PIT O BIBI?

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: PIT O BIBI?

EntradaAutor: JOBAAL » dg. jul. 27, 2014 4:09 pm

Hola crisalexi,
La resposta és ben senzilla, dóna-li el millor per a ell. Jo també he tingut un altre fill, i no hem sigut ni serem les últimes. La LM és perfectament compatible amb un germà gran, faltaria més, i per res del món li restes atencions al gran. Vagi per davant que no sóc una talibana, però si que sóc sensata. Que decideixes fer LM i només pots donar-li pit durant els mesos de baixa? Doncs benvinguts siguin. El tema cansament, no hi té a veure el pit, doncs estaràs cansada si o si amb 2 criatures. El que has de fer és muntar-t'ho bé. Jo amb aquest segon no he batallat nits interminables per donar-li el pit al sofà, que faci el rotet, cambiar-lo..., simplement he sigut més directe i he tirat d'experiència, canvi de bolquers i pit just abans d'anar a dormir, i si a mitja nit en vol més, doncs cap al meu llit i li enxufo i dormim tots 3 (i torno a dir que no sóc una talibana menjaflors ;-) )
El pensament que jo vaig fer va ser, oi que he triat jo de que vingui al món aquesta criatura? Doncs jo mateixa he de procurar de donar-li el millor i el que li toca, sabent que de vegades hi ha incomoditats, però això és el que hi ha, ja ho sabíem. Però pobre, desvestir un sant per vestir-ne un altre... tampoc, que el petit no s'ho mereix, no ho ha demanat.
Tutty, no pateixis per la LM, sobretot infórma't, llegeix i creu en tu :ok: Et recomano visites al grup de lactància mentre estiguis embarassada.
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::