LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

Tria el pit o el biberó.

patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: patri28 » dc. jul. 10, 2013 12:34 pm

Hola marones!!

Necessito ajuda a veure si a alguna li passa...
Sóc mare d'una nena mal menjadora de 3 mesos i mig.
El cas és que donar-li el bibe és tot un caos!!!!! Estem més d'1h perque prengui bibes de 90-120!!! i sempre plora quan pren el bibe. He canviat de llets, en lactosa, sense, diferents marques, tetines, biberons...TOT!!!! El pediatra se l'ha mirat molt bé, no te fongs, ni infeccio orina, analítica bé... vaja que esta sana!! però no entenc perque plora!!!!

Sé que no es menjadora, estem a un percentil 10... jo no pretenc q es prengui grans biberons, sol vull que se'ls prengue tranquil.la i contenta i MAI és aixi!!!!

A alguna li ha passat??? estic desesperada!!!

GRÀCIES
Avatar de l’usuari
PETRI
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: dt. maig 17, 2011 6:31 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: PETRI » dc. jul. 10, 2013 1:06 pm

Hola!
Jo no em trobo en la teva situació pero estic llegint el llibre del Carlos González, mi niño no me come, i penso que potser et podria servir per gestionar aquest tema.
Molts ànims!
Petri
Avatar de l’usuari
Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: Sol1411 » dc. jul. 10, 2013 1:14 pm

Hola,

jo no sé que li pot passar, però la meva va estar així durant un mes. Estavem desesperats igual que tu i també trigava 1h per menjar 60-90.
El pediatre ens va fer varies recomanacions que ens van anar molt bé, potser ja les coneixes i les utilitzat, però jo te les comento:

La meva s'adormia fent el biberó i el pediatre ens va comentar que a mitja toma li féssim el canvi de bolquer, d'aquesta manera es despertaria, i realment funcionava.

També ens va comentar que li féssim fer el rotet varis cops, no només al final, perquè potser tenia aire i la feia clapar.

I per últim vàrem canviar de biberó, vam comprar els de DR. brown i va ser la gran solució. La tetina que tenen és la que li va anar millor.

Amb tot aixó, ara només triga 20 minuts, ja no li cal el canvi de bolquers entremig i menja força.

Espero haver-te ajudat.
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: patri28 » dc. jul. 10, 2013 1:31 pm

Gràcies per les recomanacions!!
Jo utilitzo els bibes del bebedue q també porten vàlvules anticòlic i per sortida aire.
La veritat és q desespera molt... ja vaig llegir el llibre del Carlos González i juro q intento posar-lo a la pràctica però és moooooolt difícil.

Gràcies maques!!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: charito » dc. jul. 10, 2013 1:39 pm

Et puc preguntar si plora nomes començar o triga una estona? Es pren certa quantitat seguida?
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: patri28 » dc. jul. 10, 2013 2:03 pm

Hola Charito... ella comença animada i als 20cc o aixi ja plora i es queixa!!! Vaig pensar si era algo a veure amb la llet però amb la sense lactosa i la d'arrós tb ho fa...
També hem posat una mica cereals sense gluten i res!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: Essuca » dc. jul. 10, 2013 2:37 pm

Hola patri,
Quin patir! Unes preguntes: quan plora s'arqueja cap enrera? Fa glopades (bastantes o força després d'haver menjat)? Sempre ha estat així, o ho fa ara? Quan dorm es mou molt i fa sorollets?
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: patri28 » dc. jul. 10, 2013 2:44 pm

Hola!!

Si s'arqueja quan plora... i molt sovint es pren el bibe disgustada i enfadada, MAI se l'ha pres tranquil.la!! I no fa glopades ni res... i quan dorm està molt tranquil.la no fa sorollets ni res del món.
Hem avançat els cereals i li dono 60 en cullera i 60 en bibe matí i nit, en cullera algo millor però clar es taaaaan petita!!

Jo crec que la llet no li agrada però no coneix res mes!!!

Estic contant els dies que queden per començar amb fruita i verdura pq pitjor no pot anar!!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: Essuca » dc. jul. 10, 2013 3:28 pm

Ok! Preguntava perque el meu nen li van diagnosticar refluxe gastroesofagic, molta acidesa d'estòmac, que els fa mal i per aixo ploren quan mengen. Pero, pel que dius no ho sembla. Jo vaig introdui cereals i fruita els 4 mesos, ja que amb la densitat tenia molt menys refluxe i acidesa per que pesen més. Nosaltres hem notat un gran canvi, tot i que amb 5 mesos estem a percebtil 30, des de les papilles estem remuntant. Espero que tu tambe notis millora.
Avatar de l’usuari
monseta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: monseta » dc. jul. 10, 2013 3:58 pm

Hola Patri28,

El meu fill de 2 mesos i mig també protesta bastant quan prén el bibi i al final hem arribat a la conclusió qué es per varis motius: té un lleu refluxe, bastants "retortijones" i pets, li entra molt aire per la manera com prén el bibi, etc...

Més o menys ja t'han dit possibles sol.lucions o técniques per millorar: fer varis parades per fer el rotet, aerored pels pedetes, però l'altre dia vàrem descobrir que li rajava poc de la tetina! Fem servir la M de la nuk i la següent mida la L ens semblava massa per un bebé tan petit, així que vam fer el foradet un mica més gros amb un ganivet i almenys aquell plor al no res de començar a menjar'ja no el fa.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: charito » dc. jul. 10, 2013 8:40 pm

Ostres lo de la tetina es cert!!! No m'enrecordava!

El Quim quan tenia 1 o 2 mesos feia servir la tetina 1 del bibe Bebedue i era un malson... vaig anar a comprar la 2 que en teoria es mes de 6 mesos em sembla i moooolt millor!!! Igual s'emprenya perque no li raja!!!! Mira el numero de la tetina!!!!
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: petitaemma » dj. jul. 11, 2013 8:57 am

Hola!
Jo penso que, una vegada mirat que no siguin còlics, gasos, reflux...
Dius que els primers 20 ml se'ls pren bé, no? i si proves (igual dic una tonteria... ) de donar-li només això que es pren bé i li tornes a oferir bibi més sovint? Per suposat controlant que no perdi pes, clar.
Les meves odiaven el bibi, els canvis de marca de biberó i/o tetines ens portaven uns dies de tranquilitat, però ja està... sé lo desesperant que és... jo també vaig arribar a la conclusió que no els hi agradava la llet, i de fet actualment amb 3 anys, amb sort es veuen mig vaset de llet amb cola cao, la resta de làctics és en iogurt, natilles i similars... però amb el llibre del Carlos González vaig descobrir la llum, ara és més fàcil, que menjen soles, però quan diuen prou no en menjen més i llestos, si et consola nosaltres ni tan sols entrem a les gràfiques... (clar que van ser grans prematures... )
Així que, molts ànims i molta paciència :-()-)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
patri28
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Re: LACTANT POC MENJADOR Q PLORA AL BIBE

EntradaAutor: patri28 » dj. jul. 11, 2013 11:19 am

Després d'observar-la molt he arribat a la conclusio que com te poca gana és uncapaç de prendre un bibe del tiron!!
Així que anem fent xupitos de 30 en 30... evidntment el bibe dura mooooolta estona però és la manera de que menji i que almenys faci 4-5 bibes ben fets al dia!!
En quant a lo que em deiu de la tetina ja ho he mirar, i com hem avançat els cereals tinc una tetina de 3 posicions q segons si hi ha mes o menys cereal li adapto!! :ok: :ok:
A veure si amb les papilles millora la cosa pq aq menuda meua no és de llet...

GRÀCIES A TOTES!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::