Estudiar màster

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Estudiar màster

EntradaAutor: Laurasg » dt. set. 16, 2014 11:06 am

Bones boniques,

quan em vaig quedar embarassada feia un màster i no el vaig acabar perquè el feia amb dos anys. L'any passat no el vaig voler fer per poder estar més amb el nen i aquest any he de reprendre'l i estic una mica espantada...

Alguna de vosaltres ha fet un màster tinguent un nen? Tot s'ha de dir que jo no el faria però m'és necessari per la meva feina per aquest motiu encara em costa més :ufs:

Ja sé que no m'hi he de posar de cul, però... Res era per compartir amb alguna mami estudiant de màster nervis i estrés... :miko:
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Estudiar màster

EntradaAutor: ginko biloba » dt. set. 16, 2014 12:21 pm

Quan el meu primer fill tenia 9 mesos vaig començar a estudiar una segona carrera universitaria. Era semidistància, i només havia de assistir a classes els divendres a la tarda i els divendres. Vaig tardar dos anys i mig, i quan vaig acabar-la, estava de 7 mesos d'embaràs del segon fill.
No et puc dir que sigui molt fàcil, però si que és pot fer i que tampoc en tinc un mal record.
Això si, no ho haguès pogut fer sense l'ajuda del meu company, que era el qui s'encarregava de cuidar i mantenir el nostre fill ocupat quan jo havia d'estudiar. Sobretot, quan s'acostaven els exàmens!!!
El que vaig fer, va ser una gran dosis de constància, ja que cada vespre, un cop tenia el nostre fill petit dormint, m'asseia davant de l'ordinador i m'obligava a passar-hi un parell d'hores. D'aquesta manera, vaig evitar haver de dedicar hores als estudis que eren pel nostre fill.
Espero haver-te animat, i molta sort!

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::