratar la pell…

COS
Gel dutxa: un del Mercadona d’Avena q ve en ampolla gran i cuida la pell sensible…
Exfoliant: Home Spa d Byphase també adaptat per la pell sensible, porta oli de rosa mosqueta i caléndula, em deixa la pell super suau… No surt gens car tampoc.

Mhe acostumat a comprar tot per Internet, perquè vaig d bolid a la feina i a vegades no tinc temps x anar a la farmacia… he trobat una web q está bé d preu i si compresmolt l’enviament surt gratis, així q és super cómode per comprar tot això: si us interessa es diu http://farmacia1925.com

M’encanta auqest “joc” d proposar productes, q sempre va bé saber noves propostes x probar!!! a veure si s'animen més noies! :b-))) :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dt. ago. 25, 2015 1:24 pm

hola Paula, que bé que hagis rescatat aquest post! :ok:

renovo la meva llista perquè ja fa uns mesos que he modificat la meva rutina facial i estic molt contenta amb el canvi! tinc la pell mixta (la típica zona T) i em surten míliums, ara estic fent servir la línia Sébium de Bioderma i de moment m'ha millorat força!

ah, també hem canviat el gel de dutxa, els meus pares en fan servir un de Lactovit i als nens els va anar molt bé per la pell atòpica així que l'hem adoptat tota la família :ok:



CABELL
xampú: Herbal 0% per cabells arrissats
suavitzant: no en faig servir
condicionador: puntualment per desenredar, una crema de peinado per cabells arrissats d'Herbal Bionature
mascarilla: puntualment, més sovint a l'estiu, faig servir la d'Herbal 0% per cabells arrissats
pel cabell arrissat: esprai recuperador de rínxols de Deliplus
altres: si se m'encrespa molt, el sèrum per puntes obertes de Deliplus però estic buscant alguna cosa més específica que em vagi millor...

CARA
neteja: aigua micel·lar Sébium de Bioderma alternant amb l'exfoliant Gel gommant també de la línia Sébium de Bioderma
crema hidratant (dia/nit): seguint amb la línia Sébium de Bioderma, de dia el Pore Refiner i de nit el Sérum, alternant-lo amb el Pore Refiner ara a l'estiu i amb el Retirides 0'5% a l'hivern
protecció solar: Isdin FusionWater 50+

COS
gel de dutxa: Gel Lactourea de Lactovit
exfoliant corporal: el blau de Deliplus
crema hidratant: la d’oli d’oliva de Deliplus



ei leta, explica'm això de l'oli extraordinario d'Elvive! estic buscant algun producte per posar-me en mullat o en sec sense aclarir per quan a vegades el cabell se m'encrespa i no acabo de trobar res que em faci el pes...
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 15, 2015 12:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: montsejoel » dj. ago. 27, 2015 11:45 am

Ametista jo t'aconsello el Moroccanoil, n'hi ha mil imitiacions, però aquest s'ho val:

http://www.moroccanoil.com/usa/h_us_en/ ... -treatment
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dj. ago. 27, 2015 5:24 pm

gràcies montsejoel pel consell, ho miraré! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: bertian » dl. set. 14, 2015 1:15 pm

No tinc massa temps per passar el test, però últimament noto que faig més ulleres, i em vull comprar un maquillatge antiojeras...
Alguna recomanació?

A canvi aporto la meva recomanació: BB cream d'Occitane en Provence, a mi em va súper bé! des que la utilitzo molta gent m'ha dit que faig bona cara!!! jajajaja
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: noviachuky » dt. set. 15, 2015 9:30 am

Vinga que us explico el que he canviat:

crema facial: ara faig servir el serum hidratant d'avene, abans feia servir la de vichy normaderm i em van dir que només la fes servir a la zona que la necessites ja que tenia la pell seca, ara la tinc molt més bé, al vespre em poso un serum antiarrugues del mercadona que trobo que va força bé i no em surten granets.

CABELL
xampú: elvive l'oreal, cabells tenyits, relació qualitat / preu em deixa el cabell força bé i el tint dura 3 setmanes
mascareta: elvive L'Oreal, a vegades el pot de cabells tenyits a vegades el de cabell llis, pel mateix que el xampú.
acondicionador bifàsic: el del mercadona, pels nens, va molt bé pq fa de repel·lent dels polls!

CARA
neteja: aigua micelar de vichy, el pot transparent, va suúper bé, des que la faig servir tinc la pell més lluminosa, aigua termal en spray avene quan vaig a la platja o piscina, a vegades per anar ràpid tovalloletes desmaquillants de la vitesse pells mixtes/grasses (però m'han dit que les tovalloletes son horroroses per la pell)
contorn d’ulls: cap
crema hidratant: més amunt està escrit
protecció solar: factor 30 del hawaians, fa una olor molt bona
Altres: cap

COS
gel de dutxa: ara faig servir el dove hidratación profunda, m'encanta!
exfoliant corporal: tinc varis, mercadona, Avon... m'agraden tots, ja agafo la olor que m'agrada
crema hidratant: eucerin pells sensibles i molt seques, producte de molta qualitat, bastant bé de preu i que també poden fer servir els nens a casa. Quan tinc la pell molt seca me la poso i es instantani
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dt. set. 15, 2015 12:57 pm

noviachuky m'apunto el gel de dutxa i la crema hidratant, que als meus nens amb la pell seca/atòpica segur que els poden anar bé!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: noviachuky » dt. set. 15, 2015 2:54 pm

ametista per la pell atòpica has provat la crema de la marca ISDIN? És la que faig servir pel peque que té pell atòpica a la cara i braços.
El sabó que faig servir pels nens és el de pells atòpiques de la marca mercadona, va molt bé pq serveix per al cabell i cos, el faig servir per tots dos, i el meu home que té el cabell molt fi també el fa servir i li agrada molt!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: ametista » dc. set. 16, 2015 10:31 am

no l'he provat, ho miraré! :ok:

el xampú-gel del mercadona és veritat, a vegades també el fem servir i va molt bé! se'l va comprar l'ametistu pel cabell i alguns cops el fem servir pels nens (per allò d'anar canviant i que la pell no s'acostumi)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: quins productes fem servir?

EntradaAutor: noviachuky » dc. set. 30, 2015 12:04 pm

Per cert un consell que vaig trovar a internet i em va força bé, si noteu que ara se us engreixen més els cabells poseu primer la mascareta i després us el renteu normal, jo hi he notat força.
Imatge

Imatge

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::