DECORAR LA TAULA PER NADAL **IDEES**

Nadal i Reis, Castanyada, Sant Jordi...
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

DECORAR LA TAULA PER NADAL **IDEES**

EntradaAutor: Merche83 » dt. nov. 30, 2010 3:42 pm

Hola wapes!
aquest any els hi toca a mons pares fer el sopar de cap d'any a casa, ens juntem molta familia (tiets, cosins, avia), en total normalment som unes 18 persones. Jo com sempre que els hi toca a ells els hi he dit que aniré per la tarda a ajudar en tot el que pugui i aquest any m'agradaria ficar la taula més de festa de lo normal, pq normalment fiiquem uns tovallons decorats de nadal o alguna cosa així pero no gaire cosa...

com ho feu vosaltres?? segur que amb lo manetes que sou teniu molt bones idees!!! jo havia pensat en ficar els noms dels comensals d'alguna manera xula o fer algún centre de taula nadalenc, algu que no ocupi molt pq dsps hi ha moltisim menjar pero q es vegi una taula ben maca i nadalenca...

em doneu idees??!?!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DECORAR LA TAULA PER NADAL **IDEES**

EntradaAutor: artemis » dt. nov. 30, 2010 4:35 pm

Hola MErche!!!

Nosaltres a casa quan em toca decorar la taula, tant sigui a casa meva com a casa els meus pares, m'encanta posar cosetes diferents

El que jo faig és posar unes estovalles negres i a sobre un tul blanc amb uns missatges nadalencs en diferents idiomes en color platejat. Posem el nom dels comensals amb una cartolina doblegada per la meitat, queda com alçat el nom. Llavors poso o espelmetes petites repartides per la taula, o un parell de portaespelmes alts i els hi faig un peu amb alguna cosa de decoració, una coroneta nadalenca o una llaçada grossa de color que coordini amb la resta de decoració.

I el que faig també és fer una minuta!!! Pengem el menú que hi haurà a la porta del rebedor com si fos un restaurant i queda la mar d'original !!!

si se m'acudeixen més coses ja t'ho aniré dient. :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: DECORAR LA TAULA PER NADAL **IDEES**

EntradaAutor: Merche83 » dt. nov. 30, 2010 4:51 pm

kuantes idees artemis!!!
tens fotus d'això que dius del tul amb missatges nadalencS???
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: DECORAR LA TAULA PER NADAL **IDEES**

EntradaAutor: Maduixeta » dl. des. 06, 2010 10:52 pm

artemis ha escrit:Hola MErche!!!

Nosaltres a casa quan em toca decorar la taula, tant sigui a casa meva com a casa els meus pares, m'encanta posar cosetes diferents

El que jo faig és posar unes estovalles negres i a sobre un tul blanc amb uns missatges nadalencs en diferents idiomes en color platejat. Posem el nom dels comensals amb una cartolina doblegada per la meitat, queda com alçat el nom. Llavors poso o espelmetes petites repartides per la taula, o un parell de portaespelmes alts i els hi faig un peu amb alguna cosa de decoració, una coroneta nadalenca o una llaçada grossa de color que coordini amb la resta de decoració.

I el que faig també és fer una minuta!!! Pengem el menú que hi haurà a la porta del rebedor com si fos un restaurant i queda la mar d'original !!!


M'agrda aquesta idea on has trobat el tul blanc amb missatge nadalencs, ha de quedar molt xulo.
si se m'acudeixen més coses ja t'ho aniré dient. :ok:

Torna a “Estacionals”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::