Cursos per un aux. administratiu?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Cursos per un aux. administratiu?

EntradaAutor: Anna Maria » ds. gen. 20, 2018 10:11 pm

Hola!
Jo sóc educadora social, però ara estic treballant com a "secretària" per l'empresa de la meva parella. La meva formació en aquest camp es redueix a alguna assignatura que vaig fer a l'institut i poca cosa més, i l'experiència és haver fet el mateix en una altra empresa i el que he anat aprenent ara amb el mètode assaig-error i el que m'han anat ensenyant a la gestoria que ens porta els papers. Ells són qui porten el pes de la comptabilitat, i jo el que faig és facilitar-los les dades: factures, controls cc, etc.
Em podrieu suggerir algun curs on line que estigués bé, o una escola que en fessin? A internet em surten els emagister, ceac i ccc que no em donen massa confiança.
També he mirat a la UOC, a l'Ateneu Universitari, i al febrer comencen un curs anomenat "Introducció a la comptabilitat"
http://estudis.uoc.edu/ca/assignatures- ... resentacio
No sé si serà molt específic per algú com jo que no té formació prèvia deixant a part que em puguin sonar els conceptes perquè és el que haig d'anar veient cada dia...

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Cursos per un aux. administratiu?

EntradaAutor: Beikost » dg. gen. 21, 2018 9:55 am

Bon dia!

A mi se m'ocorren els cursos de l'acadèmia Adams, que és on tradicionalment preparen els opositors, també els que opositen a Auxiliar administratiu. I com a alternativa, no en tinc referències, però sé que existeix l'Escola d'Administració Pública de la Generalitat, potser fan alguna formació que et serveixi:

http://eapc.gencat.cat
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Cursos per un aux. administratiu?

EntradaAutor: airuni » dg. gen. 21, 2018 10:27 am

No se si vols formació especifica però si no pots mirar un cicle formatiu al IOC d'administració no es gaire dificil es pot compaginar bé amb la feina i els nens
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Cursos per un aux. administratiu?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. gen. 21, 2018 2:54 pm

M'ho miraré, gràcies guapes!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::