Embarassades...paseu!

Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Embarassades...paseu!

EntradaAutor: pigadeta » dj. oct. 14, 2010 10:49 am

Doncs necessito idees, sobretot de vosaltres de les que esteu :-()) , perque hi ha coses que s'obliden.
A veure estic fent albums per :-()) , ja en tinc alguns de fets pero m'agradaria que aquelles que us esteu fent un diari, o anoteu cosetes m'ajudeu...
Jo tinc posades ja cosetes com lloc per posar les ecos, posar antulls, posar llista de noms de nen/@...creieu que hauria de posar alguna cosa més...alguna cosa més detallada, les visites????

http://taiascrap.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: madrona » dj. oct. 14, 2010 11:11 am

Què xulo pigadeta!!!
Espero poder-te encarregar un ben aviat.

Jo amb la meva filla m'apuntava les visites i el pes de totes dues a casa prova o eco que ens feien. Amb dues línees ja en tenia prou.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
onavis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:33 pm

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: onavis » dj. oct. 14, 2010 11:30 am

Hola!
He vist les coses que fas i les trobo molt xules!! Felicitats!
Respecte a la pregunta, crec que ja has pensat amb lo fonamental, però et dono més idees:
- lloc per apuntar dates clau com: dia del predictor, dia en que es va saber el sexe, dia en que es van sentir les primeres puntadetes...
- Com es va donar la bona notícia als familiars
- Preparatius (per exemple: ficar foto de la robeta, de la maleta per anar a l'hospital, de les coses del bebé...)
A veure que et diuen més!

Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: mireiafor » dj. oct. 14, 2010 2:20 pm

En un llibre de records que em van regalar a mi hi havia un espai per posar un foto mida carnet dels membres de la família més propers: pare, mare, germans, avis, tiets... així es recorda com era cadascú en el moment de néixer. També hi havia un espai per la foto de la seva habitació quan ja estigués tota preparada, i a sota una llegenda que deia "només faltes tu".
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: Takita » dj. oct. 14, 2010 7:21 pm

Pigadeta, quedaran súper bé aquests àlbums. En principi, no tinc res més a afegir del que ja heu dit, però volia dir-te que he visitat el teu blog i m'encanta el que fas.
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: sol » dj. oct. 14, 2010 8:48 pm

ei guapi tengo que hacer un regalito a una mama recientisima ha tenido una niña, que tardarias y que me costaria un album de fotillos de bolso me ha gustado muchismo o si se te ocurre otra cosa , tu misma si es tan chulo lo que sea.
gracias y un abrazo!!!!!!!!!! eres una artista!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: Rousi » dv. oct. 15, 2010 8:39 am

Bon dia,

trobo que totes les idees que t'han donat estan molt bé, i no sé, pensant-pensant, potser també s'hi podria posar el número d'habitació de l'hospital, qui i que era el primer regalet que va tenir el <:-< .

Són molt xules les coses que fas!!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: pigadeta » dv. oct. 15, 2010 8:55 am

Veieu com ho vaig dir que hi han coses boniques de recordar i que ara jo ja no hi pensava.... gracies a totes, pero seguiu aportant, així els proxims seràn encara més complerts i emotius.

Gracies
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: pigadeta » dc. maig 08, 2013 3:14 pm

Recupero post....algú pot dir alguna cosa mes....
Avatar de l’usuari
cinderela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: cinderela » dl. des. 01, 2014 4:14 pm

Ostres! Quina xulada! Espero que quan m'arribi el moment encara en continuis fent pigadeta!

Ara mateix... no se'm ocurrreixen mes dades! A part de ho tipic, dada es que va donar +, la primera eco, quan ho vas explicar a la familia, mes ecos... potser una fitxa amb les dades dels pares? Nom, cognoms, edat, feina, aficions...
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: Embarassades...paseu!

EntradaAutor: nmir » dj. feb. 26, 2015 6:27 pm

Quina bona idea aquest album Pigadeta.
Si encara hi ets a temps podries fer un apartat on comentis com t'imaginaves que seria o també a qui s'assembla segons tu o segons altres persones.
i quina va ser la teva primera reacció al veure'l, si vas plorar, si et vas quedar parada i impactada, com va ser tot aquest garbuix de sentiments, doncs no totes reaccionem igual.

Torna a “Scrapbook”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::