Se li escapa el pit quan succiona

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Se li escapa el pit quan succiona

EntradaAutor: carbasseta » dc. gen. 07, 2015 5:28 pm

Hola noies,
La meva peque de 5 setmanes i mitja la majoria de vegades quan mama sembla que se li escapi el pit quan succiona ja que vaig sentint com espetecs. Sabeu si això pot ser degut a algun frenet?
Va fent bé de pes però sospito que anem tant bé perquè ça seva germana li va fent feina.
Gràcies!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Se li escapa el pit quan succiona

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 09, 2015 11:27 am

així és complicat de dir...
Segons diu va bé de pes, i imagino que a tu no et fa mal, que sinó ho hauries posat.

Potser et podries acostar a un grup de lactància perquè una assessora valorés una presa per si s'agafa bé o li mirés si té tel.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Se li escapa el pit quan succiona

EntradaAutor: carbasseta » dg. gen. 11, 2015 7:42 am

Gracies ponioleta!
Aquesta setmana m'acostare a un grup perque anar sentiny els espetecs cada vegada em posa mes nerviosa i qualsevol plor l'atribueixo a aixo.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
afrodita11
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Re: Se li escapa el pit quan succiona

EntradaAutor: afrodita11 » dt. gen. 19, 2016 9:04 pm

Hola!!!
A noltros ens passa el mateix que has descrit. La meva filla d'un mes quan fa pit fa renous. Ella va be de pes i no em fan mal els pits quan succiona. Me pots explicar que te van dir al grup de lactància? Què pot ser?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Se li escapa el pit quan succiona

EntradaAutor: shyla » dt. gen. 19, 2016 9:26 pm

Aixo ho fan perqué no fan bé el buit. No te perqué ser degut a frenet, el meu petit ho feia molt al principi pero no tenia res, la postura bona i el primer mes va fer 2 kg!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Se li escapa el pit quan succiona

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. gen. 22, 2016 9:00 am

Hola Carbasseta!

Que et van dir al grup de lactància? La meva nena també ho feia però jo al final no vaig anar a cap grup de lactància perquè no vaig poder.

Es cert que quan fan aquest soroll perden el buit, això fa que empassin aire, i per tant segurament tindrà gasos i incomoditat sovint no?

Jo vaig arribar a la conclusió que era perquè jo he tingut molta llet des del principi (surt a xorro i amb força, encara ara) i era ella que es 'desenganxava' una mica per poder gestionar-ho. En el meu cas fins i tot se li escapava llet pels costats, i les primeres setmanes donar-li el pit era un merder jiji

Quan es va fer més gran, o bé els meus pits s'han regulat sols uns mica (que segur que també) o bé ella ja és una experta xuclant sigui el xorro fort o no.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::