Repelent anti-mosquits per a recent nascuts

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Repelent anti-mosquits per a recent nascuts

EntradaAutor: Luthien » dg. maig 10, 2020 2:30 pm

Hola!

La meva filla Jana naixerà d'aquí un mes, en plena època de mosquits... Ja n'hem començat a veure, i ens fa por que l'acribillin (el pare és una diana perfecta). He estat investigant, i per a menors de 2 mesos no sembla que hi hagi res de res, i per a majors tampoc hi ha gaire cosa... La meva filla gran va néixer al març, i suposo que per a l'època de màxims mosquits ja li vam poder posar alguna cosa. Però la Jana ha de néixer a principis de juny.

Tenint en compte que dormirà al principi al nostre costat (en moisés), em pregunto si podem fer servir el mateix difusor elèctric que ja utilitzem, o l'haurem de deixar de fer servir. Estarà a uns 2 metres d'ella, no gaire a prop... El tema dels ultrasons el vam provar fa temps, i no funcionava.

Alguna de vosatres hi entén una mica? Cercant per internet, m'ha quedat clar que, per a tant petitons, la cosa està fotuda si no posem una mosquitera (i seguirem els papes amb el problema, que per la nit no ens podrem posar res per què ella estarà al costat).

Alguna idea per evitar acabar l'estiu sense gaires picades? :-o00m
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Repelent anti-mosquits per a recent nascuts

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. maig 11, 2020 2:06 pm

Hola!!

Jo no recordo haver posat antimosquits a la petita de tan petita, però amb la calor que feia tampoc sortiem gaire... Vam comprar un antimosquits de la cadena de farmàcies ecoceutics que és apta per nens molt petits (no recordo des de quina edat) i jo més que a la nena ho posava al peus dels llençols, als costats del cotxet...

Llavors, per casa, el tema difusor ni idea de si és o no recomanable amb els nens tan petits. Jo l'any passat en vaig posar i la petita tenia 18 mesos (no recordo ni haver-m'ho plantejat, quin desastre). El que podrieu provar, sino, son aquells aparells elèctrics de llum blava. Jo en vaig comprar un a lidl o aldi per 10 euros si no recordo malament i el tenia fòra l'habitació i realment molts anaven cap allà. Imagino que aquesta opció és la menys tòxica, no crec que la llum blava a no ser que la tingui just al costat afecti.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: Repelent anti-mosquits per a recent nascuts

EntradaAutor: Luthien » dg. maig 17, 2020 8:50 pm

Ah, doncs al Lidl tot just ara venen l'antimosquits de llum blava (ni que sigui on-line, que ara no ens podem desplaçar en persona amb el tema del confinament).

Gràcies per la idea!
Gladys2020
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 12, 2020 4:56 am
Contacta:

Re: Repelent anti-mosquits per a recent nascuts

EntradaAutor: Gladys2020 » dg. jul. 12, 2020 5:05 am

Currently on the market of Chicco mosquito repellent, Chicco mosquito repellent, Chicco mosquito repellent, Chicco mosquito repellent, chicco mosquito repellent and insect bite are good products.
Chicco mosquito repellent creams contain absolutely no DEET, using Citrodiol compound extracted from Australian Eucalyptus trees. This is a very safe compound even for babies and pregnant women, but it has remarkable resistance to mosquitoes, can resist the most dangerous mosquitoes such as Anopheles, Asian Tiger ... .

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::