Mitja i ganxet

Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Mitja i ganxet

EntradaAutor: Gustineta » dv. gen. 15, 2021 11:10 am

Hola a totes!

M'animo a reactivar aquest raconet, a veure si hi ha sort!

Vaig aprendre a fer mitja a finals de 2013 i ganxet uns anys abans, però no em va convèncer. Fins al 2018, que la cosa va canviar. En un grup de dol vaig conèixer una noia que en feia i li vaig donar una segona oportunitat. Sort que ho vaig fer!

Total que ara faig mitja i ganxet, Crec que encara sóc una principiant, amb moltes ganes d'aprendre'n més i progressar, però.

Abans que nasqués el meu fill l'agost de 2019 ja vaig començar a atrevir-me a anar més enllà de fer bufandes i gorros: vaig fer jerseis de mitja, sonalls de ganxet, amigurumis... Amb el naixement del meu fill, vaig parar temporalment i quan va fer l'any em van tornar a venir unes ganes immenses de teixir, millorar la meva tècnica, aprofundir en temes de càlculs, mostres, tipus de llanes, ganxets, agulles... vaja, aprendre'n més. I estic en aquest punt: amb el cap bullint-me de projectes i amb la sensació que em falta temps per aprendre-ho tot.

Teixeixo al vespre, després de sopar i posar el meu fill a dormir, és la meva estona, tota per a mi. I estic entusiasmada.

I no res, volia obrir aquest espai per si us ve de gust compartir els vostres projectes i coneixements "tejeriles".
Us hi animeu?
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Mitja i ganxet

EntradaAutor: crunchi » dt. gen. 19, 2021 10:00 pm

Eiiii!!!!

Jo fa uns anys em vaig aprende a teixir mirant videos de youtube, i vaig fer bufs i vaig començar una samarreta que mai vaig acabar :-D després vaig descobrir la maquina de cosir i vaig anar a algunes classes i m'agrada moltissim!!, no seria el mateix però em quedo per aqui, per si m'interessés algo jejeje

Lo de amigurumi mai mha interessat però és cert que al tenir una bebé m'ha passat pel cap algun cop fer-li algo...
:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Mitja i ganxet

EntradaAutor: Gustineta » dc. gen. 27, 2021 9:57 am

Hola Crunchi!

Jo de cosir no en sé gaire, vaig fer un curset obligada per la meva mare quan tenia 15 anys... que em va acabar agradant i resultant útil, però des de llavors no he tocat gairé més la màquina. Què cuses tu? Saps fer roba per a nens? Ho fas de manera autodidàctica?
De moment no tinc previst cosir, però qui sap, potser m'hi animes :).

Carai, teixir una samarreta per començar és ser valent, haha.

Sobre els amigurumis: n'he fet poc perquè m'he adonat que m'interessa més fer coses a què després pugui donar un ús, però trobo que són molt cuquis i, com dius, per a un bebè és una bona cosa. Potser pots provar de fer un sonall amigurumi, no és difícil i hi ha patrons gratuïts per Internet. O simplement es pot fer una pilota de ganxet, posar-hi a dins boata i un ou d'aquell dels regals dels ous Kinder amb arròs a dins i ja tens un sonall i una piloteta amb què pot jugar la teva filla.

Jo ara he acabat un tapeta de ganxet i un jersei de bebè fet a mitja i he començat un jersei de ganxet per a mi. Aquest jersei de ganxet el faig seguint un curset que vaig comprar a la plataforma Domestika.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Mitja, ganxet i punt de creu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::