Son i moviments compulsius

Plors, malalties i consultes.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Son i moviments compulsius

EntradaAutor: jaruma » dv. maig 15, 2015 8:58 pm

Hola,

El meu fill té 11 mesos i de nit dorm més o menys bé, però de dia lluita per no adormir-se. Si intento fer hàbits perquè li agafi la son és contraproduent, perquè només aconsegueixo adormir-lo si no s'ho espera.

El cas és que va tot el dia amb son, i quan està molt i molt cansat, aixeca l'espatlla esquerra contra el cap, com un tic.

Li ho he explicat a la pediatra, i m'ha dit que segurament no sigui res, però m'ha derivat al neuròleg.

Li passa a algú més? Sabeu què pot ser?

Tot i que m'ha dit que segurament no és res, m'he quedat preocupada. I se m'ha oblidat preguntar si això de no dormir quan té tanta son li pot resultar perjudicial. Algú ho sap? És que no hi ha manera que s'adormi, plora i plora, i em sento malament perquè és evident que necessita descansar, però arriba fins l"extrem d'estirar-se dels cabells per mantenir-se despert!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Son i moviments compulsius

EntradaAutor: petitajo » ds. maig 16, 2015 8:34 am

Hola jaruma,
Jo no et puc ajudar gaire, el q si q la meva filla tb quan ja no vol menjar mes o quan esta empipada per alguna cosa tb aixeca l'espatlla contra el cap, com un tic com el teu. Ho vaig comentar al pediatre i em va dir q no era res q era una manera de manifestar-se quan esta a disgust. El q comentes de la derivacio cap al neuroleg m'ha deixat amb la mosca darrera la orella, ho tornare a comentar a veure q em diu.
Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Son i moviments compulsius

EntradaAutor: tineta14 » dg. maig 17, 2015 3:14 pm

Hola noies, llegint el vostre cas m'ha fet pensar que no fos un moviment típic d'estereotipia que sovint fan els nens petitons, a vegades simplement per buscar confort, o és una manera d'expressar ja que amb paraules encara no poden. Les estereotipies precisament es fan perquè reconforten, sempre i quan no hi hagi un problema mental, clar, però que evidentment no seria el vostre cas. La meva filla, també d'11 mesos, ara fa uns dies que es dona cops de cap, "cocos" que dic jo, contra el capsal del llit de baranes sempre que li costa dormir... es posa aixi de quatre grapes i es balanceja donant-se cocos, fluixets però que he interpretat que la deuen calmar o és una manera de dormir-se sempre que està molt cansada i li costa. Explicat així sona fatal però ja ho tenen això els nens... també n'hi ha que quan els renyes es peguen al cap, com jo quan era petita! jaja! I sóc ben normal eh ;)
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Son i moviments compulsius

EntradaAutor: jaruma » dg. maig 17, 2015 8:17 pm

Hola noies,

En el cas del meu fill jo crec que és una cosa totalment inconscient. Ell està conscient, però l'espatlla és com que se li aixeca sola.

Aquests dies de cap de setmana quasi no ho ha fet, segurament perquè ha estat més relaxat.

No sabia que tenien aquest nom, però és veritat que les estereotipies són molt comuns en els nens, jo feia una cosa semblant a la teva nena! Haha! però no és el cas del meu nen, crec.

I petitajo, no crec que sigui res, i si pel que veig li passa a més nens deu ser una cosa normal. Quan anem al neuròleg t'explico què em diu.

Gràcies a les dues!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Son i moviments compulsius

EntradaAutor: petitajo » dl. maig 18, 2015 11:11 am

Ostres tineta14, aixo de les esteriotipies si ho busques per internet espanta!!! :-o00m Sort q ho expliques una mica...

Jaruma, espero q no sigui res, ja ens diras q et comenta el neuroleg
Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Son i moviments compulsius

EntradaAutor: tineta14 » dl. maig 18, 2015 4:52 pm

petitajo tal i com he comentat les estereotipies dins d'un quadre de malaltia mental són un altre història totalment diferent! però per definició són "moviments repetitius"... però s'han de contextualitzar neujor:-)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::