Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

Plors, malalties i consultes.
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Blan13 » dj. oct. 10, 2013 5:45 pm

Bona tarda!

Estic desesperada, la meva filla de quasibé dos mesos, no para d'empényer i fer força en tot el dia ( com si volgués fer caca ) el cas és que ja en fa de caca, i la fa bé ( segons el pediatra) plora molt ... sobretot a la nit i alguns cops a primera hora del matí.
Durant el dia no plora tant, però empeny igual i es posa vermelleta ... hi ha dies que està més tranquileta però depèn de quins dies és empenyer constantment ...
Segons el pediatra són gasos i còlics ... em fa mal veure-la patir aixi i més des de fa tants dies!

Els vostres bebés n'han tingut? els mateixos símptomes?

gràcies maretes!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: giuletta » dj. oct. 10, 2013 6:02 pm

Hola Blan,

Teòricament els còlics s'acaben als 3 mesos o sigui que hauràs de tenir una mica més paciència!! Mira de posar bocaterrossa a la teva nena sobre el teu braç i passeja-la així per casa, això els calma molt gràcies a l'escalfor i la pressió de la panxa sobre el teu braç.

Molts ànims!!!
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: DRACO » dj. oct. 10, 2013 7:45 pm

Amb el meu fill gran ens anava superbe el portanadons. Per fer feines per casa, sortir a comprar... Lo calmava molt estar tan enganxat a mí.
Espero que millori aviat perquè fan patir molt veure'ls aixi
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. oct. 10, 2013 8:19 pm

Es normal, mis tres niñas han pasado por ello, y la panacea era tenerlas encima, meciéndolas en los brazos y transmitirles mucha tranquilidad mientras les cantaba flojito.
El echo de que no estés nerviosa ayuda mucho, porque de esa manera le transmites serenidad.
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Violeta » dj. oct. 10, 2013 8:40 pm

La Bruna va plorar dia i nit durant 3 mesos i mig (que la cosa no és tan matemàtica...) i la única solució va ser el fulard elàstic i dur-la tot el dia al damunt. Ben bé que el fulard va ser la meva gran salvació, i si hagués pogut dormir amb ella al fulard ho hagués fet!! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Nineta22 » dj. oct. 10, 2013 8:56 pm

Violeta, i després d'aquests 3 mesos i mig? Què? :)
trudis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 11:39 am

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: trudis » dj. oct. 10, 2013 9:48 pm

El meu petitó li va passar a l.introduir aliments q feia la caca dura i li costava treure. El pediatre em va recomanar donar aigua i uns sobres d fruites d blevi, q li hidratava les caques. Però el teu és petitó. Fas llet materna?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 10, 2013 10:01 pm

A nosaltres a les dues nenes ens ha durat fins als cinc mesos... paciència perquè han de madurar el sistema digestiu.
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Violeta » dv. oct. 11, 2013 6:22 am

Nineta22 ha escrit:Violeta, i després d'aquests 3 mesos i mig? Què? :)


Pau i tranquilitat!! :-D :-D va deixar de plorar tot el dia i només ho feia quan tenia gana o li passava alguna cosa. Ara, després de tants mesos, encara ens costa sentir-la plorar, ens posem molt nerviosos de seguida, jo crec que és el record que en tenim. El fulard també em va ajudar molt a reforçar el meu vincle amb la Bruna després de la cesària, però això ja és una altra història... :-:)
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Blan13 » dv. oct. 11, 2013 8:30 am

Bon dia!

gràcies a totes pels vostres comentaris, ja veig que la sol.lució principal és tenir paciència! també provaré de comprar-me un fulard o una motxileta per portar-la amb mi, ja que tinc els braços rebentats de tenir-la tot el dia a sobre intentant que es calmi.
Quines ganes de que passin els còlics!!! realment és bastant desesperant pq a més, crec que en té molts!
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Airin » dv. oct. 11, 2013 10:58 am

Hola,

Potser ja ho heu provat, però altres consells per ajudar-la a treure els gasos:

-Estirada panxa enlaire, agafar-li les cames flexionades i acostar-les cap a ella (no sé si m'explico, s'ha de fer el gest d'estirar les cames i de doblegar-les). També serveix moure-les-hi com si fes la bicicleta

-Fer-li un massatge a la panxa, només amb el dit índex i el dit del cor, al seu cantó esquerre, fer com rodonetes amb els dits molt suaument

-Posar-la panxa a terra sobre el vostre avantbraça (amb la mà l'agafes per sota el culet, el cap recolzat al plec del vostre colze)

I això, paciència perquè tot és una qüestió de maduresa del sistema digestiu
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bertamummy's
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: bertamummy's » dv. oct. 11, 2013 11:18 am

Nosaltres també vam patir còlics amb la nostra però només es van allargar un mes i mig.... només es pot tenir molta paciència..... Jo l'agafava de panxa avall, també li havia fet massatgets a la panxa..... etc.....
Per altra banda també li costava fer caca i ..... jo vaig arribar a haver-li de donar supusitoris de glicerina per lactants..... només posant-li mig ja feia efecte. Això sí... només li posava en casos molt urgents... quan feia 2 dies que no feia caca..... i ademés veiem que ella ho intentava.....i no podia!
Ainx..... això de les panxetes del bebé és tota una història..... a mi un metge em va dir que no hi havia res científic que anés bé.... per moltes coses que es diguessin..... s'ha d'esperar a que el sistema digestiu estigui més maduret!!
Sort!
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: kukilus » dv. oct. 11, 2013 2:47 pm

A nosaltres ens va funcionar molt bé fer-li treure rots quan estàven en aquest punt d'apretar com si volguéssin fer caca. M'explico, quan arribava aquest maleït moment, els agafàvem i picàvem a l'esquena com quan fas el rot després de menjar. Feien uns quants rots i es quedàven més tranquils. Amb un dels meus bessons vàrem anar fent així fins als 5 mesos que per fi van desaparèixer els còlics com per art de màgia.
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: Dimecres » dc. nov. 06, 2013 2:20 pm

Nosaltres també feiem això dels rotets, ens ho va recomanar el pediatre i vam anar tirant així. Era molt fort veure com feia rotets i més rotets pobreta. Lo de passejar-la sobre l'avantbraç també ens va anar bé, i portar-la a sobre en posició ergonòmica, és a dir amb les cametes plegadetes contra el pit, i no parava de tirar-se petarrots.
Paciència, tot passa. I molts ànims, sé que és molt dur veure'ls així i no saber molt bé com pots ajudar-los. Un petó
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Ho han tingut els vostres bebés? desesperada ...

EntradaAutor: ELE » dj. feb. 06, 2014 10:12 pm

La motxileta portabebes t ajudara a portarho millor!!!I paciencia!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::