Gasos bebe dos mesos

Tria el pit o el biberó.

sic18
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 9:41 pm

Gasos bebe dos mesos

EntradaAutor: sic18 » dc. set. 30, 2020 5:11 am

Hola,

A veure si em podeu ajudar perque ja no se que probar... tinc una nena de dos mesos i mig i te moltissims gasos... Li donem biberon i no la podem tumbar perque comença a apretar i soltar gasos.
Fa caca be i normal, menja be i guanya pes pero no hi ha manera que s’arregli això.
Hem probat tots els biberons que hi han, i 4 llets diferents, inclus sense lactosa i amb totes te gasos, ja no sé que fer. La portem al fisio a fer massatges , li dinem probiotics i la cosa es que caca en fa, es cosa de gasos sol.
La Qüestió es que es passa totes les hores de la nit apretant i aixo la desperta constanment (no pot descansar); El pediatra em diu que es maduratiu però passen les setmanes i no millora gens, estem igual que quan va començar.
A alguna de vosaltres els hi ha passat això? Jo mai havia sentit que Un bebé es passi la nit apretant (CADA DIA)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Gasos bebe dos mesos

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 01, 2020 8:53 am

Hola sic,

Jo et diria que paciencia, que estás fent tot el que pots fer i que és maduratiu. Amb el meu 1r fill ens va passar igual, es despertava apretant pq no podia treure els gasos. Feiem lactancia materna, Reuteri, massatges..... al final allà als 3 mesos, se li va passar i va aprendre a fer els gasos.
Molts anims, es passa malament veure'ls així. Però ja us queda poc!!! :-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::