I tu, què regalaries?

Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: Lalona » dg. abr. 24, 2011 12:37 am

Hola Ramtri, doncs això que dius tu a mi em sembla xulíssim. Em passaria pel post d'scap per agafar idees per fer-ho ben mono i no t'ho pensis gens, és una idea maquíssima i a la teva amiga li encantarà!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: angelina » dg. abr. 24, 2011 9:47 am

Ramtri jo trobo la teva idea dels 12sobes es genial! com un calendafi d'advent però per mesos i tot l'any! la veritat a mi m'encantaria una idea així, encara que el que hi hagi a dins es un detall petitó, es maquissim!
Aa com t'ha dit la Lalona només et queda fer un diseny xulissim! :content: ens ensenyaràs el resultat?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
criscris
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 8:25 am

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: criscris » dg. abr. 24, 2011 12:59 pm

La idea dels sobres és genial. M'ha encantat!!
Ara falta pensar 12 cosetes..: un dinar, potser una entrada pel teatre, un ticket per pujar a la gaviota a bcn o a salou...no ho sé, es dificil,no?
MARC I JOAN
Imatge
Avatar de l’usuari
mamlaboni
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: mamlaboni » dg. abr. 24, 2011 2:58 pm

Jo li vaig fer al meu home una idea semblant però en comptes de 12 ho vaig fer pensant amb els 5 sentits. I li vaig fer per exemple un regal relacionat amb la vista ( ulleres de sol) un amb el tacte ( un val per un masatge) un pel gust ( unval soparet romantic) i cada cosa acompanyat d'una tarjeta amb una escrit d.
així... al menys no has de pensar 12 coses que de n'hi do ... sinó et surtirà per un ull de la cara.
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: tombarella » dg. abr. 24, 2011 6:31 pm

mamlaboni ha escrit:Jo li vaig fer al meu home una idea semblant però en comptes de 12 ho vaig fer pensant amb els 5 sentits. I li vaig fer per exemple un regal relacionat amb la vista ( ulleres de sol) un amb el tacte ( un val per un masatge) un pel gust ( unval soparet romantic) i cada cosa acompanyat d'una tarjeta amb una escrit d.
així... al menys no has de pensar 12 coses que de n'hi do ... sinó et surtirà per un ull de la cara.


Uala! Jo també li ho vaig fer al meu home! :r) I, per relligar-ho, vaig amagar-ho pel pis i li vaig anar deixant pistes per a que ho anés trobant... hehe! Apa que no va flipar ni res! :-D :-D :-D
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: angelina » dg. abr. 24, 2011 6:40 pm

tambe poden ser detallets "fabricats", no? per exemple (1) un recull de fotos dels millors moments juntes o (2)un escrit fet per tu en el q parles de la vostra amistat li agraeixes els moments juntes,... heu anat de vacances juntes? (3) podria ser un recull de postals dels llocs on heu estat amb un escrit al darrere d'un rexcord un moment divertit o parlat d'alguna cosa q li hagués agadat - les pots fer tu a patir d fotos teves- (encara q p exemple tb hi haguessin altres amics o hi haguesssiu anat amb la teva i seva paelles corresponents,... o (4) una agulla de pit en feltre, alguna cosa en ganxet o mitja, (5) li pots cosir un monederet, (6) un clauer amb alguna figua d feltre, algo de roba cosit per tu o comprat, amb ganxet... o compar-lo directament.Després hi ha el que has dit tu: (7) un val per un sopar, que el pots preparar tu! (8) un CD que li agradi o un recopilatori, (9) un llibre, no et cap al sobre però per exemple a dins del sobre hi pots posar una foto del llibe o una fotocopia de la portada, (10) un val per anar de compres (si t'ho pots pemetre... que al preu que van les coses...), (11) una crema, parfum, maquillatje o alguna coseta q lio fagi gàcia si es coqueta - pots fer com pel llibre- (12) una agenda per l'any següent feta per a tu amb les dates importants que ja estiguin marcades, aniversaris, festes, etc etc....

Apa jo ja t'he donat les meves idees :-P espero que en puguis teure alguna cosa de profit!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
surtelsol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: surtelsol » dc. abr. 27, 2011 9:15 pm

Hola, si fas això d'un regal per cada mes, per "rizar el rizo" podries fer que cada peça formés part d'un trancaclosques (format per 12 peces, clar) i així un cop tingués totes les peces, podria un gran missatge donant les gràcies o una foto de vosaltres dues o un jeroglífic que portés a un últim regal.

Un altre opció és fer un regal relacionat amb cada mes de l'any, per exemple:

Gener: com que fa molt fre doncs una sessió de sauna o jacuzzi o algún spa urbà.
Febrer: anar a veure algún carnaval (el de Solsona per exemple)
Març: com que comença la primavera, anar a visitar uns jardins o anar al laberint d'horta que hi ha a bcn.
Abril: aigües mil, doncs una tarda-nit de tv mirant cantando bajo la llúvia i unes crispetes

Bé i així amb cada un dels mesos

Espero que et serveixi, una abraçada
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: angelina » dj. abr. 28, 2011 3:43 pm

Ramtri les idees de febrer, març i abril no son gairre cares, es a dir, per anar al labeint aquest nose quan es paga però sinó durant l'abril hi ha molts mercats de flors i fires relacionades que l'entada es gratuïta, per la pelicula doncs el lloguer de la peli (O TE LA BAIXES D'INTERNET...) Hauries de pensar per trobar coses relacionades amb el mes i que no resultessin una fortuna! aix ja tinc ganes de veure el resultat del que faràs :-D estic per copiar-me la idea.... amb la meva germana no ens veiem molt i seria lo ideal com a sorpresa :-D me la puc copiar? aix esq a mesura que la gent et dona idees i aportacions... cada cop m'agrada més!! :-D :love: Segu que a la teva amiga li encanta!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
surtelsol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: surtelsol » dj. abr. 28, 2011 5:44 pm

Ramtri, el que t'he dit no és gens car!
L'spa urbà val uns 20 euros, visitar un carnaval és agafar el tren per anar al lloc on vulguis i emportar-vos un picnic, de jardins n'hi ha ple i són gratuits i la peli un lloguer que surt baratillo.

Més idees:
Juny: és el temps de les cireres, doncs li fas un pastís de cireres.
Juliol: fa molta calor, doncs nevereta i dia a la platja
Agost: mes de festes majors doncs anar a un embelat de bailoteo!
Setembre: és la verema, doncs una tapeta de pernil, una copea de vi i una xerradeta.
Octubre: excurció a anar buscar bolets
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: angelina » dj. abr. 28, 2011 6:50 pm

Surtelsol quin munt d'idees que tens!
:content: :content: :ok:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: I tu, què regalaries?

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. abr. 29, 2011 11:56 am

Mare de deu, quines idees tant bones. M'ho apunto per si algun dia he de fer aluna cosa a algú especial. Sou unes cracks!!!! :p-) :p-) :p-)

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::