LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. gen. 23, 2014 3:41 pm

alismamase ha escrit:Hola! hem podeu recomanar llibres que parlin de la lactancia en general? i que estiguin be? estic embarasada de casi 15 setmanes i m'agradaria poder anar lleguint cosetes sobre aquest tema concretament

Merci


Jo et recomano que t'escoltis això: http://www.radiorubi.fm/index.php/el-pe ... ndi-210114 Jo i una companya fem aquest programa sobre maternitat i vam dedicar el programa de dimarts passat a la lactància! Vam intentar donar una mica de llum al tema, que sabem que pot arribar a ser moooolt frustrant!! Jo estic a punt de parir i em va anar molt bé per anar prenent apunts >.-<:
Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: garota » dv. gen. 24, 2014 7:05 pm

Un post molt xulo! El llibre del c. Gonzalez jo també l'he fet servir com a llibre de consulta, perque respon molts dubtes!
Pel queche vist del pes, no us agobieu, hi ha metges mooooolt pesats. Tinc una amiga q el nen té 4 mesos i mig i li han fet fer biberons perque ja no engreixa com abans amb el pit,....... Q ja no engreixa com abans? Lògicament, si anés a ritme de nounat seria una mole,....preneu-vos-ho amb calma i teta a demanda total! Això sí que fa produïr llet!
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Ayrs » dc. feb. 05, 2014 11:48 am

Els majors experts en lactància materna parlen :ok:

https://www.youtube.com/watch?v=zfoL_u0 ... ture=share
ImatgeImatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: nb_30 » dc. feb. 05, 2014 12:51 pm

Quin video mes xulo!!
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Ayrs » dc. feb. 05, 2014 1:19 pm

Si!!!!!
ImatgeImatge
Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Arigalma » dv. feb. 21, 2014 12:15 pm

Hola
A mi em passa el mateix... El meu fill té 3 setmanes i en cap moment he notat la pujada de llet, ni em noto els pits que m'exploten.... Però el peque s'engreixa bé...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 21, 2014 12:34 pm

Arigalma ha escrit:Hola
A mi em passa el mateix... El meu fill té 3 setmanes i en cap moment he notat la pujada de llet, ni em noto els pits que m'exploten.... Però el peque s'engreixa bé...

si el teu fill s'engreixa, no pateixis que menja o-o:)
No tothom té les mateixes sensacions. Hi ha dones que han d'utilitzar aquells empapadors als sostens durant mesos (jo els vaig haver de fer servir més d'un any) i n'hi ha que no els faran servir mai. Hi ha dones que es noten els pits a rebentar i n'hi ha que ho noten una miqueta, o gens... Tampoc ens hem de preocupar. Si els nostres fills van agafant pes, aquest és el millor indicador que estan menjant el que toca.

Per cert, felicitats per la maternitat :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Anpei
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 26, 2013 5:58 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Anpei » dg. feb. 23, 2014 10:18 am

Bon dia,
Primer de tot felicitar-vos en general pel post, l'he trobat molt interessant, m'ha ajudat a resoldre dubtes i a aprendre moltes coses en relació a al lactància.
El meu nen va néixer ara farà dos mesos i us volia comentar que em trobo que té molts gasos i des del grup de suport em comenten que pot ser degut a que empassi aire durant les tomes ja que sembla que té la llengua "curteta" i a vegades se li escapa el buit. Algú s'hi ha trobat? Podríeu donar-me algun consell?

Merci!
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: sandrajuli » dl. feb. 24, 2014 9:25 pm

Pots fer que et mirin el tel sublingual, alguna assessora experimentada i mirar si s'ha dw tallar...
Imatge
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: mar2012 » dc. juny 04, 2014 1:39 pm

Hola marones!! Fa una setmana q tinc el meu petit i estem fent LM. Vaig fer.ho durant dos anys smb el seu germa i espero poder repetir m experiencia.

Sobre el tema gasos i colics he deixat d veure llet d vaca i d moment perfecte.. Vosaltres quina llet preneu??

