Pediatra CAP CASANOVA

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
arimar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: arimar » dc. abr. 01, 2015 9:20 pm

Hola a tot@s!
M'agradaria que si algú de vosaltres porta al vostre fill@ a aquest CAP em pogueu aconsellar pediatres i/o infermeres , si tot va bé el mes que ve naixerà el meu petit i no tinc referències de cap dels que visiten en aquest CAP.
Moltes gràcies per avançat!
Imatge
Violeta claret
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. abr. 18, 2013 3:49 pm

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: Violeta claret » dj. abr. 02, 2015 11:50 am

Jo només tinc bones paraules per l’equip de pediatria del CAP Casanovas.
Des de l’administrativa que hi ha als matins, que és un Solet, fins a les infermeres i als pediatres. Nosaltres tenim 2 nenes i ens les porta el Dr Carlos Ferrer: un 10, atent, precís i sensat.
També he participat al grup de lactancia, al massatge infantil i a l’ escola de pares: molt contenta amb tot.
Vaja, que estareu molt ben cuidats!
I com exemple del que pot significar estar en bones mans, t’explicaré 2 batalletes que m’ha passat a mi:
- la primera és haver pogut salvar la lactància de la meva segona filla. El cas és que vaig tenir un Herpes zooster quan la petita tenia 6 mesos. El primer metge que em va veure pretenia donar-me un medicament incompatible amb la lactancia “total, ja té 6 mesos i tal i com estas, ja no li passes defenses”. Al Cap Casanovas em van explicar un altre tractament possible i que podia continuar amb el pit. També em van ensenyar la pàgina e lactancia. I ha estat una sort, perquè sense la lactancia, no sé com hagués gestionat les gastroenteritis de la meva filla ni tampoc el primer hivern a l’escola bressol...
- la segona haver-me recomanat la fisioterapia respiratoria: després d’uns quants episodis de bronquitis de la meva filla, em van recomanar un centre per a fer la fisio. Amb 4 sessions i també gràcies al Singulair, fa 4 mesos que hem abandonat el Ventolin!
Vaja, potser trobaràs alguna cosa d’aquest CAP no t’agradarà, però jo te’l recomano 100%
Molta sort amb el teu petit!
Jo 38, ell 39
3 IAs
2008 1ª FIV-ICSI
2009 2ª FIV-ICSI
2009 embaras espontani i avortament 9 setmanes
2010 embaras espontani i nena preciosa del 2011 =)
2012 embaras espontani i avortament 9 setmanes
2013 3ªFIV- ICSI : Eureka! Tenim un + pel Març!
2014 ja tenim a la nostra nineta!
Avatar de l’usuari
arimar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: arimar » dj. abr. 02, 2015 5:17 pm

Hola Violeta,
Moltíssimes gracies per tota la informació que m'has donat, de veritat!!
Aniré a informar-me aquesta setmana dels tràmits a fer i així quan anem a donar el nen d'alta ja poder escollir pediatra. Be, de fet, no se si es pot escollir o no, pero així en cas de quebens deixin ja tinc referencies d'un pediatra que respecta les meves idees (lactància materna....).
La infermera també l'assignen segons pediatra???
Gràcies de nou per la informació!!
Miraré les xerrades que dius també.
Imatge
aletea
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 30, 2014 9:47 am

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: aletea » dg. maig 17, 2015 5:23 pm

Hola Arimar,

Jo també estic molt contenta amb el cap casanovas, tenim asignada la Paloma Rodriguez que es molt maca. Quan he anat de urgencies en general tots molt be, inclos el dr Ferrer que m'agrada molt també sobre tot com tracta als nens. Però he de dir que vam tenir una mala experiencia amb una doctora d'aquest cap. El passat novembre el meu fill de just 2 anys es va posar molt malalt, tenia febre molt alta, entre dalcy i apiretal cada 4 horas no se li baixava. estaba apatic,... Ens va visitar la dra. Helena Pallarés, el va mirar be, o aixo ens va sembla, fins i tot li va fer un tac per descartar neumonia, cosa que ens va deixar molt tranquils al dirnos que no.
Pero 48 horas mes tard al veure que no millorava vam decidir anar per la mutua, vam portar la placa que li havien fet, i el metge va al.lucinar al veurela.
Ens va dir que teniar una neumonia de cavall!! Per sort amb l'antibiotic va millorar de seguida, però ens va dir que havia estat molt just.

