Alimentació mixta

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Alimentació mixta

EntradaAutor: mvillpa » ds. maig 21, 2016 9:34 am

Bon dia!
Tinc una nena de 6 setmanes q des de q ha nascut el seu augment d pes ha set lent... Ella és molt dormilega i crec q de poca gana. A la nit pot dormir 7 hores i si la despertés tampoc mama gaire. Fins ara he fet pit pero al final desesperada per veure q la nena es passa tot el dia al pit i no augmenta el q vol el pediatre vaig anar i vaig decidir q l'ajudaria amb biberó i llet d pols. El q passa es q no se exactament com fer-ho. Cada cop q faci pit li faig biberó o biberó només vespre q sembla q es quan més gana te? Avui després d dormir 7 hores sembla q no s'ha llevat amb massa gana...
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Alimentació mixta

EntradaAutor: shyla » ds. maig 21, 2016 10:05 am

No entenc perque hauria d'augmentar el que diu el pediatre...si la nena esta be, cada nen te un ritme, no tots poden estar a la meitat de la gráfica, tan normal es el creixement del que es a dalt com del que esta a baix, per aixo es una mitjana...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: Alimentació mixta

EntradaAutor: mvillpa » ds. maig 21, 2016 10:25 am

Ella amb 5 setmanes ha augmentat 500 grams i per exemple amb 9 dies ha fet 100 grams i hem diuen q no augmenta prou. Jo tinc els mugrons molt grans i ella la boqueta molt petita i al no poder agafar l'areola no succiona be del tot. La nena esta primeta i tampoc fa molts pipis 4-5 bolquers al dia i caca tambe va estar 10 dies sense fer, al final en va fer pq li vam posar supositori i ara altra cop 6 dies sense fer-ne. No se si tot aixo poden ser indicadors de q no menja prou
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Alimentació mixta

EntradaAutor: shyla » ds. maig 21, 2016 11:09 am

Els pipis son color clar? I les caques? Haurien de ser color mostassa i semiliquides. Se li ha donat mai un bibero de LA?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Alimentació mixta

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 21, 2016 11:16 am

Has de fer el que et faci està tranquila i segura. Si el pediatre ho diu, peró tu no ho veus clar o creus que no cal, que la nena està bé i segueix el seu ritme (que no cal que sigui el dels altres nens) no li facis complement. Ara si tu creus que en necessita i aixó et fa està més tranquil.la, endavant.
Ara bé, potser m'ho plantegeria com quelcom provisional, per donar-li una "empenteta" i després continuar nomès amb LM. Si és així, et diria que no fessis biberó sinó xeringa o got, ja que el biberó intetfereix bastant a la LM i potser acabes perdent el pit.
Pel tema boca petita-mugro has provat una mugronera, potser li va millor per xuclar i menja més.
Si al fibal decideixes mixta amb biberó, primer és oferir-li el pit i en les preses que vegis que es queda amb gana li dones bibe despres.
Una altra opció que tens es treure't la llet i donar-li amb bibe, com que ha de fer menys esforç potsr beu mès. Pero es bastant rollo treure-la cada dia i n'acabes produint menys, pero es una opcio.
Ja et dic has de fer el que tu creguis, no cal complement si ella esta bè i si l'intridueixes jo rpimer faria algu provisional i si ni aixi augmenta i "s'espavila a xumar" sempre ets a temps del bibe.
Avatar de l’usuari
Luthien
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dg. jul. 26, 2015 7:36 am

Re: Alimentació mixta

EntradaAutor: Luthien » dt. juny 14, 2016 10:46 am

He respost al teu post sobre la lactància mixta, allà veuràs que el meu cas era semblant, i he aconseguit LM quasi-exclusiva. La meva filla no és dormilega, és directament una marmota! Ara, als 3 mesos, pot dormir 8-9 hores seguides sense menjar per la nit! Al principi el pediatra em deia que la despertés cada 3 hores, màxim 4 a la nit, per menjar, però tampoc no despertava prou ni menjava gaire. Amb el temps, i l'ajuda del tirallets (ja dic, mira el que et comento en l'altre post), ara a les nits no desperta gaire, però menja que dóna gust. Clar, deu estar afamadíssima! Però sense problemes!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::