Ptons x totes.
satur
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 04, 2013 6:32 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: satur » dj. juny 19, 2014 5:46 pm

Hola noies, veig que aquest Fòrum està una mica parat... Jo estic de 39 setmanes i he decidit provar la LM. Em vull informar bé, he llegit alguna cosa, però no he pogut anar a cap grup de suport.... M'agradaria tenir les coses clares i no dubtar, però veig que no és tan fácil. Algun Consell per una primerenca com jo??
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. juny 19, 2014 7:01 pm

satur ha escrit:Hola noies, veig que aquest Fòrum està una mica parat... Jo estic de 39 setmanes i he decidit provar la LM. Em vull informar bé, he llegit alguna cosa, però no he pogut anar a cap grup de suport.... M'agradaria tenir les coses clares i no dubtar, però veig que no és tan fácil. Algun Consell per una primerenca com jo??


Enhorabona!! 39 setmanes, ja gairebé està aquí!!
Com a consell et diria que primer és que confiis en tu mateixa i que segueixis el teu instint; fes allò que creguis convenient, tu ets la mare.
Si tens temps, seria bo que poguessis llegir-te "un regalo para toda la vida" de Carlos González, a mi em va ajudar moltíssim!!!
I també visita la web d'Alba Lactancia, tenen uns manuals i uns escrits per temes super aclaridors que, personalment, m'han vingut perfectes!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: Busy_Bee » dj. juny 19, 2014 7:55 pm

Primer de tot,enhorabona pel teu ambaràs! Jo com a consell et diria que si estàs decidida a fr LM has de tenir clar que pot ser difícil al principi però has d'instistir, pq tot i que els inicis son complicats després és súper satisfactori! Jo t'animo a que ho intentis, sens dubte! Ja ens explicaràs :)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: picdeladona » dv. jul. 25, 2014 8:49 am

Hola expertes en LM :content: . Us volia fer una pregunta segurament molt tonta. Us explico:
El meu petitó té ara 6 mesos i des de que va nèixer per diverses raons hem fet Lactància Mixta.
Mai he tingut grans pujades de llet ni m'he pogut extraure gaire amb el tirallets.. etc..
Fem teti més pel tema vincle i perquè ens agrada que nos pas pel tema purament alimentació.
Ara m'he reincorporat a la feina. Abans de marxar fem teti, quan torno cap a les 15.30 també fem una miqueta i després abans d'anar a dormir també que això li encanta..
Doncs us volia preguntar si amb aquest "miniritme" suposo que la poca llet que tinc s'anirà retirant o si ho mantenim potser hi podrem continuar?
Com veieu al no fer LM exclusivament estic una mica peix..
Gràcies noies :-()-)
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. jul. 25, 2014 9:34 am

karma ha escrit:Hola expertes en LM :content: . Us volia fer una pregunta segurament molt tonta. Us explico:
El meu petitó té ara 6 mesos i des de que va nèixer per diverses raons hem fet Lactància Mixta.
Mai he tingut grans pujades de llet ni m'he pogut extraure gaire amb el tirallets.. etc..
Fem teti més pel tema vincle i perquè ens agrada que nos pas pel tema purament alimentació.
Ara m'he reincorporat a la feina. Abans de marxar fem teti, quan torno cap a les 15.30 també fem una miqueta i després abans d'anar a dormir també que això li encanta..
Doncs us volia preguntar si amb aquest "miniritme" suposo que la poca llet que tinc s'anirà retirant o si ho mantenim potser hi podrem continuar?
Com veieu al no fer LM exclusivament estic una mica peix..
Gràcies noies :-()-)


Pel que jo sé, el pit es regula a les preses... Si fa 3 preses tindràs per aquestes q pren, no se't retirarà perque ell va prenent i estimulant la producció que necessita. Vaja, dit d'una altra manera, que obre l'aixeta i beu el que necessita. Així que estigues tranquil·la que aquestes 3 preses mantenen producció i no se't retirarà la llet (a no ser que deixis de donar-li).