Vam fer una escrit a la doctora, pq estavam molt indignats i ens va contestar que a la placa no estava clar.... pot ser si. En tot cas, com que pots escollir, no agafis aquesta doctora.
Avatar de l’usuari
arimar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dg. maig 04, 2014 9:31 pm

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: arimar » dc. ago. 12, 2015 2:20 am

Hola a tots!
Escric per a donar-vos les gràcies per tots els vostres comentaris i per a explicar-vos la meva experiència. Estic encantada amb el tracte en el CAP, tenim al Dr. Ferrer i només puc dir coses bones d'ell. És bo, eficient, amable... N'estic encantada la veritat!
Imatge
Violeta claret
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dj. abr. 18, 2013 3:49 pm

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: Violeta claret » dj. ago. 20, 2015 12:54 pm

Hola Arimar!
M'alegro que hagis tingut una bona experiència! i sobre tot, que compratint les nostres vivències, ens ajudem entre totes...!
espero que no hagis de fer massa visites al CAP, però almenys estaras en bones mans i atesos amb carinyo!
una abraçada
Jo 38, ell 39
3 IAs
2008 1ª FIV-ICSI
2009 2ª FIV-ICSI
2009 embaras espontani i avortament 9 setmanes
2010 embaras espontani i nena preciosa del 2011 =)
2012 embaras espontani i avortament 9 setmanes
2013 3ªFIV- ICSI : Eureka! Tenim un + pel Març!
2014 ja tenim a la nostra nineta!
Estefanía Pino
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 13, 2019 11:23 am

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: Estefanía Pino » dv. des. 13, 2019 12:28 pm

Hola a tothom,

Tot i que els comentaris anteriors són de fa uns anys, crec oportú explicar la meva experiència i el que ens ha passat recentment amb el CAP Casanova per tal d'ajudar altres famílies a prendre la millor decisió pels seus fills. El que explicaré va totalment en línia amb el que explicava l’usuari aletea al maig del 2015.

El passat divendres la meva filla de 14 mesos va començar per la nit amb febre alta (39) i molt moc que se li sentia al pit al tossir. Dissabte vam anar a Corachan d'urgències a través de la mútua i ens van dir que tenia faringitis vírica, que continuéssim amb antitèrmics i reconsultéssim a les 48h si continuava la febre.

Dilluns al matí, després de tres nits amb febres de 39, vam decidir portar-la al CAP Casanova, ja que se li escoltava una mica d'estretor al pit al respirar, i al tossir també se li escoltaven molts moc al pit. Des de la nostra humilitat com a pares, i sense ser metges, els símptomes ens són familiars perquè la meva filla gran de 4 anys i mig ha patit bastantes bronquitis i infeccions respiratòries.

Al CAP vam traslladar la nostra preocupació amb el pit al doctor que la va visitar. Ell la va explorar de tot: oïdes, pit, etc... i ens va dir que marxéssim cap a casa amb una pauta de ventolín cada 8h i que si l’endemà seguia amb febre tornéssim. L’endemà directament vam agafar hora amb el nostre pediatra de al mutua amb qui la visitem habitualment per fer-li una mica de seguiment perquè seguíem veient-la molt alicaiguda.

Durant la visita amb el seu pediatra va ser quan va venir el susto, la nena estava molt adormilada i poc reactiva, li havia pujat la febre a 39,7, la va explorar i ens va dir que tenia les oïdes fatal i el pit malament també i ens va enviar directes a comprar l’antibiòtic per començar-lo ipsofacto i directes a l’hospital a fer-li una placa i proves de la grip. Amb el conseqüent ensurt que ens vam emportar.

Li van fer la placa i la nena tenia neumonia, lleu, però neumonia.

Evidenment, entre l’ensurt i els nervis, veient l’estat de la nena i que havíem de córrer, ens vam enfadar moltíssim, perquè nosaltres dilluns vam anar al cap amb total confiança i vam iniciar el tractament que li havia donat el doctor. Som plenament conscients que els nens poden empitjorar per moments, però ens vam quedar amb el dubte i amb el malestar dins i avui he decidit trucar al cap molt educadament per traslladar l’ensurt i per què d’alguna manera ho poguessin tenir en compte.

