Estudiar educació infantil als 35 anys

Universitat, oposicions...
Roser81
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 27, 2016 2:59 pm

Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: Roser81 » dj. oct. 27, 2016 3:17 pm

Bona tarda a tothom!!
M'agradaria compartir amb vosaltres el meu dubte, i potser algú em pot ajudar una miqueta amb alguna experiència pròpia o consell.
Tinc 35 anys i estic a l'atur. Soc llicenciada en història de l'art, però sempre he treballat com a dependenta. La meva última feina va ser molt estable, vaig estar-hi uns 10 anys però finalment van tancar el negoci i em vaig quedar sense feina. Fa uns anyets que li donc voltes a això d'estudiar algo més per a poder optar a altres feines. Estic prou decidida a estudiar pel IOC per a ser tècnic en educació infantil, però hi ha un parell de coses que fan que no m'acabi de decidir. La primera és que potser sóc massa gran, a mi per ganes no em falten, però penso que quant acabi ja m'anire cap als 40, i dubto molt que trobi feina a aquesta edat sense experiència. Algú ha fet el mateix que jo, com us ha anat? L'altre dubte que tinc és que no se si hi ha molta feina d'això? Tot i que estic molt animada, em fa por estudiar durant tres anys per després trobarme que no mha servit de res alhora de trobar feina. Us agrairia que m'ajudessiu una miqueta. Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: Anna Maria » dj. oct. 27, 2016 5:57 pm

Bones!
quan jo vaig estudiar per TEI (1997-1999) una companya meva tenia 35 anys. Doncs des de llavors ha treballat de TEI en escoles bressol! Ella tenia l'experiència d'haver fet de mare i alguns repassos d'adolescent.
Pensa que la major part dels que estudiem quan acabem tampoc tenim experiència.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

Re: Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: banyolina » dv. oct. 28, 2016 7:14 am

Conec una dona també duns 34 anys que a fet TEI i ara fa educació infantil . Treballa en un super desde joveneta i va ser mare tambe molt jove i ara a trobat ľ oportunitat de fer allo que li agrada mentres tant treballa i si mes endevant surt alguna plaça ja cambiara de treball. Pero mai a estat angustiada per ľ edad o ľ experiencia...
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: Boniqueta » dv. oct. 28, 2016 11:58 am

T'animo a fer-ho!!! Aquí una que quan tenia 36 anys va començar a fer el TEI i ara als finals dels 38 al febrer acabo!! Ara estic fent les pràctiques i el projecte. Ho acabaré en dos anys justos perquè m'he posat les piles i perquè vaig fer assignatures per lliure i és més ràpid. Ah i estic treballant i amb una filla!!

Fes-ho! És un grau superior molt maco!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 02, 2016 7:49 pm

Estudiar no te edat i mai es tard per fer un canvi de vida. No us limiteu amb la edat per formar-vos.
MamaJudit
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 10, 2012 12:26 pm

Re: Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: MamaJudit » ds. des. 31, 2016 6:30 pm

Hola a totes!

Tinc 37 anys i estic estudiant Educació Infantil a través de l'IOC (és el meu 1er. semestre). Llegint el que diu la Boniqueta, voldria preguntar com funciona això de fer les assignatures per lliure? Perquè és més ràpid?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
estil
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 534
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 10:05 am

Re: Estudiar educació infantil als 35 anys

EntradaAutor: estil » dg. juny 11, 2017 4:49 pm

Holaaaa
Ja se que fa mes d'un any d'aquest post pero jo ara he fet la matrucula de la IOC d'Educació infantil i era per sapiguer com et va??
Gracies!!!

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::