I només una petita cosa... Jo mai he tingut pujada de llet, amb tirallets em trec una miseria i portem 10 mesos de teta... 6 en exclusiva. Ho dic perque cada cos és un mòn ;-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: mar2012 » dv. jul. 25, 2014 7:40 pm

Karma!!.. Jo vaig estar donant el pit al meu primer nen fins als 2 anys.. Al final solament era una toma ala nit.. Si vas fent les tomes la llet se.t mantindra segur!.. Muaaa

Noies.. A veure si em podeu ajudar... He tingut un nen fa 2 mesos i fem LME.. Creix molt be.. 1 kg per mes aprox... Pero donar.li el pit m esta costant moolt... Quan esta al pit plora i es recargola.. Apreta i fa pets o intenta fer.los.. Es com si es baralles amb el pit... I es esgotador!!.. No es una crisi d creixement pq ho fs des del principi.. Si mama mig adormit anem be pero sino a vegades es molt molt cansat... A part d aixo tb ens passa q despres d menjar al cap d una estona comença amb el mateix... Apretar plorar.. No se si te algun tipus d intolerancia a la llet d vacs ( ja no prenc lactics pero la proteina d la llet es a molts llocs... Embotits conserves..).. O potser es refluxe(treu glopets d llet bastant sovint)... O simplement son colics.... He llegit carlos fernandez.... No es un tema psicologic pq el tinc tot el dia als braços.. Dormim junts...
No se q fer.... Algun consell???.. A alguna li ha passat???

Gracies i ptons!
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: picdeladona » dl. jul. 28, 2014 6:54 pm

Mar2012 primer de tot FELICITATS pel teu petitó!! Crec que no t'havia felicitat encara... sorry.. Espero que estiguis gaudint a tope d'aquests primers mesos. Jo sento no poder ajudar-te amb el teu dubte..
Petitprincep gràcies pels teus comentaris :ok: . Anirem fent a veure què tal...Tant de bo poguem estar un temps més fent teti (encara que siguin minipresses..). He tornat a treballar i aquests moments que tenim de fer pit m'omple moltíssim i crec que a ell també.
Thanks a les dues! :-()-)
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: jaruma » ds. ago. 09, 2014 5:08 pm

Hola mar2012,

al meu petit li passa una cosa semblant, però no tan constant. No sé a què és degut, i per tant no puc ajudar-te, però vaig a compartir-ho igualment. Al principi prenia el pit tranquil i bé, després va tenir una època en que durant les tomes plorava i apretava per tirar-se pets, i també es recargolava. I ara des de fa un temps, comença bé però cap al final de la presa plora, es deixa anar per tornar a llençar-s'hi com boig, es recargola, etc. Jo ho atribueixo a la son, perquè si l'intento calmar, o si s'adorm, deixa de queixar-se. Sobre els pets, es passa tot el sant dia apretant per tirar-se'n. Abans plorava de dolor, ara simplement es concentra, es posa vermell d'apretar, i els treu.

El meu fill també té refluxe, així que potser té alguna relació. Pel tema pit, jo el que acostumo a fer és canviar-lo de pit quan està tan nerviós, i llavors al nou s'hi agafa tranquil fins al cap d'una estona. I pel tema pets, li fem molts massatges, li posem les cames en alt, i els va treient.

Sento no poder ser de més ajuda!
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: rita2013 » ds. ago. 16, 2014 8:48 pm

Al meu fill li passava una cosa semblant. En algunes preses s'enfadava al pit i es deixava anar constantment i també es recargolava. Potser ho feia un o dos cops al dia aproximadament. Cada cop ho fa menys. A vegades jo també el canviava de pit i després parava. No sé per què ho fan. A veure si alguna experta ens ajuda!
Avatar de l’usuari
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

Re: LACTANCIA MATERNA, DUBTES PORS I SATISFACCIONS!

EntradaAutor: llunalluneta » dl. ago. 18, 2014 9:39 pm

A mi em passa el mateix i és molt angoixant.
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::