Bebé 6 mesos i mare sense llet??? SOS!

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Bebé 6 mesos i mare sense llet??? SOS!

EntradaAutor: Bacilos » dt. nov. 05, 2013 4:20 pm

Hola marones!

mireu, estic una mica preocupada. Tinc un bebé de 6 mesos i mig que fa teta al matí, verdures al migdia, fruita per berenar i llet extreta meva amb cereals per sopar.

Fins ara no he tingut gaire problema per treure'm uns 120-150 ml de llet al matí i donar-la per sopar (tinc algunes reserves al congelador). Però justament ara fa 3 dies que entre els dos pits no trec ni 60 ml. Això em preocupa.

No voldria passar a lactància artificial però està clar que el meu fill no passarà gana. Intento durant el dia posar-lo al pit que més em costa treure llet. Faig bé? Ell realment menja algo?

Les expertes en lactància, em podríeu donar la vostra opinió?

Moltes gràcies!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Bebé 6 mesos i mare sense llet??? SOS!

EntradaAutor: shyla » dt. nov. 05, 2013 5:11 pm

Hola Bacilos, doncs jo penso que simplement mama poc i el teu cos s'està regulant, amb l'edat que té si no vols deixar el pit hauríeu de fer més tomes, pensa que el més important fins a l'any és el pit o la llet artificial en el seu defecte, la idea seria que no substituïssis preses per triturats de verdura, ni cereals amb llet ni de fruita, el millor seria que li oferissis la resta de menjar i que ella comenci a acostumar-se a noves textures i gustos i si en tot el dia es menja un pèsol doncs no passa res, potser demà se'n menja tres, el més important és la llet.

Encara que et treguis llet amb l'extractor si ella mama poc tu també aniràs deixant de produir llet ja que l'estimulació del bebè és bàsica. Molta sort!! :love:
Imatge Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Bebé 6 mesos i mare sense llet??? SOS!

EntradaAutor: shyla » dt. nov. 05, 2013 5:15 pm

Per cert, t'animo a que llegeixis el llibre Se me hace bola de Julio Basulto, molt útil per entendre l'alimentació infantil, també Mi niño no me come de Carlos Gonzalez. :ok:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: Bebé 6 mesos i mare sense llet??? SOS!

EntradaAutor: Bacilos » dc. nov. 06, 2013 7:09 am

Gràcies Shyla! Intentaré oferir-li més el pit. A veure si la producció canvia.
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Bebé 6 mesos i mare sense llet??? SOS!

EntradaAutor: Julyet » dj. nov. 07, 2013 6:22 am

Bon dia, bacilos!

No entenc si això que expliques és tot el que meja al dia, no li ofereixes el pit directament o no ho has comptat?
El tirallets MAI és un indicador de producció. Jo tinc una nena de 18 mesos i fins fa poc he sigut donant de llet, però ara em resulta molt difícil treure-me'n. Però no perquè no en produeixi, sinó perquè el pit es regula totalment a la demanda, i la succió del bebè és mil cops més eficient que l'extractor.

COm et deia no m'ha quedat clar si aquest "menú" és perquè treballes, perquè igualment hi ha teta a demanda i no ho has tingut en compte o per alguna raó ho fas així. Sigui com sigui, la "resposta" seria la mateixa: mentre no li neguis el pit, ha de mamar el que necessiti, i la resta, "un picoteo", no s'ha de substituir per res el pit (a no ser que no hi siguis).

Una abraçada!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::