Ajudeu-me siusplau, necessito idees

Avatar de l’usuari
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: Anitta » dv. des. 11, 2009 9:49 am

Hola! Jo no sóc gaire manetes, però aquest any, tot coincidint en què és el primer nadal en que sóc mare, m'he sentit inspirada i he decidit regalar als avis per nadal un àlbum d'aquells del bebè on vas posant fotos del nen a la banyera, menjant, jugant...sabeu quins àlbums vull dir, no?
El cas és que ja quasi tenia acabat el dels meus sogres quan vaig adonar-me al cap d'uns dies que les pàgines dobles
(on hi ha fotos a les 2 cares) destenyien la tinta d'unes fotos a sobre de les altres (vaig imprimir-les a casa amb paper de foto mate). Ràpidament vaig posar-hi fulls normals i corrents al mig xq no em destenyissin més i ara porto un munt de dies donant-hi tombs a veure què puc fer, perquè amb tantes hores que hi he dedicat no vull solucionar-ho fent una "chapussa". Vaig comprar paper d'aquell tan finet, com el q hi ha en alguns àlbums entre fulla i fulla, però em trobo un problema per tallar-lo (el venen en fulles gegants) i per enganxar-lo, perquè al ser tan finet s'ha de tenir molta traça...
També havia pensat en anar al fotògraf i demanar les fotos en paper de foto foto i amb les mateixes mides que les que ja tinc enganxades i pegar-les al damunt, però potser farà massa bulto....
No sé, si hi ha alguna manetes que se li ocorri alguna cosa estaria molt agraïda, el meu home ho troba una bestiesa que m'amoïni així, però per mi és important, hi he posat molt de temps i carinyo, i no està quedant com jo pensava...
Gràcies per endavant!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: pigadeta » dv. des. 11, 2009 9:51 am

Dona... jo la millor solució es canviar les fotos..... potser es lo més car pero.... pensa que encara que hi posis el paper, el paper també quedarà brut a la llarga i molt bé no quedarà... el pots tallar amb una "guillotina" i enganxar-lo a cada unió de la pàgina amb una cinta de doble cara de pega.... ostres no sé si m'he explicat?
Avatar de l’usuari
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: Anitta » dv. des. 11, 2009 10:06 am

ostre pigadeta, tu vius a tarragona però ets ganxeta i jo visc a reus però sóc pelacanyes!! jejeje, quina gràcia!!

lo de la guillotina ja ho havia pensat, però la mida que necessito tallar és més gran que el que em permet tallar la guillotina...i les fotos ja les tinc pegades, llavors què faries, enganxaries les noves a sobre??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cris_
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 12:18 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: cris_ » dv. des. 11, 2009 10:21 am

Hola!

Dons com et diu la Pigadeta el millor seria tornar-ho a fer, pero si aixó no és el que vols, el tema del paper sería una posible sol.lució, encara que suposo que no evitarà que les fotos continuin destenyin. Per tallar aquest paper, si és el que em penso, la guillotina no sé si et va gaire bé perque és molt finet. Potser a ma, fent un doplec i amb un regle

I si preguntes en alguna botiga de belles arts o millor de fotografía a veure si hi ha alguna mena de fixador per fixar la tinta de les fotos? Existeixen fixadors per quan fas dibuix a carbonet o pastel per exemple peró aquests no crec que et serveixin. Fins i tot la laca del cabell és fa servir de fixador de vegades peró pot engrogueir. I una altre manera és enganxar-hi aironfix a sobre peró amb el temps també s´acabarè desegantxant suposo.

Fins i tot podries fer la consulta al fabricant del paper que has utilitzat, perque tampoc deu ser massa normal que destenyeixin si és paper fotogràfic no?

No sé si t´hauré ajudat o encara t´hauré liat més!
QUADRES I MURALS infantils gallery/album.php?album_id=49 i també per grans
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: pigadeta » dv. des. 11, 2009 10:32 am

Quina gràcia.... ens hem intercanviat...

Jo també havia pensat això que t'ha dit la cris_ (la experta) de l'aironfix pero no sé si tens coses superposades.... jo potser i per no fer malbé l'àlbum i acabar-ho depressa.... tiraria pel dret i hi posaria les fotos amb paper foto a sobre..... per un altre cop ja ho saps seeeeeeeeeeeempre foto original
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: Laure » dv. des. 11, 2009 10:35 am

Hola guapa, quina p.ada.Bé, jo sens dubte (amb lo tiquismiquis que sóc) desenganxaria les fotos i n'hi posaria de noves. Una altra solució seria fer fotocòpies en color de les que tens, així no t'abultarà tant quan les enganxis a sobre (si és que no les pots desenganxar) :ok:
Jo estic fent un àlbum d'aquests i ho he fet amb fotocòpies en color de les fotos.
I per cert jo ho enganxo amb punts de foto, que és bastant net :ok:
Espero que ho solucionis, fa molta ràbia quan les coses fetes amb ilusió es torcen,però vaja, tot és solucionable neu:-)
lluna74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 9:26 pm

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: lluna74 » dv. des. 11, 2009 10:42 am

Crec que una altre opció seria entremig de les pàgines posar-hi paper vegetal del més fi que hi hagi ( les mides normals són A4 -21x29,7- i A3 -42x21) ho pots trobar a qualsevol llibreria i si no és exactament la mida que necessites poden tallar-lo a mida amb una guillotina.

A veure si et que millor així i pots estalviar-te feina i diners.

Sort, i bones festes xx:-D
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: petazetas » dv. des. 11, 2009 5:58 pm

Home jo faria l'ironfix però si tens traça. Depén de com ho tinguis fet sempre pots fer quadrats més grans i rematar les puntes amb gomets o posar algun gomet dins la foto i així despistes una mica el tema.

Es per no gastar-te més diners i tenir el doble de feina. Si no, doncs sempre et queda el recurd de fer les fotos en paper fotogràfic.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: Anitta » dv. des. 11, 2009 10:46 pm

Ai noies, moltes gràcies a totes, maduraré les idees que m'heu donat...
Sí, Pigadeta, ja sé que el millor són fotos originals, però com volia fer mides molt diferents i formes rectangulars, quadrades, rodones, etc. vaig pensar q quedaria més maco amb fotos fetes a la mida exacta del que necessitava...error!!
Laur, jo també les enganxo amb punts de foto, però n'hi he posat tants (xq no es desenganxés ni una punteta, que jo també sóc força tiquismiquis) q no m'atreveixo a desenganxar-ho, em penso q m'emportaré la fulla de l'àlbum per endavant...
L'aironfix és el paper aquell de forrar llibres, no? No sé i m'atreveixo, quan forrava els llibres de cole quasi sempre em quedava alguna arruga o bofolla..
Cris, preguntaré lo del fixador, a veure si tinc sort. I no m'has liat, al contrari, merci!!

I jo que volia fer regals senzills, emotius i econòmics...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
IRIS*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dt. set. 22, 2009 6:29 pm

Re: Ajudeu-me siusplau, necessito idees

EntradaAutor: IRIS* » dg. des. 27, 2009 10:22 am

Hola, suposo que ja has trobat una sol.lució, a mi em va passar igual amb la de les ecos, i les plastificaba, però clar això ocuparia molt...jo faria com lo que t'han dit de l'Aironfix, forrar cada fulla amb molt de compte amb Aironfix i segur que et quedaria molt maco.
Molta sort!! neukiss-)

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::