Doncs bé, he parlat amb la doctora que la meva filla te assignada, Helena Pallarès, i m’he trobat amb una persona prepotent, molt poc empàtica i amb cap mena d’interès pels seus pacients. M’ha comentat que els diagnòstics poden canviar en 48 hores, cosa que sense ser metge també puc entendre, però el que més greu m’ha sapigut ha estat el to, les formes i el tracte que he rebut per part seva. Les seves paraules textuals han estat “no em serveix de res el que m’estàs dient, confio plenament en el doctor que va visitar la teva filla. Si parléssim d’un resident potser m’ho plantejaria però amb ell no”. “El que m’estàs dient no ens farà canviar els nostres mètodes assistencials”, “els nens poden empitjorar per moments” i el que m’ha semblat més greu “si després de les proves la van enviar cap a casa, no seria tan greu...”. Doncs moltes gràcies, moltes gràcies per ser tan compressiva amb uns pares que han tingut un ensurt, amb uns pares que no són metges i, per tant, no poden saber quin és el millor tractament per la seva filla si no és de la mà d’un metge, i moltes gràcies per restar-li importància a un tema que no es banal. Una malaltia respiratòria mal diagnosticada, mal curada i no agafada a temps pot tenir conseqüències molt greus. Gràcies a Déu, en aquest cas, no s’ha de lamentar res. A més, tenint en compte l’experiència que explica aletea, veig que no és la primera vegada que aquest patina en aquesta direcció.

Si l’Helena Pallarès no vol reflexionar sobre els mètodes assistencials utilitzats al cap com a mínim podria reflexionar en com tracta a les famílies que li son assignades. Tractar els pacients i les seves famílies amb una mica de carinyo hauria de ser una de les principals premisses en pediatria.
Avatar de l’usuari
Ally83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. nov. 04, 2016 6:55 pm

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: Ally83 » dv. des. 13, 2019 3:01 pm

Gràcies per el teu comentari;

És la dra de la meva filla, xo no l’ha visitat mai... quan va neixer la va visitar el dr Ferrer, i a la revisió del mes no li va fer la dra. Em vaig enfadar i li he fet totes les revisions a la mutua.

Fa 3 setmanes vem anar xq tenia mocs i tos (16 mesos) i ens va atendre una dra molt maca, era nomes refredat en aquell moment, va derivar amb otitis, que ja ens va avisar la dra del cap i amb tractacment antibiotic....

Xo sabent això ara tindré la meva segona filla, les cambio a les dos de metge, que mai saps quan pots necessitar el cap.
Desembre 15 Positiu
Gener 16 Abort espontani
Finals 2016 3 IA’s fallides
Maig 2017 FIV 4 embrions- transfer 2 20/5/2017 0 congelats- 31/05/2017 Abort bioquimic
Octubre 2017 2 embrions bons DGP
28/11/2017 transfer 1 embriò
9/12/2017 beta positiva
31/07/2018 neix la nostra petita
20/05/2019 te +
Estefanía Pino
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 13, 2019 11:23 am

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: Estefanía Pino » ds. des. 14, 2019 11:11 am

Hola Ally83,

Nosaltres també la canviarem de pediatra per si les mosques... tot i que no crec que tornem més. A banda del que ens ha passat, creiem que ser humà i empàtic és primordial en el tracte amb les famílies i els nadons... ells se saben molt bé les teories però els pares no. Necessitem confiar. El que no pot ser és que traslladis un malestar amb respecte perquè creus que pot ser bo per tothom que en tinguin coneixement i l'ÚNIC que li importi a la Dr. Pallarés és si els estic qüestionant la professionalitat sense plantejar-se en cap moment res més enllà.

Estic convençuda que a l'equip del CAP Casanova hi ha pediatres molt millors a nivell de tracte, de fet en alguna altra ocasió han visitat d'altres a les meves filles i molt macos.

Nosaltres no hi tornarem però perquè a nivell personal hem perdut la confiança en la seva forma de treballar. De la mateixa manera entenc que hi hagi gent molt contenta amb l'equip, perquè no han hagut de còrrer ni han tingut cap ensurt. A les meves filles també els han tractat refredats o gastrointeritis o febretes sense més de manera correcta. Ara, estic 100% convençuda que els propers pares a qui els hi passi el mateix que a nosaltres perque la seva manera de valorar els casos els faci després còrrer, preocupar-se i angoixar-se tampoc hi tornaran... i menys si quan intentes esbrinar per què ha pogut passar i com una neumònia no és va saber detectar abans amb els símptomes que presentava la nena et trobes amb un mur d'acer.

Hi ha famílies que només poden comptar amb el CAP així que hauria de ser un servei públic de 10 a tots els nivells.
moliveras
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 28, 2021 10:23 am

Re: Pediatra CAP CASANOVA

EntradaAutor: moliveras » dl. juny 28, 2021 10:38 am

A mi el Dr. Ferrer no m'agrada. Em sembla sec i altiu. Quan li preguntes alguna cosa et respon com si li costés.
Resulta molt ingrat acudir a la seva consulta preocupat, amb un nen malalt, i que t'atenguin amb desgana.
Hi ha millors metges en el CAP.
Pel reste, tot bé.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::