Feltre - ajuda per una novata total

laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Feltre - ajuda per una novata total

EntradaAutor: laiaf3 » dl. feb. 24, 2014 12:45 pm

Hola,

Sóc de Girona ciutat, i m'agradaria fer alguna cosa amb feltre. Primer per començar a jugar i després potser per fer alguna
utilitat. Però no sé on comprar feltre!!!! Algu em pot ajudar? I quin fil per cosir? els dels xinos? I a més, no tinc màquina de cosir,
és imprescindible?

Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Feltre - ajuda per una novata total

EntradaAutor: la_rodri » dl. feb. 24, 2014 1:23 pm

Jo l'he comprat a botigues de robes a metres o muda din a4 a l'abacus. Per cossir, amb fil de torçal que es mes resistent.
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Feltre - ajuda per una novata total

EntradaAutor: petitaemma » dl. feb. 24, 2014 11:24 pm

Jo no sóc molt de cosir amb feltre, però no et recomano el dels xinos, fa boleta de seguida, és més prim... lo millor comprar-lo a metres, com te deien.
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Feltre - ajuda per una novata total

EntradaAutor: nessy » dt. feb. 25, 2014 8:21 am

No tinguis por al feltre, jo vaig començar fent una funda pel mòvil i m'he anat "creixent".

Ui, doncs jo si he comprat felte als xinos, com el faig servir per a aplicacions a les samarretes dels nanos (sobretot les d'estiu), sé que la samarreta només la faran servir uns 3 mesos, així que tampoc em fa res si el dibuix no dura eternament o-o:)

El fil faig servir de tot, de més gruixut tipus punt de creu, de dalia, del normal, etc, tot depén de si vui que resslti més o menys.

Ara ja ho faig amb la màquina, però al començament no, que la màquina em feia na por terrible (tot és fer-la anar i al final quelcom decent acaba sortint :ok: ).

Si vols veure cosetes fetes en feltre, passa't pel blog i mira sobretot "samarretes" i "mantes".
Una de les aplicacions que més m'agrada és la que vaig fer per una manta de l'Arale.

Apa, una abraçada
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Feltre - ajuda per una novata total

EntradaAutor: la_rodri » dt. feb. 25, 2014 8:22 am

Ah! No tinc maquina de cossir, ho cusso tot a mà

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::