Poc pes! no sé que fer ...

Plors, malalties i consultes.
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Poc pes! no sé que fer ...

EntradaAutor: Blan13 » dj. nov. 21, 2013 9:03 am

Bon dia!

la meva nena augmenta poc pel temps que té, té tres mesos i fa 5' 240 Kilograms.
Ens han dit que no hem de patir, que la nena es veu molt bé, riu molt, es mou moltíssim i interactua molt bé!
Ens van comentar que no és un percentil alt però que no té perquè preocupar-nos però a mi em preocupa ja que veig que tots els de tres mesos fan bastant més que ella de pes.
Li dóno llet materna i per comprovar que menjava bé, he estat uns dies treien llet amb el llevallets, pq em van dir que pel seu pes havia de menjar uns 150 mililítres cada 3 ó 4 hores!

i aixi ho faig però no s'els beu mai 150, beu 100, 90, 110 i clar aixi poc pes anirà agafant ... sé que no m'he de preocupar si la seva pediatra m'ha dit que no ho he de fer, però m'és inevitable.
De llargada creix molt bé per això ...

Alguna amb la mateixa situació?


gràcies !
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Poc pes! no sé que fer ...

EntradaAutor: Nineta22 » dj. nov. 21, 2013 9:48 am

Bones!!!
No em sembla que pesi poc la teva filla! La meva té també tres mesos i en pesa 3,550 kg... Encara que no sigui un percentil molt alt, si està dins la normalitat en la corba de gauss és normal!! El que compta és que vagi augmentant de pes progressivament i que ella estigui bé. Jo crec que si la tendència és a augmentar, encara que sigui en percentils baixos (però normals), no em preocuparia!!! Si tothom estigués en un percentil 90 la corba de normalitat no tindria sentit no? Ànims maca!!!
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: Poc pes! no sé que fer ...

EntradaAutor: Lannah83 » dj. nov. 21, 2013 9:06 pm

Hola! La meva nena als 3 mesos pesava 5,325,un percentil més baix que la mitja (25 aprox) però com que era constant des de que va néixer,no m'havia de preocupar. I llarga, percentil 74...Fins ara amb LME.
Ara amb 5 mesos, ha baixat del seu percentil i m'han incorporat els cereals en lloc del mes que ve...em sento una mica culpable ja que només s'alimentava de la meva llet, però el mes important és que creixi i agafi bon pes. Si ells veuen que s'ha de complementar la seva alimentació, ja t'ho indicaran. I si és manté constant encara que sigui un percentil baixet, cap problema!
Salutacions :)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Poc pes! no sé que fer ...

EntradaAutor: Jurdi » dv. nov. 22, 2013 3:12 pm

La meva nena tambe te 3mesos i pesa 5400kg,ellaa va neixer amb 2.800kg i pren bibes de 120 ml.
Jo crec que aixo de les es una mitjana i no ens jem de preocupar.
El meu fill gran te tres anys i esta en percentil 3,va neixer amb retras de creixement.
Amb tots els pediatres que hem anat han dit el mateix si esta content i actiu es el mes important.
Despres de 3 anys he apres a no prepcupar-me pel pes,de grans no tots pes igual medim igual.
La nena a la revisio dels 2 mesos em van dir que estava perfecte i que era molt alta.
Imatge
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Poc pes! no sé que fer ...

EntradaAutor: Blan13 » ds. nov. 23, 2013 8:35 am

Moltes mercès a totes! Em quedo una mica més tranquila, encara q costa.
El problema de la meva nena és q el primer més va pujar bastant i després ha baixat. Aquests dos mesos es manté però és q el problema és q menja molt menys del q tocaria.
Em preocupa ara quan empeci a treballar pq ja veurem q voldrà menjar ... és q a més és tant tant nerviosa q no para ni dia ni nit!!! I clar entre q no menja massa i l'energia q gasta poc augmentarà!!!

Gràcies a totes!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::