No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Anna Maria » dt. ago. 11, 2020 5:31 pm

Bones!
Dius que has provat diferents tetines o bé vas, però i un vas d'aprenentatge? Jo vaig utilitzar-lo per posar-hi la meva llet per l'escoleta i també un altre per aigua i el va agafar de seguida:
https://a0.soysuper.com/fb71b33520a415e ... 43f689.jpg

És del Mercadona, i la part de la tetina és dura, no flonja com la tetina d'un biberó. A la part de sota (de dins del vas, no se com explicar-ho) veuràs que hi ha com un plàstic que fa que hagi de succionar, a imitació de la popa. Potser n'hi ha d'alguna altra marca però del mateix tipus, és a dir, amb la tetina dura.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Bea » dt. ago. 11, 2020 7:40 pm

Hola, jo només ho vaig aconseguir amb una llet amb cereals que va ja preparada en brick d'un litre, no porta gaire cereals, és bastant líquida i es pot pendre en bibe amb tetina de llet, no de cereals. Va estar uns mesos només amb allò i ara ja li vaig barrejant amb llet de vaca. El got d'aprenentatge que diu l'Anna Maria també el tinc i va molt bé.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Sandra Rius
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 20, 2020 2:38 pm

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Sandra Rius » dt. oct. 20, 2020 3:20 pm

Hola!

Jo et recomano que et llegeixis aquest petit article sobre el destetament. El vaig trobar bastant interessant ja que em va fer adonar-me que el destetament era necessari en alguns casos. No és com si li treiessis la droga a un nen, però pot resultar difícil a vegades...

https://enfamilia.aeped.es/indice/destete
Sandra Rius l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 16, 2020 4:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Gustineta » dl. oct. 26, 2020 2:06 pm

Sandra, Home, dir que el pit és un droga em sembla una mica bèstia... Vols dir que amb això els nadons que mamen són uns ionquis?
Vols dir que el deslletament és necessari perquè així no els avicies? No té res a veure, crec jo.
La necessitat de deslletar és per altres motius, com el cas que diu la Carme, que ha deslletar per motius mèdics. O potser vols deslletar perquè en tens prou, que també és lícit, però no perquè el pit sigui una droga...

Carme, has pensat en la possibilitat de contactar amb una assessora de lactància perquè t'ajudi amb el deslletament?
Has pensat també en buscar alternatives a la llet de vaca/cabra...? Jo per exemple, de llet n'hi dono 50 ml al dia amb les farinetes, però menja iogurt i té l'aportació de làctics igual, sense necessitat de biberó (el meu fill té 14 mesos i mig i, tot i que agafa el biberó, no li agrada gaire i vam decidir prescindir-ne).

De tota manera, pel tema del biberó... crec que l'Anna Maria t'ha fet una bona proposta amb els gots d'aprenentatge.
Sort!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Anna Maria » dl. oct. 26, 2020 8:22 pm

Gustineta ha escrit:Sandra, Home, dir que el pit és un droga em sembla una mica bèstia... Vols dir que amb això els nadons que mamen són uns ionquis?
Vols dir que el deslletament és necessari perquè així no els avicies? No té res a veure, crec jo.
La necessitat de deslletar és per altres motius, com el cas que diu la Carme, que ha deslletar per motius mèdics. O potser vols deslletar perquè en tens prou, que també és lícit, però no perquè el pit sigui una droga...

Carme, has pensat en la possibilitat de contactar amb una assessora de lactància perquè t'ajudi amb el deslletament?
Has pensat també en buscar alternatives a la llet de vaca/cabra...? Jo per exemple, de llet n'hi dono 50 ml al dia amb les farinetes, però menja iogurt i té l'aportació de làctics igual, sense necessitat de biberó (el meu fill té 14 mesos i mig i, tot i que agafa el biberó, no li agrada gaire i vam decidir prescindir-ne).

De tota manera, pel tema del biberó... crec que l'Anna Maria t'ha fet una bona proposta amb els gots d'aprenentatge.
Sort!


Bones guapíssima,
no t'hi trenquis el cap, el d'aquesta Sandra és el típic post per posar un enllaç a una altra pàgina web, per fer propaganda. Totes nosaltres hem començat algun dia a SP i hem tingut poques entrades, però si veus un enllaç i poques entrades al perfil, malfia-te'n i no contestis. :-o00m :-o00m
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Anna Maria » dl. oct. 26, 2020 8:23 pm

Carme, com va anar tot? Vas poder trobar una solució?
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Gustineta » dv. oct. 30, 2020 1:55 pm

Ostres, Anna Maria... no hi havia caigut que era un bot o algú que no té res millor a fer... Hi he caigut de quatre potes.

Gràcies per avisar-me!

Una abraçada
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: No vol biberó però he de destetar per tractament mèdic

EntradaAutor: Anna Maria » dv. oct. 30, 2020 2:49 pm

Gustineta ha escrit:Ostres, Anna Maria... no hi havia caigut que era un bot o algú que no té res millor a fer... Hi he caigut de quatre potes.

Gràcies per avisar-me!

Una abraçada


:ok:
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::