Vacuna tos ferina DKV-Muface

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Vacuna tos ferina DKV-Muface

EntradaAutor: xinxeta » dj. feb. 23, 2017 9:00 pm

Hola mestres,

Sóc de DKV-Muface i estic embarassada de 26 setmanes. Avui la ginecologa m'ha dit quel en un parell de setmanes m'he de posar la vacuna de la tos ferina.

Em diu que he d'anar al CAP que es on la tenen però clar jo no tinc accés a la SS i no em puc visitar allà. Diu que a les mútues no la tenen.

Fa un parell de setmanes vaig trucar a la meva oficina de DKV i em va dir la noia que l'havia de comprar jo i portar la factura però diu la ginecologa que a les farmàcies no les venen...

Demà trucaré a muface i al cap a veure però volia saber si alguna s'ha trobat en aquesta situació fa poc i que ha fet.
Imatge

Imatge
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Vacuna tos ferina DKV-Muface

EntradaAutor: PereLlull » dj. feb. 23, 2017 9:35 pm

xinxeta ha escrit:Hola mestres,

Sóc de DKV-Muface i estic embarassada de 26 setmanes. Avui la ginecologa m'ha dit quel en un parell de setmanes m'he de posar la vacuna de la tos ferina.

Em diu que he d'anar al CAP que es on la tenen però clar jo no tinc accés a la SS i no em puc visitar allà. Diu que a les mútues no la tenen.

Fa un parell de setmanes vaig trucar a la meva oficina de DKV i em va dir la noia que l'havia de comprar jo i portar la factura però diu la ginecologa que a les farmàcies no les venen...

Demà trucaré a muface i al cap a veure però volia saber si alguna s'ha trobat en aquesta situació fa poc i que ha fet.

M'he perdut... És molt important tinguis aquesta vacuna, independentment no siguis de la SS, pots pagar el servei puntual a la SS, però per sobre de tot, és molt important vagis al CAP més proper de casa teva diguis que encara que no siguis de la SS, pagaràs el servei, però si us plau, la vacuna és vital pel teu nadó!!! A Andalusia han mort bebés per no estar vacunada la mare, pensa que són dos mesos que el bebé depèn de les defenses de la mare, i si no tens la protecció que puguis donar-li al teu fill, el risc és enorme!

Prioritza la salut del teu fill, la resta no importa.
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Vacuna tos ferina DKV-Muface

EntradaAutor: xinxeta » dj. feb. 23, 2017 9:53 pm

PereLlull gràcies però aquest no és el tema... Jo ja se que m'he de posar la vacuna i no pregunto si es important o no, ja prioritzo la salut de la meva filla, no pateixis.

I no, tampoc és qüestió econòmica.

A veure si alguna mestra en la mateixa situació em pot dir alguna cosa.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Vacuna tos ferina DKV-Muface

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 24, 2017 9:42 am

Bones,

jo sóc de DKV però de forma privada ja que encara són interina.

Bé, el cas és que en el meu quadre mèdic tinc accés a alguns CAPs (per exemple el del meu poble és un d'ells, però jo quan hi vaig és per via de la targeta sanitària de la ss).

Has mirat si en el cas de muface també teniu accés a algun CAP i d'aquesta manera et podrien posar la vacuna?

De totes maneres segur que en algun centre privat amb DKV te la posen, només faltaria que no entrés!!

Que tinguis sort i ho puguis solucionar ràpid, més que res per la molèstia de patir pel tema.

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
*tortugueta*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dl. oct. 17, 2011 10:37 pm

Re: Vacuna tos ferina DKV-Muface

EntradaAutor: *tortugueta* » dv. feb. 24, 2017 1:18 pm

Hola xinxeta!!

Jo també sóc dkv-muface, fa 1 mes casi que he tingut a la meva 2a filla!

A qualsevol centre mèdic dkv te la posen gratis, només has de demanar hora!

Ets de Barcelona?
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Vacuna tos ferina DKV-Muface

EntradaAutor: xinxeta » dv. feb. 24, 2017 5:42 pm

Gràcies capseta i tortugueta!!

Sóc del Vallès. He trucat a muface i m'han dit que passen les meves dades al servei català de la salut i que m'han de trucar per dir-me on em puc vacunar. A veure què em diuen si al cap o a algun lloc de dkv.

Ja us diré! Merci!
Imatge

Imatge

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::